Gå til innhold

Møtt en fantastisk mann, men han har hatt mange sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Æsj.
Jeg hadde blitt så utrolig skuffa om jeg fikk vite om min kjæreste hadde hatt nærmere 100 sexpartnere.
Samtidig: Mange som gjør idiotiske ting i begynnelsen av 20-årene. Så blir man gjerne mer rasjonell når man nærmer seg 30. Hvis han har et annet syn på ting nå så hadde jeg kaaanskje gitt han en sjangs.
Måten han prater om temaet vil gi en pekepinn: Ler og skryter han av det? Eller skjemmes han litt?
Hvis han er 35 og fortsatt skryter og er stolt av sin løsluppenhet så hadde jeg droppet han. Jeg hadde ikke orket tanken på å være sammen med en horebukk og det hadde bare foret min egen usikkerhet.

Anonymkode: 72d97...3d7

Han skryter ikke av det, han ville egentlig holde det hemmelig for meg. Det kom likevel frem i en samtale. Jeg responderte litt kaldt, og han ble veldig lei seg og sa han ikke mente å såre meg. 

Mange ulike svar her, både for og i mot menn/kvinner med mange sexpartnere. Spennende! Er fortsatt usikker på om det er dealbreaker eller ikke. 

Hilsen TS

Anonymkode: d19ee...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke etterspurt informasjon jeg ikke vil ha. 

Men om dette er et stort problem for deg, er dere kanskje litt for ulike uansett? 

Anonymkode: a70e1...849

Ts her. 

Det kan godt være at vi er for ulike. Jeg har ikke hatt mange sexpartnere selv, så det føles litt rart når han har hatt sex ukritisk over en lav sko. 

Anonymkode: d19ee...be8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han skryter ikke av det, han ville egentlig holde det hemmelig for meg. Det kom likevel frem i en samtale. Jeg responderte litt kaldt, og han ble veldig lei seg og sa han ikke mente å såre meg. 

Mange ulike svar her, både for og i mot menn/kvinner med mange sexpartnere. Spennende! Er fortsatt usikker på om det er dealbreaker eller ikke. 

Hilsen TS

Anonymkode: d19ee...be8

Om han er en som bare plutselig forteller slikt i en samtale, så får du trolig enda flere detaljer i andre samtaler som du ihvertfall ikke ønsker å vite. Skjønner godt du ble kald. 

Anonymkode: b5e96...5f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av de mennene sol gikk inn i et forhold i begynnelsen av 30 årene med godt over 100 på samvittigheten. 

Nå 15 år senere så er vel antallet over 150, de siste 50 uten at samboer har den ringeste anelse. 

Hun vet heller ikke om de 80 eller 90 før vi ble eksklusive. De få gangene vi har kommet inn på antall partnere opp gjennom årene så har alltid svaret mitt vært et sted mellom 10 og 20, helt på snittet tenker jeg. 

Hvorfor jeg har dette suget etter ny kvinne i perioder kan jeg ikke svare på, det kan gå 3 eller 4 måneder uten at jeg tenker på det, så får jeg en eller to måneder hvor jeg bare må kjenne det adrenalinrushet av å ha meg igjen, gjerne sex som samboer synes er for kinky.

Litt som er periodedranker tenker jeg. 

Jeg har ingen gode råd å gi deg TS, at han virker oppriktig med antall partnere kan være positivt, men som du helt sikkert tenker, er du nok for han til evig tid, har han periodevis behov for mer enn bare vaniljesex, og kan du tilfredsstille de behovene. 

Me not know

 

Anonymkode: 78be6...b91

Takk for ditt svar og perspektiv! 

Det morsomme er at jeg er ekstremt kinky. Elsker bdsm, rå sex og er åpen for å invitere andre med. Derfor føler jeg meg skikkelig teit som reagerer på at han har knullet mye rundt tidligere🙈 

Hvis din samboer hadde vært åpen for trekanter og den type ting, hadde du likevel vært utro? 

