Gå til innhold

Faen ta følelser 😑 klarer ikke å glemme han..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre, er så betatt av En dude som jeg ikke møter lenger, altså han sier alltid ja når jeg spør om å møtes, men i det siste har det ikke blitt noe av det + jeg har alltid ombestemt meg og sagt ; ja vi kan møtes, så sier jeg nei jeg vil ikke lenger. Jeg er usikker på hva jeg vil med han, jeg vet godt at forhold er ikke noe jeg vil, vil bare slappe av  og ha sex med han; det er faktisk sikkert halvt år vi møtt sist😑 meeen.. jeg driter meg alltid ut med å ombestemme meg. 
 

jeg vil bare glemme han, men altså jeg skjønner ikke.. jeg har møtt maaaange menn hatt sex og ikke fått følelser for dem... og med han er det helt motsatte; blir irritert! Skjønner ikke hva som er så spes med han, jeg er sånn type kvinne som holder følelsene unna ... jeg sliter med traumer, og andre psykiske problemer så følelser er ikke vanlig for meg. 

vet ikke hva jeg skal gjøre, uansett hva jeg gjør tenker jeg på han og vil være med han. . . Vet han ikke føler det samme fordi han har sagt at følelsene mine er ikke hans problem, Men uansett oppsøker han meg. Hadde ønsket han slutta med det. 

Anonymkode: 1ba9d...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...