Gå til innhold

Vet ikke om jeg orker søsteren min lenger.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis familien din hadde sett hva du har skrevet her, hadde de vært enig at de du skriver stemmer eller hadde de hatt en litt annen historie?

Anonymkode: afa78...0fd

De er perfekte og innser ingenting, det viktigste for dem er fasade. Søsteren min mente at alle mine problemer da jeg var barn skulle jeg fått hjelp for selv.

Fasade er viktig og ting må ikke komme ut, derfor er de redd for dette med erstatning.

Far innrømmer selv å ha slått, han mener dette var bedre fordi ord sårer mer enn slag.

Ts

Anonymkode: b305a...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angående det med vold fra far så mente søsteren min det ikke var så farlig med tanke på at slagene ble påført kropp og ikke ansikt..

Ts

Anonymkode: b305a...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så virker alt dette veldig usannsynlig og et rop om oppmerksomhet 

Anonymkode: afa78...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig så virker alt dette veldig usannsynlig og et rop om oppmerksomhet 

Anonymkode: afa78...0fd

Hva mener du nå? At jeg dikter alt opp? Hvorfor i all verden skulle jeg gjøre det på et anonymt forum?..
 

Eller at det er for vilt til å tro på?

Dessverre er dette sant.

Ts

Anonymkode: b305a...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du nå? At jeg dikter alt opp? Hvorfor i all verden skulle jeg gjøre det på et anonymt forum?..
 

Eller at det er for vilt til å tro på?

Dessverre er dette sant.

Ts

Anonymkode: b305a...ac3

Det kan være at du tenker at det er sant, men ofte er det to sider av en sak og her får vi kun høre din.

Anonymkode: afa78...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kuttet ut broren min. 

Hadde det ikke vennene mine støttet meg, hadde jeg begynt å tro at det var det var meg noe galt med, den følelsen kunne komme pga manipulering og press fra familien min. Ikke la deg presse, ts. 

Men feilen jeg gjorde var at jeg informerte familien min om det. Jeg måtte ta avgjørelsen for meg selv og bare ta avstand uten å si eller forklare noe til noen som helst.

Anonymkode: 41e81...78f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være at du tenker at det er sant, men ofte er det to sider av en sak og her får vi kun høre din.

Anonymkode: afa78...0fd

Hvorfor i all verden har du behov for å så tvil om det Ts skriver? Juger du mye selv? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er fælt å lese om dette. Tviler ikke på at det er sant, for vet om andre tilfeller. Dessverre

En skal unngå mennesker som er så skadelige for en. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da syntes jeg det er veldig rart at mine foreldre vil betale meg for å ikke søke erstatning, hvis dem har rent mel i posen så har de jo ikke noe å bekymre seg for..

Ts

Anonymkode: b305a...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, SoWhat? skrev:

Hvorfor i all verden har du behov for å så tvil om det Ts skriver? Juger du mye selv? 

Nei men jeg har et familiemedlem som holder på på samme som dette, inntar offerrollen og finner på masse syke usanne historier om familien som kun har prøvd å støtte. Ts skriver hun har flere psykiske lidelser, derfor tenkte jeg at det finnes faktisk to sider av saken.

Anonymkode: afa78...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei men jeg har et familiemedlem som holder på på samme som dette, inntar offerrollen og finner på masse syke usanne historier om familien som kun har prøvd å støtte. Ts skriver hun har flere psykiske lidelser, derfor tenkte jeg at det finnes faktisk to sider av saken.

Anonymkode: afa78...0fd

Jeg har ikke noen diagnoser som utløser løgn. Jeg lider av post traumatisk stress syndrom, panikkanfall og angst.

Ts

Anonymkode: b305a...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke tro søstra di var vernepleier siden de jobber med mennesker som har det vanskelig fysisk eller psykisk. Hun er ikke bra for deg så prøv å kutte henne ut! 

Anonymkode: 1e4d6...dae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...