Gå til innhold

Ut for å finne den rette, eller er datingapps greia?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke alle som går på byen selv om man er singel. Eller, hvis du er 20 år da, men er mange single som leter etter kjæreste er godt over 30. Meg selv inkludert.

Anonymkode: 00db2...e9a

Jeg er 28. Skal sies at den uka jeg ikke har barna så føler jeg at huset mitt på 180 m2 føles latterlig tomt... Så jeg kjenner virkelig på følelsen om at jeg bør komme meg ut å treffe andre. Jeg er ikke en type som vil ligge rundt med alt og alle, jeg vil finne meg ei som jeg på sikt kan innlede et forhold til, men er vel det som er greia i dag. Man bør treffe noen og se hvor det bærer? 

Anonymkode: aec04...fc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 25.2.2020 den 11.10, AnonymBruker skrev:

 

 

Jammen ikke så lett med matte! 2/3 er 66% menn, og 2:3 er 60% menn. Ikke store forskjellen altså.

Anonymkode: a98ed...619

Ikke store forskjellen, men det høres verre ut hvis du sier at i det ene tilfellet er det 50% overskudd av menn, og i det andre tilfellet 100%. 

Anonymkode: fd572...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut for å treffe eller en datingside? Det er jo akkurat det samme. Du treffer andre mennesker over nettet i stedet for ute på byen. Muligheten er akkurat den samme, men på nettet har du tid til å bli litt bedre kjent før treffet. Kjemien er forskjellen, den får du ikke testet ut over nettet før det første treffet. Men ute på byen påvirket av alkohol som mange er får du det heller egentlig ikke før neste treff i edru tilstand. Poenget mitt er at det faktisk er akkurat det samme. Det er de samme folkene du egentlig treffer begge steder, andre single som er ute etter et forhold eller bare sex. Det vet du aldri før du har blitt bedre kjent med de.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man bør treffe noen og se hvor det bærer? 

Hele essensen i dette. Om du treffer de på turer, på byen, på jobben eller på nettet. Akkurat det samme. Du vet ikke noe om vedkommende før du har truffet de, møtt de flere ganger og over tid er blitt godt kjent med de. Mange faser på vei mot et forhold, det kan strande når som helst av 1000 forskjellige grunner lenge før et fast forhold eventuelt ekteskap. Treffes, date, bli kjærester, flytte sammen, utvikle kjærlighet... Du vet aldri om det lykkes før du er i mål uansett. Dette tar tid og det må prioriteres. Ingenting er sikkert og kan snu nesten på timen, selv om du tror at du er i mål. Bare les her inne, selv mange som er i faste forhold og bor sammen blir brått forlatt. Det er risikoen når vi idag prøver å finne en livspartner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Hele essensen i dette. Om du treffer de på turer, på byen, på jobben eller på nettet. Akkurat det samme. Du vet ikke noe om vedkommende før du har truffet de, møtt de flere ganger og over tid er blitt godt kjent med de. Mange faser på vei mot et forhold, det kan strande når som helst av 1000 forskjellige grunner lenge før et fast forhold eventuelt ekteskap. Treffes, date, bli kjærester, flytte sammen, utvikle kjærlighet... Du vet aldri om det lykkes før du er i mål uansett. Dette tar tid og det må prioriteres. Ingenting er sikkert og kan snu nesten på timen, selv om du tror at du er i mål. Bare les her inne, selv mange som er i faste forhold og bor sammen blir brått forlatt. Det er risikoen når vi idag prøver å finne en livspartner.

Godt poeng... 

Skal jo sies at etter det kom fram på jobb at jeg var blitt separert, så har det jo kommet litt av hvert av forespørsler. Har heldigvis en grunnleggende regel som er at jeg ikke roter med noen på jobb. (så der er jo alle dører stengt) 🙄 Har jo et ganske stort nettverk av mennesker som jeg har hatt en relasjon til tidligere, men jeg gidder ikke skrive til noen at jeg er singel og gidder heller ikke buse ut med det på facebook osv. 

Tror kanskje jeg bare skal ta meg god tid her, så dukker kanskje den rette opp en dag. 🙋‍♂️

Anonymkode: aec04...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har heldigvis en grunnleggende regel som er at jeg ikke roter med noen på jobb

Hadde en slik jeg også, brøt den og har brent meg så inn i .... på det. Innført den igjen og ALDRI mer drite i matfatet. 

Anonymkode: bd77d...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...