Gå til innhold

Jeg skjønner hvorfor folk gidder å bry seg om Idol, MGP, Skal vi danse, Farmen kjendis og annet søppel.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo så utdatert! Idol var spennende for 15 år siden. Jeg var ung det skal sies. Men det var nytt. Hva er spennende med oppbrukte konsepter?

Anonymkode: 7865c...946

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo så utdatert! Idol var spennende for 15 år siden. Jeg var ung det skal sies. Men det var nytt. Hva er spennende med oppbrukte konsepter?

Anonymkode: 7865c...946

Ops overskriften skulle være

 

Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å bry seg...

Anonymkode: 7865c...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenkt at det finnes folk som har andre interesser enn deg da 

Anonymkode: 05630...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samme her!        

Jeg har lagt merke til tråder som handler om for eksempel en sesong av "farmen" blir opprettet mange uker (til og med flere måneder!) før selve TV-programmet faktisk skal begynne å sende på TV-skjermen.   

Så alle slike tråder får som regel mangfoldige  kommentarer lenge før Farmen i det hele tatt har begynt! Temmelig patetiske greier...        

Anonymkode: 60d0c...008

Har dere virkelig så snever tankegang at dere ikke klarer å forstå at andre har andre interesser enn dere? 

Anonymkode: 05630...756

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De går i år etter år etter år etter år.... er lei for maaaange år siden. 

Anonymkode: ae262...742

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke si at jeg bryr meg så mye, men det er lett underholdning til fredagstacoen, og det synes jeg er greit. 

Anonymkode: 052d2...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes fotball og annen sport er mer oppbrukt enn farmen og norske talenter...HALLO!! Alle har jo ulike interesser, alle kan ikke like det samme...

Anonymkode: 89e37...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes sånne program er kjedelige selv, men man kan jo bare tja... ikke se på det?

Anonymkode: ee205...7f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo så utdatert! Idol var spennende for 15 år siden. Jeg var ung det skal sies. Men det var nytt. Hva er spennende med oppbrukte konsepter?

Anonymkode: 7865c...946

Synes dissse programmene er dørgende kjedelig selv, men hvis det underholder andre så er det fint for dem. Det er vel en grunn til at disse programmene produseres hvert eneste år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...