Gå til innhold

Sexleketøy har svekket tilliten min til kona


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ut over hva andre skriver: ta i bruk leketøyet samtidig som du penetrerer. Intenst for henne, og intenst for deg med ekstra muskelsammentrekninger. Snu det til det positive og nyt hverandres nytelse. 

Anonymkode: 8a627...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ut over hva andre skriver: ta i bruk leketøyet samtidig som du penetrerer. Intenst for henne, og intenst for deg med ekstra muskelsammentrekninger. Snu det til det positive og nyt hverandres nytelse. 

Anonymkode: 8a627...d35

Jeg liker å bli penetrert samtidig som jeg bruker womanizeren, men mannen kommer på et blunk om jeg gjør det og så er det over for hans del... 

Det er visst veldig deilig for mannen også. 

Anonymkode: b8538...9c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann deg opp. Dette er ditt problem, ikke hennes. Du er bare usikker på deg selv.

Anonymkode: 1b4af...9c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja dette har du mye rett i. Som sagt er det vanskelig å prate om sex med henne, det låser seg fort for henne da. 

Absurd nok så kjennes det som at hun har et hjemmelig liv på en måte som en elsker, men denne elskeren er et oppladbart leketøy som kun har som formål å gi orgasmer, og det er kun dette. Har aldri vært redd for at hun skal være utro med et menneske, og er det ikke nå heller. 

Jeg tror på henne når hun sier at hun vil ha dette som 'i tillegg til/med meg', men det føles ikke sånn likevel. Som sagt er dette veldig forvirrende for meg. Det var jo jeg som kjøpte det første leketøyet, og jeg hadde aldri forventet dette som har skjedd nå. 

Eksempel, når hun dro og kjøpte den nye, så lo jeg litt og fleipet med henne, og da ble hun kjempesint. Sa at jeg gjorde narr av henne, og at den eneste grunnen til at hun kjøpte en ny var fordi det tok så lang tid å få reklamert, og at da kunne jo ikke vi bruke det i mellomtiden. Men.. Vi har jo ikke gjort det uansett. Hun vil rett og slett ikke bruke den med meg, og jeg har selv fått en slags vibratorangst av dette. 

Så. Mitt formål var å få inn dette leketøyet som et morsomt tilskudd, litt krydder, og for all del, det har det jo vært, men da åpenbart kun for henne. Og det er jeg jo glad for!! Jeg er kjempeglad for at hun har det fint og får orgasmer og alt det der, men det er den følelsen av å være en dildo som plager meg. Forspillene er kortere, hun har en relativt aggressiv seksuell væremåte når vi har sex, hardere, fortere, ikke stopp osv. Som sagt. Kjenner ikke igjen kona mi. 

Anonymkode: 4b4ef...306

Men du. Ikke gjør narr av henne, eller fleip om dette på en måte som kan oppfattes sårende. Du skriver lenger opp at hun har slitt med skamfølelse rundt sex, og av egen erfaring kan jeg si at når partner da fleiper med min seksualitet er det utrolig sårende. Selv om jeg vet at det ikke er slik ment. Det trigger skamfølelsen og fører til at jeg ikke "tør" å ta initiativ til sex, og fører til sperrer under sex, nettopp fordi den uskyldige kommentaren hans bekrefter at sex ikke er noe som pene piker skal nyte. Selv om jeg VET at det er irrasjonelle tanker som ikke har rot i virkeligheten. Noe sånt. 

Hvis du fokuserer mye på, og uttykkerdine sårede følelser rundt hennes bruk av womanizeren, så kan det også føre til at hun begynner å skamme seg. Hun begynner å bruke den i smug, tør ikke å "be om pikk" når hun egentlig vil, fordi hun vet at du sliter med tanken på leketøyet hennes. Og da har dere det gående.

Kan du ikke bruke womanizeren på henne? At du kontrollere den? Som et forspill, tease henne med den, variere mellom oral og den, fingre henne samtidig som hun styrer womanizeren selv? Prøv å endre mentalitet; istedetfor å se på leketøyet som en trussel, så se det for det det er -en medhjelper 🙂 For det er faktisk ingenting som tenner mer enn tanken på at partneren din elsker (og blir kåt av) å se deg kåt og nyte sex. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann hadde blitt heltent om han fikk se på mens jeg hadde holdt på med et leketøy som fikk meg til å komme slik som du beskriver 👍

Men min er selvsikker å han vet at jeg nyter sex med han, da vi har ofte sex med tanke på at vi har 4 barn, begge i full jobb og at vi ar en travel hverdag. Sex er til for å nytes. Tenner det deg ikke å se kona de nyte sex slik? 

