Gå til innhold

Skal uføretrygdede få lov til å kjøre bil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

54

Anonymkode: 73876...6b0

Du kan jo si til henne at folk over 54 ikke burde kjøre bil.

Anonymkode: 68f8b...4ca

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

La meg gjette - hun er klimaskeptiker også?

Anonymkode: 2a402...047

Klimaskeptikere er vel som oftest for bruk av bil, har jeg skjønt det som 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må du virkelig lage en tråd innpå her og spørre? Forstår du ikke selv at søstra di er et nepskrell, så kan du ikke ha mye mellom øra selv!

Anonymkode: 34177...26c

Jeg blir så frustrert og lei meg når søstera mi kritiserer meg/ uføre, så jeg hadde lyst å høre om det er flere som har de samme idiotiske meningene som meningene som henne. 

Ts

Anonymkode: 73876...6b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan vi slutte med disse jævla uføretrådene nå? 

Anonymkode: fa85a...9ad

Nei. Folk må få lage de trådene de vil og de som vil kan svare.

Du er ikke trådpoliti.

Anonymkode: f1383...fe6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal uføretrygdede få lov til å kjøre bil?

Nei, det skal de selvfølgelig ikke!  For å kunne kjøre bil må man være sjåfør, ikke ufør 😜🙃😄

Anonymkode: 64cff...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok et eksempel på et tullespørsmål.

Norge er et fritt land, ufør eller ikke.

Hva folk mener om andre kan de holde for seg selv, desverre er ikke alle slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med denne hetsen av uføre? Bytt ut ordet ufør med kvinne, mørkhudet eller lignende og da hadde nok mange reagert kraftig. 

Anonymkode: adc2e...2ef

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å kjøre korte bilturer er ikke det samme som 8 timers arbeidsdager😂 Meen burde uføre egentlig ha rett til luksusen av egen bil?

Anonymkode: f051d...f72

Hvorfor i alle dager skulle ikke en ufør ha rett til å ha bil? 

Anonymkode: adc2e...2ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Så lenge de er i stand til det. Har du flere dumme spørsmål?

Anonymkode: 9b7ea...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager ts. Burde lest hi, og ikke bare overskriften. Søstera di er dum ja.

Anonymkode: 9b7ea...095

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min søster mener at uføretrygdede ikke skal få lov til å kjøre bil. Er de i stand til å kjøre bil, er de også i stand til å jobbe mener hun! Hun mener også at smerte er eneste grunnen til at folk skal være sykemeldt eller ufør. Hun er helt på bærtur mener jeg, og vi er ofte i tottene på hverandre. 

Anonymkode: 73876...6b0

Og er man i stand til å dra til legen, er man i stand til å dra på jobb... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest hele tråden, men hvordan i alle dager skal man komme seg på behandling, til lege, apotek osv. uten å kjøre bil? :klo: 

Det er faktisk ikke alle steder som har fungerende kollektivtrafikk, og selv om man bor 50 meter fra en bussholdeplass er det slett ikke sikkert at den uføre klarer å ta seg dit for egen maskin.

Anonymkode: ed124...64b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke lest hele tråden, men hvordan i alle dager skal man komme seg på behandling, til lege, apotek osv. uten å kjøre bil? :klo: 

Det er faktisk ikke alle steder som har fungerende kollektivtrafikk, og selv om man bor 50 meter fra en bussholdeplass er det slett ikke sikkert at den uføre klarer å ta seg dit for egen maskin.

Anonymkode: ed124...64b

TS her. Hun er rasende på alle som er uføre fordi de snylter på systemet, og de som er i arbeid må betale for at andre skal være ufør. Hun har vondt i ryggen og tinnitus og synes det til tider er slitsomt å være på arbeid, derfor mener hun at når hun klarer å være i arbeid så må andre folk klare det også. Hun mener altså da at hun har det så jævlig som det overhodet er mulig for et menneske å ha det! 

Anonymkode: 73876...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det lages da biler for folk med handicap, hvorfor skal ikke en som sliter med smerter etter brekt rygg få kjøre bil til og fra behandling liksom? 

Anonymkode: 050ca...3f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min søster mener at uføretrygdede ikke skal få lov til å kjøre bil. Er de i stand til å kjøre bil, er de også i stand til å jobbe mener hun! Hun mener også at smerte er eneste grunnen til at folk skal være sykemeldt eller ufør. Hun er helt på bærtur mener jeg, og vi er ofte i tottene på hverandre. 

Anonymkode: 73876...6b0

Ja hun er helt på bærtur. Skikkelig også. Trist at enkelte folk har opplevd så lite her i livet at de tror bobbla deres er den som gjelder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke lest hele tråden, men hvordan i alle dager skal man komme seg på behandling, til lege, apotek osv. uten å kjøre bil? :klo: 

Det er faktisk ikke alle steder som har fungerende kollektivtrafikk, og selv om man bor 50 meter fra en bussholdeplass er det slett ikke sikkert at den uføre klarer å ta seg dit for egen maskin.

Anonymkode: ed124...64b

Godkjente behandlere kan ordne skyss via pasientreiser

Anonymkode: 0848c...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uføre betaler og skatt.

Norge har store oljeinntekter.

Vi har inntekter fra fiske.

Det er ikke slik at søstra di sin lønn går rett til deg som er hjemme.

Anonymkode: 27609...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uføre betaler og skatt.

Norge har store oljeinntekter.

Vi har inntekter fra fiske.

Det er ikke slik at søstra di sin lønn går rett til deg som er hjemme.

Anonymkode: 27609...cb5

Jeg vet det, men det er mange i arbeid som tenker at de betaler for at vi uføre skal få "gå rundt og slenge"

Ts

Anonymkode: 73876...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2020 den 0.48, AnonymBruker skrev:

 Det kan godt hende, men kranglene vi har nå om dagen handler om uføre som bare går rundt å slenger og tømmer staten for penger slik at sånne som hun må jobbe til tross for helseplager

Anonymkode: 73876...6b0

Hvorfor er hun ikke sykmeldt, om hun har det så jævli? Hun er klar over at hun ikke er personlig ansvarlig for å fø på alle uføre i landet, og ikke har noen færre rettigheter enn oss andre?

Jeg regner med at hun har et lavtlønnet yrke? Da kan du fortelle henne at hun nok betaler så lite skatt at hun ikke en gang klarer å dekke kostnadene for sin egen tilværelse. I realiteten snylter hun selv, da hun har for lav lønn til å skatte mer enn staten bruker på henne.

 

Anonymkode: cf262...198

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...