Gå til innhold

.


Anonymburker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

.

Endret av Expandable86
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier så på deg❤️ Du klarer dette! bare det at du er så klar og tydelig på hva du vil oppnå, sier mye om deg. Kjør på

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Expandable86
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Expandable86 skrev:

Tusen takk! 😃 Jeg håper bare at jeg klarer dette over lengre tid, og at jeg ikke faller tilbake i de gamle fellene.

 Det klarer du❤️ Du har viljen og styrken 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier masse på deg! 😄 Dette fortjener du å få kontroll på! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.

 

Endret av Expandable86
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Expandable86
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Expandable86
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
9 minutter siden, Expandable86 skrev:

Føles som om jeg aldri kan bli helt voksen, hverken fysisk eller mentalt. Det er bare som om det mangler noe ved hele meg. Hvorfor ser jeg ut som en 18-åring, og er like usikker som en 18-åring?

I det siste har jeg lagt merke til hvordan angsten i meg er noe fysisk. Det er ikke noe jeg kan kontrollere, den bare dukker opp. Det eneste jeg kan kontrollere er om det går over i katastrofetanker. Nervøsiteten dukker opp uansett.

Fremdeles klarer jeg fint å takle overveldende følelser, og å unngå at ting tar overhånd. 

Du må klemme den 18-åringen.
 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ikke gi opp. Nå er det en ekstraordinær situasjon, og den gjør jo at du må omrokkere rekkefølgen på prioriteringene dine. Nå er det sånn at du er permittert, såvidt jeg forstår. Kjedelig? Ja, veldig. Både økonomisk og annet. Samtidig har du nå masse tid til å f.eks. lære deg noe nytt, finne en ny hobby, trene.. Hva som helst. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at du klarer dette. Still deg heller spørsmålet: hvordan kan jeg løse situasjonen med leiligheten på best mulig måte for meg? Du har svaret. Kanskje det er et du ikke vil innrømme, kanskje det føles vanskelig å ta det valget du må ta. Ikke løp fra det. 

Du har holdt ut helt siden VGS. Selvfølgelig holder du ut nå også❤️ og den 18åringen kan vi alle føle oss som iblant. Ikke tro at du er eller var så mye dårligere enn alle andre. 

Du prøver å endre måten du ser livet på. Det føles vanskelig og kanskje trygt å se litt mer negativt på tilværelsen. Ikke gi opp. 

Stor klem. Heier på deg uansett hva du velger å gjøre🥳

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...