Anonymkode: fe7ba...ba5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg over at kona di får oppleve de beste orgasmene i sitt liv. Vær raus!
Kanskje orgasmen ble så sterk nettopp fordi hun delte opplevelsen med deg? Jeg kommer aldri like sterkt når jeg onanerer alene, som når en partner ser meg komme. Det er en ekstremt opphissende følelse å komme sammen med partner, og å dele det mest intime og private man kan dele. Å stimulere meg selv til orgsme mens partner ser på, er faktisk noe som gjør orgasmene enda sterkere for meg.  Utrolig synd om du ødelegger denne opplevelsen for henne ved å bli sjalu på et leketøy. 

Endret av MegSelv11
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg støtter flertallet her. Jeg har litt samme erfaring som deg, nemlig at leketøy er veldig effektivt for henne, men hva så?

Vi menn får også enklest orgasme helt alene. Kan høyrehånda di dermed konkurrere ut kona di? Neppe. Sex handler om uendelig mye mer enn å få orgasme kjapt (selv om orgasme unektelig er en del av det).

Hvis hun virkelig foretrekker vibrator foran deg er det selve forholdet du må se på, men alt tyder på at dere har et supert forhold, bare du senker skuldrene.

M

Anonymkode: 5a896...030

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg støtter flertallet her. Jeg har litt samme erfaring som deg, nemlig at leketøy er veldig effektivt for henne, men hva så?

Vi menn får også enklest orgasme helt alene. Kan høyrehånda di dermed konkurrere ut kona di? Neppe. Sex handler om uendelig mye mer enn å få orgasme kjapt (selv om orgasme unektelig er en del av det).

Hvis hun virkelig foretrekker vibrator foran deg er det selve forholdet du må se på, men alt tyder på at dere har et supert forhold, bare du senker skuldrene.

M

Anonymkode: 5a896...030

Ja det er akkurat dette, enkle orgasmer med hånd eller vibrator erstatter eller overgår ikke det Å HA sex. Spesielt ikke med den man elsker. 

Jeg kan komme 10-15 ganger, lett og sterkt, med dusjen eller vibrator, og føler meg likevel ganske utilfreds. Jeg kan komme 1-2 ganger med mannen og føle meg langt mer tilfredsstilt. 

Noen ganger kombinerer vi det også, og jeg kommer gjerne først ved hjelp av vibrator, eller kombinasjon av penetrasjon og vibrator, men jeg pleier å slenge bort vibrator etter en stund, for å virkelig konsentrere meg om, og virkelig føle, kroppen hans. 

Leketøy er et hjelpemiddel, godt konstruert for å gi orgasmer, men det erstatter ikke det å ha sex, og nyte kroppen hans. Nærheten, kos, mental stimulering og tenning. 

Jeg blir tross orgasmer nok seksuelt frustrert når min mann er lenge borte. Jeg trenger kroppen hans, alt ved den, ikke bare disse "kliniske" orgasmer leketøy og dusj kan gi. 

For kvinner som sliter med å komme er leketøy også fantastiske hjelpemidler til å lære seg å komme, gjerne sammen med mannen. Det kan være både det at man ikke helt vet hvordan, og en mental sperre man må overvinne. For eksempel redsel for å se dum ut når man mister kontrollen, eller redsel for at det tar så lang tid at mannen synes det er kjedelig å måtte "jobbe" lenge for at man skal få orgasme. Spesielt det siste kan leketøy hjelpe til med, og det med at man ikke helt vet hvordan. Klarer man å bryte mønsteret ved ulike sperringer for å komme vil det ofte gjøre at man lettere klarer å komme kun ved vanlig sex også. 

Jeg synes det er fantastisk at par er villige til å teste ut leketøy når det er ulike utfordringer angående at kvinnen ikke får orgasme. Det viser at mannen er raus og ønsker at hun skal oppnå slik nytelse, og at han er sikker nok på seg selv til å ikke anse det som konkurranse, men noe som er til hjelp for kvinnen han bryr seg om. 

For noen år siden kom mannen til en venninne av meg og spurte meg om jeg hadde tips til hva han kunne kjøpe til henne, for han ville så gjerne gi henne orgasme, men klarte det ikke. Han skjønte at det var en mental sperre hos henne, og at hun ble stresset over at det tok slik tid før hun nærmet seg at hun ikke klarte å slappe tilstrekkelig av. Han visste at vi har et svært åpent og nært forhold, og at hun derfor ikke ville oppleve det flaut at han ba meg om råd. Jeg tipset om mitt beste leketøy, og kort tid etter fikk jeg en rekke smiley fra ham, og like etter et stort hjerte fra henne. Det hadde vært suksess. :)

Jeg har ikke hatt en eneste tanke om at mannen til min venninne ba om råd fordi han var for dårlig eller ikke strakk til. Tvert imot synes jeg han var en fantastisk mann som hadde stor omsorg for sin kone. Han ba om råd fordi han virkelig ønsket å gi henne nytelse. Flott mann! Han minket ikke i mine øyne på grunn av dette, han vokste. ❤️

Anonymkode: 5f29a...842

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal legge så mye i det at hun har fått sansen for sexleketøy, hadde blitt mye mere betenkt om hun foreslo fritt forhold eller tilsvarende. Jeg tror jeg vet hvordan du har har det til en viss grad. Kona er ikke interessert i annet enn penetrasjon, minimalt med forspill og ingen oral. Sistnevnte er et stort savn for meg, jeg elsker å gi. Jeg har aldri klart å gi henne orgasme, selvom hun sier at jeg er viktig ( dvs min ereksjon) orgasme får hun kun gjennom klitoris stimulering utført av henne selv. Så jeg føler meg også som dildo/statist og noen ganger blir jeg frustrert, andre ganger lever jeg greitt med det. Håper dere finner ut av det😀

Anonymkode: 9e837...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Myrmel skrev:

Men du. Ikke gjør narr av henne, eller fleip om dette på en måte som kan oppfattes sårende. Du skriver lenger opp at hun har slitt med skamfølelse rundt sex, og av egen erfaring kan jeg si at når partner da fleiper med min seksualitet er det utrolig sårende. Selv om jeg vet at det ikke er slik ment. Det trigger skamfølelsen og fører til at jeg ikke "tør" å ta initiativ til sex, og fører til sperrer under sex, nettopp fordi den uskyldige kommentaren hans bekrefter at sex ikke er noe som pene piker skal nyte. Selv om jeg VET at det er irrasjonelle tanker som ikke har rot i virkeligheten. Noe sånt. 

Hvis du fokuserer mye på, og uttykkerdine sårede følelser rundt hennes bruk av womanizeren, så kan det også føre til at hun begynner å skamme seg. Hun begynner å bruke den i smug, tør ikke å "be om pikk" når hun egentlig vil, fordi hun vet at du sliter med tanken på leketøyet hennes. Og da har dere det gående.

Kan du ikke bruke womanizeren på henne? At du kontrollere den? Som et forspill, tease henne med den, variere mellom oral og den, fingre henne samtidig som hun styrer womanizeren selv? Prøv å endre mentalitet; istedetfor å se på leketøyet som en trussel, så se det for det det er -en medhjelper 🙂 For det er faktisk ingenting som tenner mer enn tanken på at partneren din elsker (og blir kåt av) å se deg kåt og nyte sex. 

Hei. Har virkelig ikke ment å gjøre narr av henne, jeg er jo glad for dette. Jeg vil jo bare føle meg inkludert, og det er hele problemet, føler hun har et helt eget sexliv helt uten meg, hvor jeg bare er en pikk på en kropp. 

Og som jeg sier er jo hele greia kjempeforvirrende for jeg blir kåt av at hun er kåt og av at hun har det godt, og så kommer disse dumme følelsene. 

Anonymkode: 4b4ef...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg støtter flertallet her. Jeg har litt samme erfaring som deg, nemlig at leketøy er veldig effektivt for henne, men hva så?

Vi menn får også enklest orgasme helt alene. Kan høyrehånda di dermed konkurrere ut kona di? Neppe. Sex handler om uendelig mye mer enn å få orgasme kjapt (selv om orgasme unektelig er en del av det).

Hvis hun virkelig foretrekker vibrator foran deg er det selve forholdet du må se på, men alt tyder på at dere har et supert forhold, bare du senker skuldrene.

M

Anonymkode: 5a896...030

Ja, vi har jo et supert forhold, er enig i det. Så det er faktisk mine følelser ovenfor den forbanna womanizeren som er problemet. 😑

Anonymkode: 4b4ef...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mann kan få meg til å komme så hardt som vibratoren min. Derfor syns jeg det er bedre å onanere med vibrator enn å ha sex med en mann. Bedre orgasme, mer nytelse, jeg har full kontroll.... 

Anonymkode: 62af7...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppen av lykke for meg er når mannen fingrer meg, slikker på brystvortene mine og jeg bruker vibratoren.  Vibratoren for meg hjelper meg over den siste kneika for orgasme men sexen vår er jo mye mer enn de minuttene der. Det er oralsex, teasing, vaginal sex osv osv. Så bruk av vibrator i sexlivet er ikke nødvendigvis en konkurranse, det er bare et hjelpemiddel for at jeg nyter enda mer de siste minuttene etter at mannen min har stimulert og ertet meg opp i lang tid i forveien. 

