AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #461 Del Skrevet 10. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det var jo lurt. Stort bedre måte å smittes på er vanskelig å finne. Anonymkode: e9843...077 Hehe det har du rett i. Vi visste jo ikke da at han kunne være smittet🤦🏻♀️ Drikker sjeldent av samme flaske/glass som andre, men vi er i familie og da gjør man jo det av og til. Anonymkode: 21cea...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #462 Del Skrevet 10. mars 2020 38 minutter siden, AnonymBruker said: Vi visste jo ikke da at han kunne være smittet Alle kan være smittet. Jo før vi begynner å oppføre oss deretter, jo færre vil bli syke. Som en bonus får vi mye mindre forkjølelse og influensa også. Anonymkode: e9843...077 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #463 Del Skrevet 10. mars 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle ønske "hjemmekarantene" ble strengere, typ fuckings bot til de gjøkhuene som forlater hjemmet når de skal være i karantene! blir spennende å se hva dumme nordmenn gjør i Påska. Hvor mange vil reise på skiferie til Italia? Burde ikke vært lov! Anonymkode: 505b7...bc0 Du er klar over at de i hjemmekarantene har lov til å gå ut, f.eks for å lufte hunden? Anonymkode: b3b90...364 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #464 Del Skrevet 10. mars 2020 Nå har 7 hysterikere blitt innlagt på sykehus fordi de er smittet! Hysteriet vil ingen ende ta! Selv i Sverige driver hysterikerne på, og nå har en hysterisk smittet til og med presset seg inn på intensivavdelingen! På tide at noen stopper hysteriet snart, Italia viser hvor ille det kan gå når folk er hysteriske! Der dør 5% av hysteri, mens over halvparten må på sykehus... Anonymkode: 2cd4b...1c7 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #465 Del Skrevet 10. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Nå har 7 hysterikere blitt innlagt på sykehus fordi de er smittet! Hysteriet vil ingen ende ta! Selv i Sverige driver hysterikerne på, og nå har en hysterisk smittet til og med presset seg inn på intensivavdelingen! På tide at noen stopper hysteriet snart, Italia viser hvor ille det kan gå når folk er hysteriske! Der dør 5% av hysteri, mens over halvparten må på sykehus... Anonymkode: 2cd4b...1c7 Det vi trenger er en nasjonal holdningskampanje. Det er vi gode på, og de sørger alltid for at problemene forsvinner. Anonymkode: e9843...077 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 10. mars 2020 #466 Del Skrevet 10. mars 2020 Ryddet for brukerangrep og brukerdebatt, og svar til dette. _popcorn_, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trimsi Skrevet 10. mars 2020 #467 Del Skrevet 10. mars 2020 Hmm Corona hysteri? 🤨 Skjønner poenget med at mediene hyper dette opp i det uendelige.. I kveld kom f.eks den store nyhetssaken "Coronapasient frisk igjen" 😜 Men at Norge er et naivt potetland når det gjelder å ta litt tøffe beslutninger vedrørende å begrense dette utbruddet er i alle fall helt sikkert. Nesten ingen tør sette litt tøffe krav til befolkning, arbeidsliv og myndigheter. Poenget her er ikke jo ikke at "ingen" skal bli smittet av korona. Selv om jeg ville gjort hva jeg kunne for at min svoger som akkurat har blitt operert for kreft i lungene, min far på 88 år som er ganske svak eller for den saks skyld sønnen min med astma, skal bli smittet. Poenget her er at helsevesenet i Norge ikke har sjans til å ta i mot alle intensivpasienter som trenger det hvis smitten får utvikle seg som "normalt". Dette vil i såfall gå ut over kapasiteten til alle som trenger helsehjelp. Alt fra syke nyfødte, kreftpasienter til alvorlig skadde personer. Derfor bør smitten fordeles mest mulig utover, og forhåpentligvis dø ut så fort som mulig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 10. mars 2020 #468 Del Skrevet 10. mars 2020 Nå er det over 300 aktive tilfeller i Norge. Mellom 3 og 15 av dem vil dø, hvis tallene stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #469 Del Skrevet 10. mars 2020 49 minutter siden, stan skrev: Nå er det over 300 aktive tilfeller i Norge. Mellom 3 og 15 av dem vil dø, hvis tallene stemmer. 