SUPERMIRI Skrevet 23. april 2020 #121 Del Skrevet 23. april 2020 2 timer siden, vegasus skrev: Tusen takk for gode ord ❤️ Du har vært en veldig god støtte hele veien, selv om vi ikke kjenner hverandre. Det setter jeg veldig stor pris på ❤️ Ååå, så utrolig hyggelig! Kunne ikke sagt det bedre selv, om deg. Godt å ha hverandre her inne ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 23. april 2020 Forfatter #122 Del Skrevet 23. april 2020 1 time siden, SUPERMIRI skrev: Ååå, så utrolig hyggelig! Kunne ikke sagt det bedre selv, om deg. Godt å ha hverandre her inne ❤️ Du er god da 💕😊 Ja, det gjør det hele litt lettere å bære 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 24. april 2020 Forfatter #123 Del Skrevet 24. april 2020 (endret) CD 19 Beklager detaljer! Men i dag våknet jeg med masse EL-slim. Når jeg gikk på do så hang det slim ned når jeg tørket meg 🙈 Blir litt stresset av det, hvis eggløsning skjer i løpet av helgen så er det en sjanse for at jeg kan bli gravid siden vi glemte oss litt på tirsdag og ikke brukte kondom. 🤭 På en måte så hadde det jo vært hyggelig å bli gravid igjen, men på en annen side så vil jeg være mye bekymret hvis det skulle skje nå. Jeg tror ikke det er så bra å være gravid 3 sykluser på rad? 😳 Rart å si dette når jeg har ønsket å bli gravid så lenge, men jeg håper eggløsningen lar vente på seg litt til nå så jeg heller kan prøve neste syklus. Tok en eggløsningstest i dag tidlig, og den var negativ, men veldig sterk. Dette er litt nervepirrende kjenner jeg. 🤭 Heldigvis har jeg nok å drive med på jobb i dag, så tiden kommer til å gå fort. Tar en EL-test igjen når jeg kommer hjem fra jobben, og oppdaterer da 😊 Endret 24. april 2020 av vegasus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 24. april 2020 #124 Del Skrevet 24. april 2020 1 time siden, vegasus skrev: CD 19 Beklager detaljer! Men i dag våknet jeg med masse EL-slim. Når jeg gikk på do så hang det slim ned når jeg tørket meg 🙈 Blir litt stresset av det, hvis eggløsning skjer i løpet av helgen så er det en sjanse for at jeg kan bli gravid siden vi glemte oss litt på tirsdag og ikke brukte kondom. 🤭 På en måte så hadde det jo vært hyggelig å bli gravid igjen, men på en annen side så vil jeg være mye bekymret hvis det skulle skje nå. Jeg tror ikke det er så bra å være gravid 3 sykluser på rad? 😳 Rart å si dette når jeg har ønsket å bli gravid så lenge, men jeg håper eggløsningen lar vente på seg litt til nå så jeg heller kan prøve neste syklus. Tok en eggløsningstest i dag tidlig, og den var negativ, men veldig sterk. Dette er litt nervepirrende kjenner jeg. 🤭 Heldigvis har jeg nok å drive med på jobb i dag, så tiden kommer til å gå fort. Tar en EL-test igjen når jeg kommer hjem fra jobben, og oppdaterer da 😊 Så nervepirrende! 😬 Forstår godt at du er stresset nå, men har hørt om mange som har blitt gravide rett etter en SA som det har gått helt fint med! Du får prøve å slappe av litt! Kanskje det hjelper å ikke teste med eggløsningstest igjen, hvis du blir mer stresset av svaret. Men det er det bare du som vet svaret på! Lytt til egne behov, og prøv å gjør det som gjør deg minst stresset 😅❤️ Satser på at alle gode ting er 3 for oss begge to uansett om du blir gravid nå, eller litt senere 😁🤞🏼💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 24. april 2020 Forfatter #125 Del Skrevet 24. april 2020 3 timer siden, Hopptimisten skrev: Så nervepirrende! 😬 Forstår godt at du er stresset nå, men har hørt om mange som har blitt gravide rett etter en SA som det har gått helt fint med! Du får prøve å slappe av litt! Kanskje det hjelper å ikke teste med eggløsningstest igjen, hvis du blir mer stresset av svaret. Men det er det bare du som vet svaret på! Lytt til egne behov, og prøv å gjør det som gjør deg minst stresset 😅❤️ Satser på at alle gode ting er 3 for oss begge to uansett om du blir gravid nå, eller litt senere 😁🤞🏼💕 Jeg er nok litt for nysgjerrig til å la vær å teste 😬 Jeg vil heller vite enn å ikke vite. Og så er det kjekt å vite sånn ca når jeg kan forvente tante rød da 😋 Er jo egentlig bare derfor jeg tester etter EL denne syklusen, for å vite ca når jeg får TR på besøk. 😊 Hvis tirsdagens glipp resulterer i befrukting, så får jeg bare prøve å senke skuldrene og tenke at det går bra. 😊 Jeg også håper at alle gode ting er 3! For oss begge to 😁💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 24. april 2020 #126 Del Skrevet 24. april 2020 5 timer siden, vegasus skrev: CD 19 Beklager detaljer! Men i dag våknet jeg med masse EL-slim. Når jeg gikk på do så hang det slim ned når jeg tørket meg 🙈 Blir litt stresset av det, hvis eggløsning skjer i løpet av helgen så er det en sjanse for at jeg kan bli gravid siden vi glemte oss litt på tirsdag og ikke brukte kondom. 🤭 På en måte så hadde det jo vært hyggelig å bli gravid igjen, men på en annen side så vil jeg være mye bekymret hvis det skulle skje nå. Jeg tror ikke det er så bra å være gravid 3 sykluser på rad? 😳 Rart å si dette når jeg har ønsket å bli gravid så lenge, men jeg håper eggløsningen lar vente på seg litt til nå så jeg heller kan prøve neste syklus. Tok en eggløsningstest i dag tidlig, og den var negativ, men veldig sterk. Dette er litt nervepirrende kjenner jeg. 🤭 Heldigvis har jeg nok å drive med på jobb i dag, så tiden kommer til å gå fort. Tar en EL-test igjen når jeg kommer hjem fra jobben, og oppdaterer da 😊 Skjønner veeeldig godt at du blir litt stressa av det når du har fått beskjed av gynekolog å hoppe over en syklus 🙉 Likevel tror jeg ikke det skjer noe galt om du skulle bli gravid nå ❤️ Du hadde en ukomplisert SA, så jeg tror det mest er en helgardering fra gynekologens side, og for å være sikker på når en evt unnfangelse skjer mtp siste menstruasjon. Forskning viser at hvis en kvinne blir gravid innen 6 måneder etter en SA, er det en større sjans for en frisk spire og baby enn at en SA skal skje igjen 😄 Se her for eksempel: https://nhi.no/familie/graviditet/prove-pa-nytt-etter-spontanabort/. Når NHI sier at det egentlig ikke er hold i det rådet, hadde jeg kjørt på jeg altså...🙊 Sier ikke at dere skal drite i rådet dere fikk, men jeg tenker at om du føler deg emosjonelt klar og fysisk frisk etter SA, så er det ingenting i veien å gå for det. Gjør det som føles rett for deg ❤️ Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 24. april 2020 #127 Del Skrevet 24. april 2020 55 minutter siden, vegasus skrev: Jeg er nok litt for nysgjerrig til å la vær å teste 😬 Jeg vil heller vite enn å ikke vite. Og så er det kjekt å vite sånn ca når jeg kan forvente tante rød da 😋 Er jo egentlig bare derfor jeg tester etter EL denne syklusen, for å vite ca når jeg får TR på besøk. 😊 Hvis tirsdagens glipp resulterer i befrukting, så får jeg bare prøve å senke skuldrene og tenke at det går bra. 😊 Jeg også håper at alle gode ting er 3! For oss begge to 😁💕 Hehe, jeg kjenner meg veldig igjen!😂🙈 Det kan også være at TR er litt annerledes etter en SA. Jeg hadde kortere lutealfaser etter min SA, og første mens var kun spotting. Senere TR har vært kraftigere enn vanlig mens😆 Det er jo klart individuelt, men det er ganske vanlig med litt uregelmessig TR i en periode! Lykke til uansett 🤞🏼💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 24. april 2020 Forfatter #128 Del Skrevet 24. april 2020 2 timer siden, SUPERMIRI skrev: Skjønner veeeldig godt at du blir litt stressa av det når du har fått beskjed av gynekolog å hoppe over en syklus 🙉 Likevel tror jeg ikke det skjer noe galt om du skulle bli gravid nå ❤️ Du hadde en ukomplisert SA, så jeg tror det mest er en helgardering fra gynekologens side, og for å være sikker på når en evt unnfangelse skjer mtp siste menstruasjon. Forskning viser at hvis en kvinne blir gravid innen 6 måneder etter en SA, er det en større sjans for en frisk spire og baby enn at en SA skal skje igjen 😄 Se her for eksempel: https://nhi.no/familie/graviditet/prove-pa-nytt-etter-spontanabort/. Når NHI sier at det egentlig ikke er hold i det rådet, hadde jeg kjørt på jeg altså...🙊 Sier ikke at dere skal drite i rådet dere fikk, men jeg tenker at om du føler deg emosjonelt klar og fysisk frisk etter SA, så er det ingenting i veien å gå for det. Gjør det som føles rett for deg ❤️ Klem Takk! Det var faktisk betryggende å lese 😊 EL-test etter jobb i dag var svakere enn på morgenen i dag. Men jeg tester igjen i kveld bare for å være sikker, siden morgentesten var såpass sterk. 🙈 Jeg har lest noen skrekkhistorier hvor folk har blitt gravid syklus etter syklus og bare mistet, for så å vente en syklus eller to og da satt den. Derfor jeg tenker at det er greit å vente bare denne ene syklusen egentlig. 😬 Jeg tror jeg må lese litt mindre på forskjellige forum 😅 Holde meg til KG og BV bare 😋 2 timer siden, Hopptimisten skrev: Hehe, jeg kjenner meg veldig igjen!😂🙈 Det kan også være at TR er litt annerledes etter en SA. Jeg hadde kortere lutealfaser etter min SA, og første mens var kun spotting. Senere TR har vært kraftigere enn vanlig mens😆 Det er jo klart individuelt, men det er ganske vanlig med litt uregelmessig TR i en periode! Lykke til uansett 🤞🏼💕 Jeg har ikke klart å finne ut hvor lang lutealfasen min er engang jeg 🙈 Tenkte at denne syklusen kunne være en syklus for å finne ut nettopp det 😅 Håper jeg slipper å få kraftigere mens 😱 Har bare sånn middels blødning, så har aldri trengt å bekymre meg for å blø gjennom. Bortsett fra ved SA da. Da blødde jeg ganske kraftig. 😶 Syklusene mine har variert mellom 30 og 40 dager før jeg ble gravid, så om det blir litt uregelmessig etter SA så merker jeg nok ikke så mye til det, med mindre det blir som etter kjemisk hvor jeg hadde EL på CD 40 🙈 huff. Kroppen er kompliserte greier altså!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 24. april 2020 #129 Del Skrevet 24. april 2020 Man blir hvertfall godt kjent med egen kropp i prøveprossessen! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 24. april 2020 Forfatter #130 Del Skrevet 24. april 2020 2 timer siden, Hopptimisten skrev: Man blir hvertfall godt kjent med egen kropp i prøveprossessen! 😅 Ja! Det skal være sikkert og visst! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 24. april 2020 #131 Del Skrevet 24. april 2020 Nervepirrende virkelig 😎 jeg har også hørt om flere som har blitt gravid etter sa og det har gått veldig bra med. I ivf verden tells ikke kjemiske i alle fall, om det er en trøst krysser fingre for deg 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 24. april 2020 Forfatter #132 Del Skrevet 24. april 2020 9 minutter siden, Neutral90 skrev: Nervepirrende virkelig 😎 jeg har også hørt om flere som har blitt gravid etter sa og det har gått veldig bra med. I ivf verden tells ikke kjemiske i alle fall, om det er en trøst krysser fingre for deg 🤞 Tusen takk! 😊 Gynekologen ville heller ikke regne med kjemisk, når det kom til sannsynlighet for SA igjen. Så da får jeg også la være å telle med den fremover 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 25. april 2020 Forfatter #133 Del Skrevet 25. april 2020 CD 20 Ingen positiv EL-test enda 😊 Men har fortsatt eggløsningsslim. Får ikke testet noe mer med tester i dag da jeg er bortreist og glemte å ta de med. 😊 I dag skal jeg bade i sjøen og kose meg i finværet 😊 Håper dere har en fin helg 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 25. april 2020 #134 Del Skrevet 25. april 2020 57 minutter siden, vegasus skrev: CD 20 Ingen positiv EL-test enda 😊 Men har fortsatt eggløsningsslim. Får ikke testet noe mer med tester i dag da jeg er bortreist og glemte å ta de med. 