Gå til innhold

Slå opp og komme seg videre


treningspike

Anbefalte innlegg

Hvordan slå opp etter flere år sammen og hvordan komme seg videre?

Har heldigvis ingen barn sammen og forholdet har vært preget av mye sjalusi og utroskap. Skjønner nå at det er best å komme meg vekk og videre. Men er redd for å angre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kommer aldri til å angre at du slår opp, jeg lover! Du er bare redd for det ukjente og nye som kommer

Anonymkode: 92e87...5ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre å være singel enn å være i et forhold med sjalusi og utroskap. Jeg lover deg at du ikke vil angre!

Anonymkode: ae50e...0fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer ikke til å angre. Du skriver allerede her at du vil slå opp, det beviser bare at du absolutt ikke vil mer. Jeg var selv i et forhold hvor eksen var ekstremt sjalu for ingenting og utro som førte til krangling daglig. Det var ikke et forhold å samle på og jeg gikk. Når man akkurat har gjort det slutt kommer den følelsen at man angrer, "hvis vi bare hadde prøvd litt til, hvis han forandret seg, hva kunne vi gjort, jeg elsker han egentlig"... det er helt normalt. Jeg tenkte slike tanker i over 2 måneder før jeg innså at man savner bare personen man har hatt et bånd til i flere år. Man blir avhengig av personen og tryggheten. Sjalusi og utroskap tviler jeg på at du vil leve med i 20 år til så her er det bare å avslutte. 

Anonymkode: 5623c...03a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil kanskje kjenne et savn. Dette savnet er etter drømmen om fremtiden dere kunne hatt. Dette er en fantasi, ikke virkelighet. Utroskapen og sjalusien og bra innimellom er virkeligheten.

Anonymkode: ae50e...0fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, når du gjør det slutt kommer du til å angre på at du ikke gjorde det slutt tidligere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for nyttige svar. Jeg vet jo egentlig alt dette selv, men jeg er bare så redd. Vi har var slutt på denne tiden i fjor og ble ikke sammen igjen før over et halvt år etterpå. Jeg trodde han var forandret og alt virket fint i starten..

Men hvordan skal jeg gjøre det slutt? Jeg føler liksom at han har to personligheter, den gode og den vonde. Og jeg føler liksom at når jeg slår opp så forlater jeg den gode og han blir sittende igjen å være såret. 

Jeg vet jo så godt at om det var en venninne i denne situasjonen så hadde jeg rådet henne til å stikke for lengst og hjulpet henne med det. Men det er bare så vanskelig å stå i denne situasjonen selv, og er redd for at jeg gir slipp på noe som kunne blitt bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...