Gå til innhold

Møtt en fantastisk mann, men han har hatt mange sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tipper dette temaet har dukket opp her mange ganger før, men jeg prøver meg likevel. 

Jeg har møtt en fantastisk fin, god og deilig mann. Jeg holdt på å falle pladask for han, men så kom det frem i går at han ikke har tall på hvor mange damer han har hatt sex med. Det kan være alt mellom 50-100 stk! Jeg vet at fortid er fortid, men likevel klarer jeg ikke helt å legge fra meg tanken på dette. Man føler seg ikke akkurat spesiell. 

Han er 35 og sier han hadde en "slutty" periode i 20-årene. Jeg blir usikker. Kan man stole på en slik fyr som høvler over alle han får sjans på? Ville dette vært en dealbreaker for deg? 

 

Anonymkode: d19ee...be8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På damefronten er dette dealbreaker til meg. Stor sanssynlighet for at de ikke vil slå seg til ro. 

Nå klarer jo ikke de med lite partnere å slå seg til ro heller da så det er vanskelig dette.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

På damefronten er dette dealbreaker til meg. Stor sanssynlighet for at de ikke vil slå seg til ro. 

Nå klarer jo ikke de med lite partnere å slå seg til ro heller da så det er vanskelig dette.

Ja, er nettopp tanken på om de har slått seg til ro eller ikke. Noen mennesker er rett og slett ikke monogame. 

Han har sagt han ville være 100% tro i et forhold, men kan man stole på en slik person? 🤔 Vanskelig dilemma...

Anonymkode: d19ee...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tenk på den ekle, slimete tissefanten haha!

Anonymkode: bd901...004

Haha! Tissefanten sank noen hakk i verdi, ja. Trist, men sant. 

Han har heldigvis ingen kjønnssykdommer. Jeg fikk utlevert full legeattest fra han før vi gjorde noe... 

Anonymkode: d19ee...be8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært skeptisk om jeg hadde vært et nummer til i rekken hans...

Anonymkode: 22054...e61

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg liker en mann spør jeg aldri om antall sexpartnere. Det er hvem han er nå, og hvem han er med meg som er viktig. Snakk om tidligere sexpartnere kan fort tenne en liten gnist av sjalusi og usikkerhet. Det er ikke vits, syns jeg. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hatt noe problem med det, så lenge han er trofast. Det er skremmende "enkelt" å komme opp i mange partnere hvis man er singel over lengre perioder. 

Anonymkode: b1ec4...961

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om noen har hatt mange sexpartnere, så vil det da ikke si at de ikke vil ha et forhold etterhvert? Ville han fortsatt, så kunne han jo bare gjort det. 

Jeg vet egentlig ikke hvorfor så mange reagerer på at noen har mange sexpartnere. Jeg har aldri spurt noen om hvor mange de har hatt, det er overhodet ikke interessant. Men skjønner det er sjelden å være sånn iom at det blir tatt opp her gang etter gang. 

Så lenge de er sykdomsfri og har god hygiene, så ser jeg ikke problemet. Hvis han hadde en "utagerende" periode i 20-årene, så hadde han kanskje sex med ei eller to i måneden. Syns ikke det er horribelt akkurat

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slår meg alltid som merkelig når folk ser sin verdi i lys av hvor mange sexpartnere ens partner har hatt.

Man blir jo ilag med noen fordi man liker personen deres, ikke fordi det er en tilgang til sex.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk på den ekle, slimete tissefanten haha!

Anonymkode: bd901...004

Ja tenk på den. "slimete" blir stort sett alle tissefanter. Det kommer nemlig ut precum når vi blir opphisset uanvhengig antall sexpartnere.

Selvsagt så synes noen damer dette er turnoff, men slapp av de henger jeg ikke med uansett. De blir henvist til bingolokalet borti gata her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hadde dette blitt vanskelig. Jeg vil være spesiell, og jeg vil ikke bli sammenlignet med 100 andre som sikkert er bedre og penere. Og jeg vil ha noe varig.

Det hjelper ikke at alle på KG sier at det ikke har noe å si, og at slike menn / kvinner kan slå seg til ro. Og at det ikke sier noe om personligheten. Jeg tror ikke noe på det.

Anonymkode: 1ccd4...601

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, MegSelv11 said:

Om jeg liker en mann spør jeg aldri om antall sexpartnere. Det er hvem han er nå, og hvem han er med meg som er viktig. Snakk om tidligere sexpartnere kan fort tenne en liten gnist av sjalusi og usikkerhet. Det er ikke vits, syns jeg. 

snakk om å gå inn i fremtiden blind.

evnt. så har du selv hatt mange sexpartnere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, ntrane said:

snakk om å gå inn i fremtiden blind.

evnt. så har du selv hatt mange sexpartnere.

