Gå til innhold

noen ungdommer kalte meg "jævla hore", hva menes med det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Brukes  ordte om noe annet en prodtistuert? Var litt rart for jeg var ikkei min by. Hadde vært hos kjæresten min og etterpå gikk jeg litt rundt i sentrum før jeg tok toget hjem senere. Der gikk jeg forbi noen gutter, vil tro de var rundt 16-17 år. Jeg merka nårjeg gikk forbi at de flira litt av meg, skikka litt rart og og akuratt i det jeg passert så hørt jeg "jævla hore" og latter. Jeg snudde meg litt etterhvert og der står alleog ler.. jeg var helt vanlig kledd så kan ikke ha hatt noe med det å gjøre.. og jeg hørte det jeg hørte, og de visste jo ikke hvem jeg var. Litt rart at de tørte å slenge sånn etter meg da jeg er 20, og mye eldre...

Anonymkode: 03820...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere og flere steder har fått andre moralnormer. Går du ute uten hijab og mannlig følge er du per definisjon en hore. Altså en prostituert de kan ha sex med enten du vil eller ikke. Og det defineres ikke som voldtekt siden en hore ikke har lov til å si nei.

Anonymkode: 98366...a7f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig praksis blant araber gutter å kalle alle ikke muslimske jenter horer. Infedels eller kuffars som vi de sier.

Anonymkode: c29de...4eb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere og flere steder har fått andre moralnormer. Går du ute uten hijab og mannlig følge er du per definisjon en hore. Altså en prostituert de kan ha sex med enten du vil eller ikke. Og det defineres ikke som voldtekt siden en hore ikke har lov til å si nei.

Anonymkode: 98366...a7f

Helt utrolig at du klarte å dra inn religion i det her 🤦🏼‍♀️ Gjør du det ellers også? 

Anonymkode: c3b6f...d47

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt utrolig at du klarte å dra inn religion i det her 🤦🏼‍♀️ Gjør du det ellers også? 

Anonymkode: c3b6f...d47

Helt utrolig at du er så naiv at du ikke enser at en spesifikk kultur fremdeles har en norm væremåte fra  middelalderen. Neida, vi drar ikke alle over en kam, men vi ser tendensene er betraktlige.

Anonymkode: c29de...4eb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, 334 skrev:

Ja, helt utrolig hvor mange "blåøyde" sauer ikke klarer å oppfatte hvor stor andel som tenker slik om dem. De blir lurt trill rundt og blir ledd i trynet. Og vil man diskuterre det er det stort sett bare drittsleninging eller stillhet man får i respons. Hjernevasket og indoktrinert fra vugge til grav, uten en eneste orginal tanke eller mening.

Anonymkode: c29de...4eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Helt utrolig at du klarte å dra inn religion i det her 🤦🏼‍♀️ Gjør du det ellers også? 

Anonymkode: c3b6f...d47

Jeg stemmer SV og bor i et multikulturelt nabolag. Men jeg må faktisk bekrefte at det som sies stemmer.

De etnisk norske jentene på de lokale ung.skolene får høre det her daglig.

 

Anonymkode: a78d7...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ting guttegrupper sider for å skape en reaksjon og tøffe seg. En gruppegutter ble nettopp bedt om å slutte å henge utenfor butikken fordi de ropte skjellsord til random folk 

Anonymkode: d435c...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stemmer SV og bor i et multikulturelt nabolag. Men jeg må faktisk bekrefte at det som sies stemmer.

De etnisk norske jentene på de lokale ung.skolene får høre det her daglig.

 

Anonymkode: a78d7...7ac

Hvor tror du egentlig disse ungene får dette fra? Du skal nok ikke se bort ifra at mange "voksne" folk i det "fargerike" nabolaget ditt tenker det samme om deg, selv om de kanskje smiler og hilser,  med et glimt av falskhet i øynene.

Anonymkode: c29de...4eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette burde behandles på samme måte som når en gjeng gutter står på gata og roper "jævla sotrør" til tilfeldige utelndinger som går forbi.

Spennende å se om det også blir omtalt som "ungdomsstreker".

Anonymkode: 090b5...328

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt utrolig at du er så naiv at du ikke enser at en spesifikk kultur fremdeles har en norm væremåte fra  middelalderen. Neida, vi drar ikke alle over en kam, men vi ser tendensene er betraktlige.

Anonymkode: c29de...4eb

Nå er det faktisk mange etnisk norske menn som ser på kvinner som ikke annet enn et stykke kjøtt. Man kan bare se i singellivsforumet her inne der noen menn skriver at de blir sammen med kvinner så og si kun basert på utseendet til kvinnen og ikke bryr seg om ting som personlighetstrekk og ambisjonsnivå for eksempel, og så tror de at det er sånn for alle andre menn også. Og så har man alle mennene som med en øl innabords mener det er greit å klå på damer på dansegulvet på byen selv om kvinnen ikke har på noen måte samtykket til det. Går man ute i kjole en sommerdag som kvinne blir man plystret og ropt etter som om at mennene er noen ukontrollerbare gorillaer. De evner ikke å se kvinner som et menneske med følelser på lik linje som dem selv, og driter langt oppi at kvinner føler seg tråkket på når de blir behandlet på den måten og hvor ubehagelig det er for et menneske å bli utsatt for slike krenkelser. 

 

Anonymkode: 2a7a0...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvor tror du egentlig disse ungene får dette fra? Du skal nok ikke se bort ifra at mange "voksne" folk i det "fargerike" nabolaget ditt tenker det samme om deg, selv om de kanskje smiler og hilser,  med et glimt av falskhet i øynene.

Anonymkode: c29de...4eb

Det kommer an på religion og kultur. Muslimske voksne er veldig fokusert på forskjellene for å si det slik...

Anonymkode: a78d7...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanlig praksis blant araber gutter å kalle alle ikke muslimske jenter horer. Infedels eller kuffars som vi de sier.

Anonymkode: c29de...4eb

ts: jeg er norsk, ikke muslim og disse guttene var heller ikke muslimer men etniske norske de og. 

Anonymkode: 03820...51b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts: jeg er norsk, ikke muslim og disse guttene var heller ikke muslimer men etniske norske de og. 

Anonymkode: 03820...51b

Og så ble det stille gitt 😅 Er så utrolig mange som skal blande inn islam, religion og utlendinger ved hver sjanse de får. Så utrolig dumt 🤷🏻‍♀️
 

TS: de skulle sikkert tøffe seg. Ikke noe å bry seg  om. Bare glem hele saken. De vokser de også - forhåpentligvis. 

Anonymkode: ba77c...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, NewStart87 skrev:

Umoden ungdom som ser på det som «uskyldig» moro. Ufattelig barnslig og ingenting å bry seg om.

Dette. Ubetenksomme, barnslige. 

Anonymkode: 44f57...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...