375 nå i følge VG. https://www.vg.no/spesial/2020/corona-viruset/?utm_source=vgfront&utm_content=row- Anonymkode: b52b6...9c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 10. mars 2020 #470 Del Skrevet 10. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: 375 nå i følge VG. https://www.vg.no/spesial/2020/corona-viruset/?utm_source=vgfront&utm_content=row- Anonymkode: b52b6...9c8 Nå er det over 400.. Jeg må innrømme at jeg for noen uker siden trodde det var hysteri, men det er det altså ikke. Jeg tok feil. Dette kan potensielt være kjempealvorlig! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #471 Del Skrevet 10. mars 2020 14 minutter siden, Gorilla skrev: Nå er det over 400.. Jeg må innrømme at jeg for noen uker siden trodde det var hysteri, men det er det altså ikke. Jeg tok feil. Dette kan potensielt være kjempealvorlig! Steike som tallet har gått opp i løpet av det siste døgnet!! Bare tidsspørsmål før det første dødfallet kommer. Anonymkode: b05b0...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 10. mars 2020 #472 Del Skrevet 10. mars 2020 https://www.datahjelperne.no/kjedemelding-om-koronavirus/ Please ikke spre falsk info som nå florerer på FB. Dette er farlig, særlig for utsatte grupper (f eks meg som er lungesyk). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likestilling Skrevet 11. mars 2020 #473 Del Skrevet 11. mars 2020 1 time siden, Gorilla skrev: Nå er det over 400.. Jeg må innrømme at jeg for noen uker siden trodde det var hysteri, men det er det altså ikke. Jeg tok feil. Dette kan potensielt være kjempealvorlig! Du er i alle fall stor nok til å innrømme feil Det er mange som bare trasser videre og lurer seg selv til å tro at dette bare er forkjølelse... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 11. mars 2020 #474 Del Skrevet 11. mars 2020 (endret) likestilling skrev (På 11.3.2020 den 1.42): Du er i alle fall stor nok til å innrømme feil Det er mange som bare trasser videre og lurer seg selv til å tro at dette bare er forkjølelse... Ja, jeg har virkelig fått øynene opp det siste døgnet bare. Veldig bekymret for hvordan dette kan utvikle seg. Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 11. mars 2020 #475 Del Skrevet 11. mars 2020 Har også tydeligvis tatt feil. Sitter hjemme med milde symptomer som tørrhoste og lett sykdomsfølelse. Meget lite sannsynlig jeg er smittet av corona, men bor i Stockholm som ber alle med forkjølelse bli hjemme. Jobber med bl.a barn med hjertefeil. Surt sa reven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 11. mars 2020 #476 Del Skrevet 11. mars 2020 13 timer siden, likestilling skrev: Du er i alle fall stor nok til å innrømme feil Det er mange som bare trasser videre og lurer seg selv til å tro at dette bare er forkjølelse... Jeg tok feil, absolutt. Men jeg har ikke skrevet stygge ting til eller latterliggjort de som har hatt angst for dette. Jeg tenker at folk er redd for forskjellige ting og at det må respekteres. Og dette er jo faktisk noe å være redd for nå. Jeg er bekymret for utviklingen videre og jeg håper vi klarer å spare livene til dem som blir smittet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 11. mars 2020 #477 Del Skrevet 11. mars 2020 On 2/27/2020 at 9:42 AM, AnonymBruker said: Det er nå fullt hysteri pga corona, men alle ser ut til å glemme at ca 900 mennesker dør hver år i Norge pga vanlig influensa. Noen år er tallet også langt høyere. Anonymkode: dfb36...12e Så smart du er! Det du og alle andre som klager på hysteri tydeligvis ikke tar inn over dere er at dette viruset i stor grad også rammer helsepersonell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg