Hopptimisten Skrevet 8. april 2020 #101 Del Skrevet 8. april 2020 23 minutter siden, vegasus skrev: Fikk bekreftet SA. Jeg er trist, men jeg var veldig forberedt på utfallet. Jeg velger å ta med meg videre at jeg kan bli gravid, og undersøkelsen viser at alt ser veldig bra ut der nede og jeg har gode sjanser for å bære frem et barn senere. Tusen hjertelig takk for støtten dere har gitt meg ❤️ Det har hjulpet så utrolig mye. Jeg ble anbefalt å vente med å prøve igjen til etter jeg har hatt en menstruasjon, for da har nytt egg bedre sjanser for å feste seg. Så da venter jeg en syklus før jeg prøver igjen. 😊 I mellomtiden skal jeg nyte god vin og skikkelig rosa elgbiff! Og jeg skal spise myke oster og spekemat. 😊 Bare det å få det bekreftet gjør det lettere å fordøye også, så det går fint med meg. Igjen tusen takk for all støtte og gode ord ❤️❤️ ❤️❤️❤️Føler med deg. Personlig synes jeg det er det værste jeg har opplevd selv. Er så trist når man har begynt å glede seg over det😩 Men det er viktig å tenke på at man ikke får gjort noe annet enn å se fremover❤️ Neste gang er det nok din tur🤞🏼😊 Håper du får en fin påske 💐❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 8. april 2020 #102 Del Skrevet 8. april 2020 38 minutter siden, vegasus skrev: Fikk bekreftet SA. Jeg er trist, men jeg var veldig forberedt på utfallet. Jeg velger å ta med meg videre at jeg kan bli gravid, og undersøkelsen viser at alt ser veldig bra ut der nede og jeg har gode sjanser for å bære frem et barn senere. Tusen hjertelig takk for støtten dere har gitt meg ❤️ Det har hjulpet så utrolig mye. Jeg ble anbefalt å vente med å prøve igjen til etter jeg har hatt en menstruasjon, for da har nytt egg bedre sjanser for å feste seg. Så da venter jeg en syklus før jeg prøver igjen. 😊 I mellomtiden skal jeg nyte god vin og skikkelig rosa elgbiff! Og jeg skal spise myke oster og spekemat. 😊 Bare det å få det bekreftet gjør det lettere å fordøye også, så det går fint med meg. Igjen tusen takk for all støtte og gode ord ❤️❤️ Det var leit å høre, @vegasus 💐 Samtidig er det godt å få det bekreftet før påsken ❤️ Kos deg med vin, rødt kjøtt og masse god mat som ikke er lov som gravid! Da er det bare å, forhåpentligvis, se fremover mot en 2021baby🥰 Stor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 8. april 2020 Forfatter #103 Del Skrevet 8. april 2020 5 timer siden, bondekone skrev: Trist å høre, men tenker det var godt å få det bekreftet og! Vondt å ikke vite... kos deg med vin og masse digg👌 håper det sitter neste gang❤ Ja, det er mye verre å ikke vite synes jeg. Det er fortsatt trist, men er en lettelse å slippe den usikkerheten også. Holder motet oppe og satser på en vårbaby i 2021 🥰 5 timer siden, Hopptimisten skrev: ❤️❤️❤️Føler med deg. Personlig synes jeg det er det værste jeg har opplevd selv. Er så trist når man har begynt å glede seg over det😩 Men det er viktig å tenke på at man ikke får gjort noe annet enn å se fremover❤️ Neste gang er det nok din tur🤞🏼😊 Håper du får en fin påske 💐❤️ Ikke noe morro dette nei. Jeg fikk positiv test 8 dpo så har hatt litt tid på å glede meg også. Selvom det først er siste uken at jeg virkelig har turt å glede meg ordentlig. Så føltes litt som at bakken ble revet vekk under meg når jeg forstod at jeg spontanaborterte.. Holder motet oppe og vi prøver igjen 🥰 Ønsker deg også en god påske 🌷 5 timer siden, SUPERMIRI skrev: Det var leit å høre, @vegasus 💐 Samtidig er det godt å få det bekreftet før påsken ❤️ Kos deg med vin, rødt kjøtt og masse god mat som ikke er lov som gravid! Da er det bare å, forhåpentligvis, se fremover mot en 2021baby🥰 Stor klem til deg Ja, veldig deilig å slippe den usikkerheten hele påsken altså. Jeg skal kose meg masse med mat og litt drikke. Og krysser fingrene for en vårbaby 2021 🥰 Tusen takk for støtten dere ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 8. april 2020 #104 Del Skrevet 8. april 2020 Dette var trist💔 Heiet så på deg! Skjønner at du har hatt lang tid til å glede deg.. Det er en god trøst at du hvertfall kan bli gravid. Nå kan du hvertfall kose deg med hva du vil i påsken, nyte både vin og myk ost, for snart må du vente 9 mnd igjen🙊 Barnet ditt kommer snart❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 10. april 2020 Forfatter #105 Del Skrevet 10. april 2020 (endret) I dag valgte jeg å starte dagen rolig og sørge for en god dag. Så langt føler jeg dagen er fin, humøret er bra og alt i alt føler jeg meg bra. 😊 Jeg kjente noe som kan ligne mistenkelig mye på eggløsningssmerter på venstre side i går, og tok derfor en EL test i går kveld. Den var sterk, men negativ. Tok ny test i dag tidlig som er positiv, men tok også en tidlig graviditetstest for å se om jeg fortsatt har HCG i urinen og det har jeg (som forventet). Jeg tror derfor ELT kan være påvirket av det, selv om streken på tidligtesten var veldig svak, men håper så til de grader at den er reell og at det faktisk er en veldig tidlig eggløsning så jeg rask kommer til ny syklus igjen. Noen som har erfaring i forhold til dette med hvor raskt man kan få eggløsning etter SA? Er jo ikke mange dagene siden jeg mistet, så jeg regner vel med at jeg ikke har eggløsning enda sånn egentlig. Spesielt siden det tok 40 dager fra kjemisk til eggløsning.. Men det ville vært så utrolig deilig å komme rask over i ny syklus så jeg kan komme i gang med prøvingen igjen. Angrer egentlig på at jeg testet i det hele tatt, det gir vel mer et falsk lite håp enn noe annet.. 😶 Og så ville vel gynekologen sett det på ultralyd på onsdag hvis jeg var i nærheten av EL igjen. Jeg tror jeg bare må slå fra meg tanken om at det i det hele tatt kan være EL og forberede meg på lang ventetid igjen. 😐 Jeg er nok litt i overkant utålmodig nå 🙈 Endret 10. april 2020 av vegasus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 10. april 2020 #106 Del Skrevet 10. april 2020 (endret) 20 minutter siden, vegasus skrev: I dag valgte jeg å starte dagen rolig og sørge for en god dag. Så langt føler jeg dagen er fin, humøret er bra og alt i alt føler jeg meg bra. 😊 Jeg kjente noe som kan ligne mistenkelig mye på eggløsningssmerter på venstre side i går, og tok derfor en EL test i går kveld. Den var sterk, men negativ. Tok ny test i dag tidlig som er positiv, men tok også en tidlig graviditetstest for å se om jeg fortsatt har HCG i urinen og det har jeg (som forventet). Jeg tror derfor ELT kan være påvirket av det, selv om streken på tidligtesten var veldig svak, men håper så til de grader at den er reell og at det faktisk er en veldig tidlig eggløsning så jeg rask kommer til ny syklus igjen. Noen som har erfaring i forhold til dette med hvor raskt man kan få eggløsning etter SA? Er jo ikke mange dagene siden jeg mistet, så jeg regner vel med at jeg ikke har eggløsning enda sånn egentlig. Spesielt siden det tok 40 dager fra kjemisk til eggløsning.. Men det ville vært så utrolig deilig å komme rask over i ny syklus så jeg kan komme i gang med prøvingen igjen. Angrer egentlig på at jeg testet i det hele tatt, det gir vel mer et falsk lite håp enn noe annet.. 😶 Og så ville vel gynekologen sett det på ultralyd på onsdag hvis jeg var i nærheten av EL igjen. Jeg tror jeg bare må slå fra meg tanken om at det i det hele tatt kan være EL og forberede meg på lang ventetid igjen. 😐 Jeg er nok litt i overkant utålmodig nå 🙈 Jeg vet helt hvordan det var med eggløsning så kort tid etter min SA, men vi begynte å prøve igjen rett etter blødningen hadde stoppet. Min første "mens" var spotting i to dager ca 17 dager etter SA blødningen stoppet. Første ordentlig mens kom 5 uker og 3 dager etter SA hos meg. I forhold til eggløsning hadde jeg masse eggløsningsslim ca 9 dager før første ordentlige mensen kom. De første syklusene kan det virke som jeg hadde ganske kort lutealfase! Det er hvertfall veldig vanlig å få positive graviditetstester en liten stund etter SA, og eggløsningstester blir jo også påvirket når man har hcg i kroppen. Lykke til 🤞🏼🥰 Endret 10. april 2020 av Hopptimisten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 10. april 2020 #107 Del Skrevet 10. april 2020 Så godt å høre at det går bra med deg, @vegasus ❤️ Jeg har ingen erfaring med SA, men jeg regner med at en eventuell EL i etterkant kan variere veldig fra kvinne til kvinne. Dette gjelder vel hvor fort HCG synker. Med noen tar det lang tid, imens med andre tar det kort. Håper det går fort for din del, og at neste PP ikke er langt unna 💕 Ha en fin fredag! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 10. april 2020 Forfatter #108 Del Skrevet 10. april 2020 42 minutter siden, Hopptimisten skrev: Jeg vet helt hvordan det var med eggløsning så kort tid etter min SA, men vi begynte å prøve igjen rett etter blødningen hadde stoppet. Min første "mens" var spotting i to dager ca 17 dager etter SA blødningen stoppet. Første ordentlig mens kom 5 uker og 3 dager etter SA hos meg. I forhold til eggløsning hadde jeg masse eggløsningsslim ca 9 dager før første ordentlige mensen kom. De første syklusene kan det virke som jeg hadde ganske kort lutealfase! Det er hvertfall veldig vanlig å få positive graviditetstester en liten stund etter SA, og eggløsningstester blir jo også påvirket når man har hcg i kroppen. Lykke til 🤞🏼🥰 Så du hadde mulig veldig tidlig eggløsning etter SA? Jeg vet at HCG kan påvirke EL testene, derfor jeg sjekket med en graviditetstest også. Og siden det kom strek på g-testen så tør jeg ikke håpe for mye altså. Men litt ønsketenking er jo lov 😅 Har på mange måter veldig lyst til å bare kjøre på, men når jeg har blitt anbefalt å vente for bedre sjanse for at spiren sitter neste gang så vil jeg ikke ta sjansen, det er kjipt nok å miste om jeg ikke skal klandre meg selv for å ikke vente også. Jeg vet jeg ville klandret meg selv for å ikke vente hvis jeg ble gravid og mistet igjen uten å vente en syklus. Det er ikke noe poeng å klandre seg selv om det går galt, men jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at det er bedre å følge rådet jeg har fått. Så vet jeg at jeg ikke kunne gjort noe til eller fra. 😊 7 minutter siden, SUPERMIRI skrev: Så godt å høre at det går bra med deg, @vegasus ❤️ Jeg har ingen erfaring med SA, men jeg regner med at en eventuell EL i etterkant kan variere veldig fra kvinne til kvinne. Dette gjelder vel hvor fort HCG synker. Med noen tar det lang tid, imens med andre tar det kort. Håper det går fort for din del, og at neste PP ikke er langt unna 💕 Ha en fin fredag! Stor klem Ja, det går heldigvis bedre nå. Holder motet oppe og kjenner iveren etter å komme i gang igjen. Det hjalp jo veldig mye for meg bare å få snakke med en fagkyndig når jeg var hos gynekologen. 