😊 I dag skal jeg bade i sjøen og kose meg i finværet 😊 Håper dere har en fin helg 😊 Nyt dagen, det fortjener du ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 27. april 2020 Forfatter #135 Del Skrevet 27. april 2020 CD 22 Nå kan det se ut som kroppen prøver å slippe et egg! Da er ikke kroppen helt på bærtur etter SA 😃 Så da satser jeg på å gå inn i ny PP om to uker! 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 27. april 2020 #136 Del Skrevet 27. april 2020 1 time siden, vegasus skrev: CD 22 Nå kan det se ut som kroppen prøver å slippe et egg! Da er ikke kroppen helt på bærtur etter SA 😃 Så da satser jeg på å gå inn i ny PP om to uker! 😊 Hurra! 😍 SÅ godt at kroppen er i rute. Klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 30. april 2020 #137 Del Skrevet 30. april 2020 Heihååå 😄 Ville bare stikke innom for å si god helg, og håper at alt står bra til! Klem til deg 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 30. april 2020 Forfatter #138 Del Skrevet 30. april 2020 1 time siden, SUPERMIRI skrev: Heihååå 😄 Ville bare stikke innom for å si god helg, og håper at alt står bra til! Klem til deg 😍 Ååå så koselig! 😁 ❤️ Her står alt bra til. Eggløsningstestene har holdt seg sterke, de har vært sånn nesten positive i flere dager. Er usikker på om den ene testen i det hele tatt var positiv 🤔 Clearblue viser blinkende smiley for tredje dag på rad, og jeg skulle ønske jeg begynte med temping denne syklusen for å ha litt bedre kontroll, så det skal jeg begynne med fra neste syklus! 😬 #kontrollfreak 😅 I helgen får jeg besøk av en venninne/kollega, jeg tenker at en kollega som jeg jobber tett med kan være på overnattingsbesøk uten problem. Vi er jo med hverandre hele arbeidsdagen uansett. Og da går tiden fortere, og det er lettere å fokusere på andre ting enn syklus og sånn 🙈🙈 Hvordan går det med deg? 🥰 Ønsker deg også en goood helg 😁💕 Stooor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 30. april 2020 #139 Del Skrevet 30. april 2020 2 timer siden, vegasus skrev: Ååå så koselig! 😁 ❤️ Her står alt bra til. Eggløsningstestene har holdt seg sterke, de har vært sånn nesten positive i flere dager. Er usikker på om den ene testen i det hele tatt var positiv 🤔 Clearblue viser blinkende smiley for tredje dag på rad, og jeg skulle ønske jeg begynte med temping denne syklusen for å ha litt bedre kontroll, så det skal jeg begynne med fra neste syklus! 😬 #kontrollfreak 😅 I helgen får jeg besøk av en venninne/kollega, jeg tenker at en kollega som jeg jobber tett med kan være på overnattingsbesøk uten problem. Vi er jo med hverandre hele arbeidsdagen uansett. Og da går tiden fortere, og det er lettere å fokusere på andre ting enn syklus og sånn 🙈🙈 Hvordan går det med deg? 🥰 Ønsker deg også en goood helg 😁💕 Stooor klem Oi, se der ja! Det var mange sterke EL-test er 🙉 Er virkelig ikke rart man kan bli usikker! 😅 Men som du sier, temping kan gi fler og mer sikre svar 😀 Går bra med meg! Venter på EL, som jeg regner med skjer om en ukes tid ca. 😊 Kos deg masse med venninnebesøk! Det må være lov 😍 Klem🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 1. mai 2020 Forfatter #140 Del Skrevet 1. mai 2020 11 timer siden, SUPERMIRI skrev: Oi, se der ja! Det var mange sterke EL-test er 🙉 Er virkelig ikke rart man kan bli usikker! 😅 Men som du sier, temping kan gi fler og mer sikre svar 😀 Går bra med meg! Venter på EL, som jeg regner med skjer om en ukes tid ca. 😊 Kos deg masse med venninnebesøk! Det må være lov 😍 Klem🤗 Ja, temping kan vel bekrefte at egget har sluppet. Hvis jeg har forstått rett 😊 Kos deg masse i helgen 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå