Gå til innhold

Kunne du tenket deg å date enn med aspergers?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer an på hvor hardt vedkommende var rammet. Har en venn med asparges og han merker jeg ikke har diagnosen.

Anonymkode: 2dac7...dc0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på hvor hardt vedkommende var rammet. Har en venn med asparges og han merker jeg ikke har diagnosen.

Anonymkode: 2dac7...dc0

Akkurat dette.

Jeg kunne lett datet en som er høytfungerende. Jeg liker menn er litt nerdete, innadvendt, liker å planlegge fremfor å være impulsiv. Og det er jo trelk som er vanlig hos folk med AS.

Anonymkode: f51df...067

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange aspberger-tråder skal du egentlig lage før du blir fornøyd med svarene du får???? 

Anonymkode: 65085...675

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror ikke på tullediagnoser som asperger.

Anonymkode: 9892c...bd4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hvis vi ellers var like i oppfatning av liv og politikk. Folk med Asperger er like forskjellige som andre mennesker. Har du møtt én med Asperger, har du møtt én, ikke alle.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig: nei. 

Sosiale evner er viktig for meg i en partner. 

Anonymkode: 96b75...128

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange aspberger-tråder skal du egentlig lage før du blir fornøyd med svarene du får???? 

Anonymkode: 65085...675

Hvilke tråder?

Anonymkode: ef3fe...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på dates med en mann med Asperger og de manglende sosiale antennene ble en dealbreaker. 

Anonymkode: 77a6d...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor mange aspberger-tråder skal du egentlig lage før du blir fornøyd med svarene du får???? 

Anonymkode: 65085...675

Jeg har ikke laget noen andre.

Anonymkode: fa44b...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Pinkee skrev:

Ja, hvis vi ellers var like i oppfatning av liv og politikk. Folk med Asperger er like forskjellige som andre mennesker. Har du møtt én med Asperger, har du møtt én, ikke alle.

Men de harr noen fellestrekk derav diagnosen. Det er nok disse det siktes til, ikke ulikhetene. 

Anonymkode: 96141...97a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er avhengig av å bli møtt på følelsene mine. Så det spørs hvordan det fungerer. 

Anonymkode: ceb0b...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at mange partnere av Aspergere føler seg alene i forholdet. De beskriver det som fantastisk helt i starten, men så blir ulikhetene større og mer påtagelige etter hvert. Det er jo en grunn til at man har diagnosen, og noen fellestrekk går igjen. Det er ikke meningen å være negativ, men dette er uttalelser fra partnere som er i slike forhold. Er begge veldig innstilt på å få det til å fungere kan det sikkert gå bra for enkelte.

Anonymkode: 87f4a...dc1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at mange partnere av Aspergere føler seg alene i forholdet. De beskriver det som fantastisk helt i starten, men så blir ulikhetene større og mer påtagelige etter hvert. Det er jo en grunn til at man har diagnosen, og noen fellestrekk går igjen. Det er ikke meningen å være negativ, men dette er uttalelser fra partnere som er i slike forhold. Er begge veldig innstilt på å få det til å fungere kan det sikkert gå bra for enkelte.

Anonymkode: 87f4a...dc1

Ja vel ? Kan stemme. Og det kan stemme i andre forhold. Hva er et normalt forhold? Uansett forhold så har alle sine utfordringer, det kan jeg love deg.

Alle har sine problemer å slite med noen ganger, mer eller mindre. Det er oppturer og nedturer i alle forhold. Liker ikke at man sammenligner situasjon. Kjenn etter hva du selv vil, og hva DU setter pris på. Det er det som teller.

Endret av exictence
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...