Så om du ta opplever at vibrator nå er hovedretten, og ikke bare kirsebæret opp toppen så kan jeg jo skjønne en viss frustrasjon. Samtidig så vil jo det å onanere mer gi mer lyst generelt så dette handler jo også om det og ikke bare vibratoren i seg selv. Og du opplever nå det mange menn må anerkjenne at noen kvinner kommer mye hardere med hjelp av vibrator, men igjen det er jo bare den siste delen og alt forspillet som leder opp til orgasmen har jo sin verdi likevel. Sviktet av kona di kan du likevel ikke føle deg, for hun har jo ikke visst at orgamser faktisk kunne være slik som dette før da. Mannen min strevde nok også litt i starten (jeg kommer ikke uten vibrator, jobber med å trene meg opp til å bruke bare fingre men det tar vist tid) men han falt til ro når han forstod at å bruke vibrator sammen med ham var 100 ganger bedre og tar meg til nye høyder sammenlignet med å bruke den alene. 

Men om kona di var litt skamfull angående onanering, leketøy og sex i utgangspunktet så gjør du i alle fall ikke denne situasjonen noe lettere

 

Anonymkode: 81eb4...df1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde tenkt å foreslå en vibrator eller dildo for å "sprite" opp sexlivet vårt, men har fått betenkeligheter etter å ha lest hva TS opplever. Det hadde dog vært interessant å vite hvilken modell du kjøpte og som hadde slik enorm effekt på henne? Skremmende og pirrende på samme tid. Selv om hun kommer 2-3 ganger når vi har sex unner jeg henne noen skikkelige orgasmer, både alene og sammen med meg. Håper ikke at en slik opplevelse vil medføre at hun søker seg ut for om mulig å oppleve noe liknende sammen med en annen mann/elsker.

Anonymkode: dfe95...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde dog vært interessant å vite hvilken modell du kjøpte

Tror TS svarte tidligere i tråden at det er en Womanizer. De kommer i flere forskjellige prisklasser.

Jeg kjøpte en som er litt mindre å holde i hånden som også er enklere å bruke under samleie - det finnes også en app til den slik at det går an å fjernstyre den... hvis det er nødvendig noen gang. 

Anonymkode: b8538...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som du har sett for deg hvordan du ønsker sex skal være, og at du ikke takler konas nyvunne glede over womanizeren og gleden den gir henne. 
 

Hva holder deg igjen ved å bli med på denne reisen? Hvorfor er du skuffa over at hun har oppdaget sin seksualitet? 
 

Hvis min mann hadde vist eller uttrykt sjalusi, hadde det ført til større avstand mellom oss, og det hadde blitt en vond sirkel. Noe som hadde skapt problemer for oss. Å gjøre narr av henne fordi hun kjøpte ny pga reklamasjonstid, var sikkert både sårende og negativt for henne. Hva med å se på når hun gjør det, gi komplimenter og være der for henne? Hun vil invitere deg inn i det hun blir trygg på deg. 
 

Jeg er på ferie nå, og mannen visste jeg tok med leketøyet mitt. Han sa til og med at jeg pakket det viktigste først, og at han gledet seg over at jeg koste meg. Det skaper jo samhold, framfor avstand. 

Anonymkode: 21f93...97e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gud bedre, du høres veldig drama ut her. Så kjekt at kona di har det bra under sex da. Seksualitet forandrer seg med årene også. 
En vibrator får meg til å komme mye raskere og annerledes enn om jeg bruker fingrene f eks. Og jeg liker å gjøre det selv. 

Vær glad du har en kone som liker sex. 
 

Du høres prippen ut. 

Anonymkode: 6f07b...78b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri ved å ha sex med mannen min, jeg må gjøre det selv. Det har ingenting å si for sexlivet vårt overhodet. Elsker sexen med han. Sex handler ikke bare om orgasme. 

Anonymkode: 6f07b...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror TS svarte tidligere i tråden at det er en Womanizer. De kommer i flere forskjellige prisklasser.

Jeg kjøpte en som er litt mindre å holde i hånden som også er enklere å bruke under samleie - det finnes også en app til den slik at det går an å fjernstyre den... hvis det er nødvendig noen gang. 

Anonymkode: b8538...9c1

Joda, vet det er en womanizer, men det finnes et "utall" ulike varianter og prisklasser fra 700 til over 2000. Litt redd for å kjøpe en dårlig modell, om jeg våger å foreslå noe slikt for fruen. Derfor jeg spurte.

Anonymkode: dfe95...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde nesten samme situasjonen her da jeg fikk min første womanizer. Minus reaksjonen til TS så klart. 

Womanizeren fungerer så fantastisk at her har mannen fått en fetish for å se meg kose med den (kraftige orgasmer er visst supersexy å se på), så her er det mannen som blir mest skuffet hvis den er utladet. 

Anonymkode: fc292...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...