Gå til innhold

Letrozol - prøver å bli gravid


Dfs1906

Anbefalte innlegg

Hei! Er nå inne i 2. PP med Letrozol. På 1. PP fikk jeg EL på CD 11. Jeg er nå på dag 13 i 2. PP og EL har enda ikke kommet. Når fikk du EL i prøveperiodene med letrozol? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tidligste jeg fikk eggløsning var CD 14, seneste CD 21. Går veldig opp og ned hvilke dager det kommer på. Vet mange får litt sene el på letrozol. 

Anonymkode: bce64...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke EL på enkel. På dobbel fikk jeg EL på cd17 2 ganger, sist fikk jeg ikke EL. Skal snart prøve trippel og er spent på hvordan det går 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første pp med Letrozol her. Dobbel dose og lå ann til å få El på cd 17. Fikk lov av å gyn å sette Ovittrelle for å sikre EL. 

Anonymkode: 9a85d...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke blitt gravid ennå, har hatt en del kurer. Her måtte jeg opp i trippel dose + metformin, pga pcos. Nå har jeg endelig begynt å få eggløsning.

Anonymkode: bce64...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke blitt gravid ennå, har hatt en del kurer. Her måtte jeg opp i trippel dose + metformin, pga pcos. Nå har jeg endelig begynt å få eggløsning.

Anonymkode: bce64...3ce

Masse lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Dfs1906 skrev:

Masse lykke til videre!!

Takk det samme❤

Anonymkode: bce64...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dfs1906 skrev:

Takk for alle svar! Har noen av dere lykkes i graviditet? Sliter veldig selv. Har prøvd i 2 år.

Ble gravid på første EL på dobbel letrozol, men mistet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Yucca1 skrev:

Ble gravid på første EL på dobbel letrozol, men mistet.

Så leit å høre! :( lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk EL på CD17 på dobbel dose. Tror det kan variere fra syklus til syklus.

Anonymkode: 453a9...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble gravid på 3. syklus dobbel dose Letrozol. Grunnet dårlig oppfølging av gyn gikk jeg mange sykluser unødvendig på enkel dose først...

Men hadde et problemfritt svangerskap, og resultatet er nå snart en 1,5 år sprell levende baby 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på letrozol for å se om det kunne stabilisere syklus og gi lengre lutealfase. 

Gikk en runde med enkel dose. Fikk eggløsning på cd 14, men hadde fortsatt kort lutealfase(7 dager) 

Tok dobbel dose. Også eggløsning cd 14, ble gravid med positiv test 10 dpo så må jo ha hatt noe lengre lutealfase 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 2 runder med dobbel letrozol. Cd dag 14 begge ganger. Gravid på runde 2 :)

Anonymkode: 405e4...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Dfs1906 skrev:

Skal nå igang med letrozol 3. PP. Håper på graviditet.....

Spennende! Tar du enkel? 😊

Lykke til! 🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar 2 tabletter per dag i 5 dager :) det er kanskje dobbel?? Takk ❤️ Håper så inderlig 🧸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Dfs1906 skrev:

Jeg tar 2 tabletter per dag i 5 dager :) det er kanskje dobbel?? Takk ❤️ Håper så inderlig 🧸

Ja det er dobbel 😊 Jeg prøvde trippel denne pp’en, hadde kontroll hos gyn på cd14, hadde da to store follikler, en på 18mm og en på 16mm. Er nå på 2 dpo, krysser fingrene for at det går denne gangen 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...