😊 Og så har mannen vært en utrolig god støttespiller, og det har dere her på forumet vært også! Jeg tror HCG har sunket relativt raskt hos meg, siden streken på tidligtesten er såpass svak nå. Men jeg tar likevel utgangspunkt i at det kan ha påvirket resultatet på el-testen. Får prøve å ikke være så utålmodig 😅 Det tar den tiden det tar uansett, ikke noe jeg får gjort med det. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 10. april 2020 #109 Del Skrevet 10. april 2020 10 minutter siden, vegasus skrev: Ja, det går heldigvis bedre nå. Holder motet oppe og kjenner iveren etter å komme i gang igjen. Det hjalp jo veldig mye for meg bare å få snakke med en fagkyndig når jeg var hos gynekologen. 😊 Og så har mannen vært en utrolig god støttespiller, og det har dere her på forumet vært også! Jeg tror HCG har sunket relativt raskt hos meg, siden streken på tidligtesten er såpass svak nå. Men jeg tar likevel utgangspunkt i at det kan ha påvirket resultatet på el-testen. Får prøve å ikke være så utålmodig 😅 Det tar den tiden det tar uansett, ikke noe jeg får gjort med det. 😊 Så godt at mannen din har vært en god støttespiller ❤️ Det er så utrolig viktig! Ellers tenker jeg at du har en veldig fornuftig tankegang. Jeg tror også HCG er ganske lav hos deg nå, vil tro den streken kommer til å være ikke-eksisterende om få dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 10. april 2020 #110 Del Skrevet 10. april 2020 9 minutter siden, vegasus skrev: Så du hadde mulig veldig tidlig eggløsning etter SA? Jeg vet at HCG kan påvirke EL testene, derfor jeg sjekket med en graviditetstest også. Og siden det kom strek på g-testen så tør jeg ikke håpe for mye altså. Men litt ønsketenking er jo lov 😅 Har på mange måter veldig lyst til å bare kjøre på, men når jeg har blitt anbefalt å vente for bedre sjanse for at spiren sitter neste gang så vil jeg ikke ta sjansen, det er kjipt nok å miste om jeg ikke skal klandre meg selv for å ikke vente også. Jeg vet jeg ville klandret meg selv for å ikke vente hvis jeg ble gravid og mistet igjen uten å vente en syklus. Det er ikke noe poeng å klandre seg selv om det går galt, men jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at det er bedre å følge rådet jeg har fått. Så vet jeg at jeg ikke kunne gjort noe til eller fra. 😊 Ja, det går heldigvis bedre nå. Holder motet oppe og kjenner iveren etter å komme i gang igjen. Det hjalp jo veldig mye for meg bare å få snakke med en fagkyndig når jeg var hos gynekologen. 😊 Og så har mannen vært en utrolig god støttespiller, og det har dere her på forumet vært også! Jeg tror HCG har sunket relativt raskt hos meg, siden streken på tidligtesten er såpass svak nå. Men jeg tar likevel utgangspunkt i at det kan ha påvirket resultatet på el-testen. Får prøve å ikke være så utålmodig 😅 Det tar den tiden det tar uansett, ikke noe jeg får gjort med det. 😊 Jeg fikk hverfall eggløsningsslim tidlig etter SA, men sjekket ikke med tester. Jeg forstår deg veldig godt, vi ventet også på første mens etter MA i sommer. Min første mens kom ca 4 uker etter MA, og kom som lys rosa spotting i 4 dager, så tolket dette som mensen. Allikel opplevde jeg SA igjen neste gang jeg ble gravid 💔😔 Krysser fingrene for at din neste sitter 🤞🏼😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 10. april 2020 Forfatter #111 Del Skrevet 10. april 2020 2 minutter siden, Hopptimisten skrev: Jeg fikk hverfall eggløsningsslim tidlig etter SA, men sjekket ikke med tester. Jeg forstår deg veldig godt, vi ventet også på første mens etter MA i sommer. Min første mens kom ca 4 uker etter MA, og kom som lys rosa spotting i 4 dager, så tolket dette som mensen. Allikel opplevde jeg SA igjen neste gang jeg ble gravid 💔😔 Krysser fingrene for at din neste sitter 🤞🏼😘 Okei, da kan det jo virke som det var rask EL etter SA da. 😊 Man er aldri garantert at det går bra uansett nei, så jeg forbereder meg på at jeg kan komme til å miste igjen også, men håper og satser på at jeg slipper! Håper spiren din klorer seg fast denne gangen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 10. april 2020 #112 Del Skrevet 10. april 2020 27 minutter siden, vegasus skrev: Okei, da kan det jo virke som det var rask EL etter SA da. 😊 Man er aldri garantert at det går bra uansett nei, så jeg forbereder meg på at jeg kan komme til å miste igjen også, men håper og satser på at jeg slipper! Håper spiren din klorer seg fast denne gangen ❤️ Ingenting er sikkert, men sannsynligheten for å miste gang nr 2 er mindre hvertfall og det hjelper jo å tenke på😊 Håper du slipper å gå igjennom det en gang til! 🤞🏼 Tusen takk, det håper jeg å 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 11. april 2020 Forfatter #113 Del Skrevet 11. april 2020 I går fikk jeg tiden til å gå ved å rydde og ordne i hagen. Nå er jeg endelig så godt som ferdig med blødning etter SA. Så i dag pakker jeg sekken og drar ut på telttur, selv om det akkurat begynte å regne! Det er noe helt eget med å ligge i teltet og høre regnet pisker mot teltduken, så litt regn plager ikke meg 🥰 I morgen skal jeg våkne før solen står opp og se på orrleik og tranedans! Det er så eksotisk og spennende. Da får jeg virkelig fri fra tankekjør, og tiden flyyyr avgårde! Og i kveld blir det bålkos, deilig å bare stirre inn i flammene og kjenne varmen fra bålet og ha hodet helt tomt for tanker. Det er terapi! 😍 Ønsker dere en fin dag ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 11. april 2020 #114 Del Skrevet 11. april 2020 27 minutter siden, vegasus skrev: I går fikk jeg tiden til å gå ved å rydde og ordne i hagen. Nå er jeg endelig så godt som ferdig med blødning etter SA. Så i dag pakker jeg sekken og drar ut på telttur, selv om det akkurat begynte å regne! Det er noe helt eget med å ligge i teltet og høre regnet pisker mot teltduken, så litt regn plager ikke meg 🥰 I morgen skal jeg våkne før solen står opp og se på orrleik og tranedans! Det er så eksotisk og spennende. Da får jeg virkelig fri fra tankekjør, og tiden flyyyr avgårde! Og i kveld blir det bålkos, deilig å bare stirre inn i flammene og kjenne varmen fra bålet og ha hodet helt tomt for tanker. Det er terapi! 😍 Ønsker dere en fin dag ❤️ Så godt å være ferdig med blødningen. Nå kan du bare se fremover! Hørtes ut som en fantastisk plan du har i vente. Nå må du virkelig kose deg ❤️ Det fortjener du! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 21. april 2020 #115 Del Skrevet 21. april 2020 Stikker bare innom for å si at jeg håper alt går bra med deg! Håper du har kommet deg igjen etter alt som har skjedd i det siste🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 22. april 2020 Forfatter #116 Del Skrevet 22. april 2020 10 timer siden, Noldi skrev: Stikker bare innom for å si at jeg håper alt går bra med deg! Håper du har kommet deg igjen etter alt som har skjedd i det siste🥰 Så hyggelig 🥰 Det går bra med meg nå, er ved godt mot og venter bare på å få begynt prøvingen igjen nå 😊 Har ikke hatt eggløsning enda etter SA, så da er ikke TR i nærheten enda heller. Hadde ubeskyttet sex i går, selv om vi egentlig skal vente til neste syklus, vi ble litt ivrige begge to. 🙈 Jeg vet ikke om jeg håper jeg får eggløsning de neste fire dagene eller ikke nå. Er litt redd for å bli gravid denne syklusen tilfelle slimhinnen ikke er normal enda og et egg derfor ikke vil kunne feste seg skikkelig, samtidig så går denne ventetiden så utrolig sakte 🙈😅 Det er vel en mening med alt, så uansett hvordan det går denne syklusen så får jeg bare slå meg til ro med det 😊 Hvordan går det med deg da? Skjedd noe mer? 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 22. april 2020 #117 Del Skrevet 22. april 2020 Så godt å høre😃 Det som skjer- det skjer, men jeg har forståelse både for håpet og redselen. Samtidig har jeg hørt at det er mange som blir gravid rett etter en SA? Jeg har ingen faktiske kunnskaper rundt dette da, så om det ligger noe i det eller ikke vet jeg ikke😅 På min side har det skjedd fryktelig lite, ingen oppdateringer å komme med enda😅 Håper på en ny utvikling til neste uke, men vi får se🙈 Vi får vente i spenning og se hva fremtiden har i vente for oss begge🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 23. april 2020 Forfatter #118 Del Skrevet 23. april 2020 På 22.4.2020 den 9.39, Noldi skrev: Så godt å høre😃 Det som skjer- det skjer, men jeg har forståelse både for håpet og redselen. Samtidig har jeg hørt at det er mange som blir gravid rett etter en SA? Jeg har ingen faktiske kunnskaper rundt dette da, så om det ligger noe i det eller ikke vet jeg ikke😅 På min side har det skjedd fryktelig lite, ingen oppdateringer å komme med enda😅 Håper på en ny utvikling til neste uke, men vi får se🙈 Vi får vente i spenning og se hva fremtiden har i vente for oss begge🥰 Ja, man skal visst være ekstra fruktbar i 2-3 mnd etter SA. Så satser på at det gjelder her også 😁 Jeg er veldig positiv nå hvertfall 😊 På 11.4.2020 den 13.30, SUPERMIRI skrev: Så godt å være ferdig med blødningen. Nå kan du bare se fremover! Hørtes ut som en fantastisk plan du har i vente. Nå må du virkelig kose deg ❤️ Det fortjener du! Stor klem Tusen takk for gode ord ❤️ Du har vært en veldig god støtte hele veien, selv om vi ikke kjenner hverandre. Det setter jeg veldig stor pris på ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 23. april 2020 #119 Del Skrevet 23. april 2020 Du må holde oss oppdatert på hvordan det går med deg! Er spennende å følge med på sidelinjen!😁 Har du bestilt deg babyklister og tenker du å teste det ut eller? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 23. april 2020 Forfatter #120 Del Skrevet 23. april 2020 23 minutter siden, Hopptimisten skrev: Du må holde oss oppdatert på hvordan det går med deg! Er spennende å følge med på sidelinjen!😁 Har du bestilt deg babyklister og tenker du å teste det ut eller? 😊 Skal holde dere oppdatert 😊 Jeg har ikke bestilt enda, men skal bestille det 😊 Har fått lest en del om det da! Det ser lovende ut synes jeg, selv om jeg har lest mange forskjellige erfaringer, så virker det som de fleste er positive 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå