Gå til innhold

To instragramkontoer hvor en er hemmelig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg vil lage med en ny instagramkonto, men uten å ha to innlogginger.

Er det noen som vet om det vil poppe opp at jeg har laget ny konto for folk som allerede følger meg?

Jeg ønsker at denne skal være anonym og ikke linkes opp til meg. 

Anonymkode: c40ce...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da må du nok ha to innlogginger, ja. Har skjedd med meg selv at kontoen min anbefales selv om jeg har to innlogginger også - det eneste som funker er å ha en annen e-post koblet opp

Anonymkode: 76416...1b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det, den endte opp med å komme opp som tips hos folk jeg kjenner osv. Vet ikke hvorfor. 

Anonymkode: 54769...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lag en som ikke har navnet ditt på, da vet ingen at det er deg kontoen tilhører når de får den anbefalt. Jeg har to. En guilty pleasure hvor Jeg følger realitykjendiser og bloggere, og en jeg ikke skjemmes over 😂

Anonymkode: f4e48...0bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må du nok ha to innlogginger, ja. Har skjedd med meg selv at kontoen min anbefales selv om jeg har to innlogginger også - det eneste som funker er å ha en annen e-post koblet opp

Anonymkode: 76416...1b2

 

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det, den endte opp med å komme opp som tips hos folk jeg kjenner osv. Vet ikke hvorfor. 

Anonymkode: 54769...c92

Men den blir ikke "linket" til brukeren din på noen måte?

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare lag en som ikke har navnet ditt på, da vet ingen at det er deg kontoen tilhører når de får den anbefalt. Jeg har to. En guilty pleasure hvor Jeg følger realitykjendiser og bloggere, og en jeg ikke skjemmes over 😂

Anonymkode: f4e48...0bb

Hehe, skjønner jeg godt. Jeg kommer ikke til å ha bilder av meg selv der, men vil ikke at det skal komme opp som forslag for eksempel "Tina har startet en ny konto, følg den her", hvis du skjønner 😂

Anonymkode: c40ce...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...