Anonymkode: d19ee...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest alle svarene du har fått her - men det er jo naturligvis personen han er rundt deg som er det viktigste. Men akkurat det med antall sexpartnere er greit å ikke vite. Jeg er gift med en som er 8 år eldre enn meg, og som helt sikkert har hatt en del - men det trenger ikke jeg å vite. Han er verdens beste person, og jeg elsker han med hvert bein i kroppen. Han vet heller ikke hvor mange jeg har hatt - og slik kommer det til å fortsette 🙂 Vi har nå begynt vårt 8. år sammen, uten at dette temaet har vært tatt opp. Noen gang :-) 

Anonymkode: 5b490...20a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo snu på det, du må jo føle deg spesiell når han kan høvle 100 damer men velger trofasthet og forhold med deg? 

Anonymkode: 32913...1cf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av de mennene sol gikk inn i et forhold i begynnelsen av 30 årene med godt over 100 på samvittigheten. 

Nå 15 år senere så er vel antallet over 150, de siste 50 uten at samboer har den ringeste anelse. 

Hun vet heller ikke om de 80 eller 90 før vi ble eksklusive. De få gangene vi har kommet inn på antall partnere opp gjennom årene så har alltid svaret mitt vært et sted mellom 10 og 20, helt på snittet tenker jeg. 

Hvorfor jeg har dette suget etter ny kvinne i perioder kan jeg ikke svare på, det kan gå 3 eller 4 måneder uten at jeg tenker på det, så får jeg en eller to måneder hvor jeg bare må kjenne det adrenalinrushet av å ha meg igjen, gjerne sex som samboer synes er for kinky.

Litt som er periodedranker tenker jeg. 

Jeg har ingen gode råd å gi deg TS, at han virker oppriktig med antall partnere kan være positivt, men som du helt sikkert tenker, er du nok for han til evig tid, har han periodevis behov for mer enn bare vaniljesex, og kan du tilfredsstille de behovene. 

Me not know

 

Anonymkode: 78be6...b91

Leser jeg feil nå, eller har du vært utro mot dama med 50 stk. etter at dere ble sammen..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, VLadron said:

Leser jeg feil nå, eller har du vært utro mot dama med 50 stk. etter at dere ble sammen..? 

Velkommen til KG, du har mye å se frem mot. :hoppendeglad:

Anonymkode: d54c6...62c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at for mange og for få kan være et problem. For få sexpartnere kun fordi at da kan det hende han tenker på hva han har "gått glipp av" og kanskje er utro når han får sjansen. Og for mange, fordi da er ikke sex koblet opp til følelser. Hvis kjærlighet og sex er helt separat for en person, så vil jeg tro at man kan bli fristet til å være utro 

Anonymkode: 165b7...36d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der er en myte. Selv hadde jeg også en slutty periode i 20 årene. Har vært gift i 30 år, aldri utro. Hvorfor skulle jeg det? Er jo ikke samme person som da jeg var ung, ikke har en samme behovene heller. 

Anonymkode: 1acba...292

Det er dessverre ingen myte. Det er en klar sammenheng mellom mange partnere og utroskap. Dette er det blitt forsket mye på. 

Er bare et google søk unna.

Jeg tror på at DU er trofast. Men en svale gjør ingen sommer. 

Det sier seg selv. En mann som har knekt koden, kan velge og vrake blant damer og er en rundbrenner til han er 35. Plutselig er han en trofast korgutt som ikke lar seg friste de neste 20årene??

Sier ikke det kan skje....men noen ganger er oddsen som den er.

 

 

Anonymkode: ccf9e...3e7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipper dette temaet har dukket opp her mange ganger før, men jeg prøver meg likevel. 

Jeg har møtt en fantastisk fin, god og deilig mann. Jeg holdt på å falle pladask for han, men så kom det frem i går at han ikke har tall på hvor mange damer han har hatt sex med. Det kan være alt mellom 50-100 stk! Jeg vet at fortid er fortid, men likevel klarer jeg ikke helt å legge fra meg tanken på dette. Man føler seg ikke akkurat spesiell. 

Han er 35 og sier han hadde en "slutty" periode i 20-årene. Jeg blir usikker. Kan man stole på en slik fyr som høvler over alle han får sjans på? Ville dette vært en dealbreaker for deg? 

 

Anonymkode: d19ee...be8

Nei, helt uaktuelt. Det kommer aldri til å vare.

Selv om dere tester dere før sex, så er det så jævlig uaktuelt å få alle hans 100 sexpartnere, tanken byr meg imot. 

Grunnen til at han fremstår så "fantastisk" er fordi han er en player som har opparbeidet seg erfaring med flere hundre damer, så han vet hvilke knapper han skal trykke på. Gratulerer som nr 109. 

 

Anonymkode: 19d4f...551

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegansucks
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av de mennene sol gikk inn i et forhold i begynnelsen av 30 årene med godt over 100 på samvittigheten. 

Nå 15 år senere så er vel antallet over 150, de siste 50 uten at samboer har den ringeste anelse. 

Hun vet heller ikke om de 80 eller 90 før vi ble eksklusive. De få gangene vi har kommet inn på antall partnere opp gjennom årene så har alltid svaret mitt vært et sted mellom 10 og 20, helt på snittet tenker jeg. 

Hvorfor jeg har dette suget etter ny kvinne i perioder kan jeg ikke svare på, det kan gå 3 eller 4 måneder uten at jeg tenker på det, så får jeg en eller to måneder hvor jeg bare må kjenne det adrenalinrushet av å ha meg igjen, gjerne sex som samboer synes er for kinky.

Litt som er periodedranker tenker jeg. 

Jeg har ingen gode råd å gi deg TS, at han virker oppriktig med antall partnere kan være positivt, men som du helt sikkert tenker, er du nok for han til evig tid, har han periodevis behov for mer enn bare vaniljesex, og kan du tilfredsstille de behovene. 

Me not know

 

Anonymkode: 78be6...b91

Nei, fy faen at det går an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo flere tidligere sexpartnere man har hatt, jo lavere er terskelen for å være utro. 

Anonymkode: 52068...d2d

Hæ?! 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er værre hvis noen har hatt mange forhold, la oss si f.eks. 20 kjærester. Da tyder det jo på at man ikke klarer å slå seg til ro eller man ikke er så enkel å leve med...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe KG har lært meg til mitt neste forhold, så er det å IKKE være ærlig med dama, for det skaper jo bare trøbbel. 

Anonymkode: d54c6...62c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Styr unna!

Sjangsen for at personen vil være utro mot deg er utrolig stor. Det gjelder både kvinner og menn med mange ekspartnere. De kan aldri stoles på.

Anonymkode: 44eee...87a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Styr unna!

Sjangsen for at personen vil være utro mot deg er utrolig stor. Det gjelder både kvinner og menn med mange ekspartnere. De kan aldri stoles på.

Anonymkode: 44eee...87a

Så fint at dere som sitter med fasiten deler den med oss, siden vi ikke får innsyn i den selv 🙂 

Anonymkode: d54c6...62c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Tissefanten sank noen hakk i verdi, ja. Trist, men sant. 

Han har heldigvis ingen kjønnssykdommer. Jeg fikk utlevert full legeattest fra han før vi gjorde noe... 

Anonymkode: d19ee...be8

Hpv og hsv testes man ikke for før man har symptomer og de færreste har det. 

Anonymkode: 2ec22...e95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Tissefanten sank noen hakk i verdi, ja. Trist, men sant. 

Han har heldigvis ingen kjønnssykdommer. Jeg fikk utlevert full legeattest fra han før vi gjorde noe... 

Anonymkode: d19ee...be8

Så du er da også blitt en av de mange... Merkelig å utlevere legeattest

Anonymkode: 8c030...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...