Gå til innhold

Historikk på iPhone


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sjekket nettopp telefonen til ektemannen og historikken på nettet (loggen). Er den unik for den bestemte telefonen eller kan historikken kobles opp mot en googlekonto og at andres historikk kommer opp i hans historikk hvis de er pålogget hans googlekonto? Vet det kommer opp i søkefeltet, men jeg tenker selve historikken på telefonen. 

Håper det var greit forklart og at dere kan hjelpe meg. 

Anonymkode: 99e26...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hvis en annen er pålogget mannens googlekonto og søker opp navn på sin egen telefon dukker det opp i hans historikk? Eller hvis en annen leser artikler på i nettaviser e.l. så kommer det opp i hans historikk? 

Da mener jeg ikke i søkefeltet på Google, men når man åpner et internettvindu og velger "boken" nede på linjen og får opp historikk per dag. Altså det som heter "logg". 

Anonymkode: 99e26...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får opp mine søk på Safari både på iPhone og min Mac. 

Mener du hvis noen har vært pålogget hans gmail og surfet på sin egen maskin?

Anonymkode: d6dd8...965

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenker at kanskje noen er pålogget hans Googlekonto på enten maskin eller telefon og surfet der, at det ikke er han som har søkt det opp eller lest de artiklene

Anonymkode: 99e26...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et raskt google-search viser at det er mulig dersom en er pålogget på flere telefoner/maskiner med samme google-konto og i tillegg bruker chrome flere steder.

Spørsmålet er jo om det er sannsynlig. Har dere en felles familie-mail?

Anonymkode: d6dd8...965

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men vet at datteren hans er pålogget den googlekontoen / eposten på sin telefon og maskin. Har selv fått opp hennes søkt i mitt google søkefelt, men har ikke sjekket selve historikken på "nettleser" i den "boken" heller. Hun har iPhone og Windows laptop. 

Anonymkode: 99e26...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mail om nye oppdateringer fra youtubere. Går ut fra at det er min sønn som har vært innpå noe på datamaskinen sin som jeg har googlekontoen min koblet til 😅

Anonymkode: 6ae88...512

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ektemannen min er ikke logget inn på sin googlekonto i nettleseren på telefonen sin. Da kan vel ikke historikken være annet enn fra hans telefon....?

Anonymkode: 99e26...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den tredje
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ektemannen min er ikke logget inn på sin googlekonto i nettleseren på telefonen sin. Da kan vel ikke historikken være annet enn fra hans telefon....?

Anonymkode: 99e26...92f

Spørs, Google legger inn automatisk osv om du logger på bare for en liten stund og så ut igjen. Vil da ikke bli synkronisert etter at en har logget ut. Da skal bare det som er før en logget inn synkronisert. 
 

så om han logget inn og ut igjen... si 1januar, så skal alle enhetene fort ha samme historikk frem til da. Men ikke etter 1 januar.

Endret av Den tredje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg er nysgjerrig på hva det er du har funnet i historikken hans!

Anonymkode: d63b0...479

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk er så naive at man er pålogget gjerne flere kontoer samtidig og over tid! Skjønner folk ikke hvordan dataene deles mellom div steder? 😱

Anonymkode: 69e37...699

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Den tredje skrev:

Spørs, Google legger inn automatisk osv om du logger på bare for en liten stund og så ut igjen. Vil da ikke bli synkronisert etter at en har logget ut. Da skal bare det som er før en logget inn synkronisert. 
 

så om han logget inn og ut igjen... si 1januar, så skal alle enhetene fort ha samme historikk frem til da. Men ikke etter 1 januar.

Hvordan sjekker man når man logget ut og inn? Hvis han ikke har logget ut av googlekontoen den siste måneden og historikken er fra forrige helg må den vel være unik for hans telefon? Jeg har spurt han to ganger om det er han og han påstår hardnakket at det ikke er han som har lest de artiklene (er sexartikler). 

Anonymkode: 99e26...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også litt det. Er ikke som at han har vært utro eller sånn. Er jo bare artikler, men jeg liker ikke tanken på at han har lest det (han vet jeg har problemer med slikt) og hvertfall ikke om han har løyet meg i ansiktet to ganger nå. Jeg kommer vel aldri til å finne ut av det.. 

Anonymkode: 99e26...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Den tredje
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan sjekker man når man logget ut og inn? Hvis han ikke har logget ut av googlekontoen den siste måneden og historikken er fra forrige helg må den vel være unik for hans telefon? Jeg har spurt han to ganger om det er han og han påstår hardnakket at det ikke er han som har lest de artiklene (er sexartikler). 

Anonymkode: 99e26...92f

Beste jeg vet om...

CFFB1856-2E44-4C60-A0F6-A9DE748F3A45.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tenker også litt det. Er ikke som at han har vært utro eller sånn. Er jo bare artikler, men jeg liker ikke tanken på at han har lest det (han vet jeg har problemer med slikt) og hvertfall ikke om han har løyet meg i ansiktet to ganger nå. Jeg kommer vel aldri til å finne ut av det.. 

Anonymkode: 99e26...92f

Det betyr at det er noe DU må jobbe med - ikke at det er noe HAN må endre seg for å tilpasse....... 

Anonymkode: d63b0...479

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et stort problem med at han ser på bilder eller video av lettkledde eller nakne damer, og det er det disse artiklene dreier seg om. Synes det er ekstra kjipt hvis han faktisk har vært inne på det og lyver til meg. 

Anonymkode: 99e26...92f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...