Nei, til begge. Jeg har dog levd lenge nok til å vite hva som er viktig for meg, og hva som ikke er det både i livet og i en relasjon. Man ser fort om mannen man møter er en type som er ute etter flest mulig hakk i sengestolpen, eller om han er en som ønsker å satse på å bli kjent og bruke tid sammen. Er han sistnevnte er ikke hvordan han eventuelt var da han var 20 av betydning for meg. Men vi er forskjellige i møte med nye mennekser. For noen er antall sexpartnere viktig, for meg er det ikke det. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde ikke hatt noe problem med det, så lenge han er trofast. Det er skremmende "enkelt" å komme opp i mange partnere hvis man er singel over lengre perioder. 

Anonymkode: b1ec4...961

Enkelt og enkelt. For kvinner er det enkelt. For menn som enten er ekstremt fysisk attraktive eller har manipulerende personlighetstrekk er det også enkelt. For de aller fleste menn skal man være glad til om man klarer å få seg et forhold.

12 minutter siden, Katten.2.0 said:

Det slår meg alltid som merkelig når folk ser sin verdi i lys av hvor mange sexpartnere ens partner har hatt.

Man blir jo ilag med noen fordi man liker personen deres, ikke fordi det er en tilgang til sex.

Akkurat dette sier jo faktisk ganske mye om personligheten, og er en av flere ting som sier noe om hvorvidt man passer sammen eller ikke. For meg som aldri har ligget rundt eller i det hele tatt kunne tenke meg det er det uaktuelt å bli sammen med en kvinne som bytter menn oftere enn jeg har ferie.

Anonymkode: 2cbd3...98e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg hadde dette blitt vanskelig. Jeg vil være spesiell, og jeg vil ikke bli sammenlignet med 100 andre som sikkert er bedre og penere. Og jeg vil ha noe varig.

Det hjelper ikke at alle på KG sier at det ikke har noe å si, og at slike menn / kvinner kan slå seg til ro. Og at det ikke sier noe om personligheten. Jeg tror ikke noe på det.

Anonymkode: 1ccd4...601

Det holder med 1-5 om noen er penere! Og bedre, hva du mener med det.

Det er synd at du skal tenke sånn. Spesiell er du for den som velger deg å være sammen med uansett. Trist at du ikke ser det syns jeg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Enkelt og enkelt. For kvinner er det enkelt. For menn som enten er ekstremt fysisk attraktive eller har manipulerende personlighetstrekk er det også enkelt. For de aller fleste menn skal man være glad til om man klarer å få seg et forhold.

Hvor mange er mange da? Om man har et par partnere i året, blir det jo en del om man er seksuelt aktiv i 15-20 år.

Anonymkode: a5940...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg hadde dette blitt vanskelig. Jeg vil være spesiell, og jeg vil ikke bli sammenlignet med 100 andre som sikkert er bedre og penere. Og jeg vil ha noe varig.

Det hjelper ikke at alle på KG sier at det ikke har noe å si, og at slike menn / kvinner kan slå seg til ro. Og at det ikke sier noe om personligheten. Jeg tror ikke noe på det.

Anonymkode: 1ccd4...601

Åh, så det er bedre å være den første og beste (eneste)? 
Jeg kjøper ikke leilighet usett eller bil uprøvd. Og noen ganger liker man ikke leiligheten når man ser den i virkeligheten, bilen var ikke bra å kjøre, eller man taper budrunden. 

Anonymkode: b2dc6...42a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville dette vært en dealbreaker for deg? 

ja. 

jeg kjente en dame som ble gift med en slik fyr, og så allerede når barnet var bare 1åring, ble han utro og skaffet seg nye kjærester igjen...han tjente veldig bra, med en senior lederstilling i filmbransjen, eiet noe selskap og hadde masse andeler, så kona aksepterte at han var utro, så lenge betalte han alle regningene hjemme og i tillegg finansierte felles lyxliv også inkludert ferie - Frankrike, Seychelles / Maldivene! 

hun var ikke lykkelig gift, men samtidig visste hun vel at livet blir ikke bedre som fattigere skilt singel alenemor med små barn...

fra et synspunkt var mannen en drittsekk, men fra et annet synspunkt betalte han jo alt...pene møbler, fine klær, livstil! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ville dette vært en dealbreaker for deg? 

 

Anonymkode: d19ee...be8

Overhodet ikke. Fortid er fortid, stort sett, og fortiden vår er med på å forme den personen vi er. Om jeg liker ei dame, så er det hennes historie som har brakt henne til meg, så da skal ikke jeg bruke den mot henne. 

Anonymkode: d54c6...62c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...