Gå til innhold

Skal uføretrygdede få lov til å kjøre bil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min søster mener at uføretrygdede ikke skal få lov til å kjøre bil. Er de i stand til å kjøre bil, er de også i stand til å jobbe mener hun! Hun mener også at smerte er eneste grunnen til at folk skal være sykemeldt eller ufør. Hun er helt på bærtur mener jeg, og vi er ofte i tottene på hverandre. 

Anonymkode: 73876...6b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

La meg gjette - hun er klimaskeptiker også?

Anonymkode: 2a402...047

Hun mener at det er ikke noe vits at vi mennesker resirkulerer, fordi hun sier det er de store bedriftene rundt om i verden som må kutte klimautslippene sine. 

Anonymkode: 73876...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøre korte bilturer er ikke det samme som 8 timers arbeidsdager😂 Meen burde uføre egentlig ha rett til luksusen av egen bil?

Anonymkode: f051d...f72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Promqueen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun mener at det er ikke noe vits at vi mennesker resirkulerer, fordi hun sier det er de store bedriftene rundt om i verden som må kutte klimautslippene sine. 

Anonymkode: 73876...6b0

Ingen kan gjøre alt, men alle kan gjøre noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice try, TS :rolleyes: Og broren til onkelen til katten til hunden til rabarbraen til naboen min mener at folk med asberger er lave.

Her finner man på de latterligste påskudd for å lage uføretråd nummer åtti tusen på KG.

Anonymkode: 78913...9fe

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Promqueen skrev:

Søstera di er dum....

Hun er ekstrem selvsentrert og det har hun alltid vært. Nå sliter hun litt med helsen og da mener hun at hvis folk ikke har det akkurat så dårlig som henne, som attpåtil er i jobb til tross for smerter, så må uføretrygdede kunne klare jobb også! 

Anonymkode: 73876...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å kjøre korte bilturer er ikke det samme som 8 timers arbeidsdager😂 Meen burde uføre egentlig ha rett til luksusen av egen bil?

Anonymkode: f051d...f72

Mine penger, min bil.

Jeg får utbetalt 18.000,- i måneden. Bilen er for meg grunnen til å leve videre.

Men sånne som deg hadde vel gledet seg hvis jeg tok livet av meg så jeg ikke lenger var en utgiftspost for staten?

Anonymkode: ad25b...f88

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Promqueen skrev:

Hvor gammel er hun?

54

Anonymkode: 73876...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi slutte med disse jævla uføretrådene nå? 

Anonymkode: fa85a...9ad

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

54

Anonymkode: 73876...6b0

Mener hun det om sykemeldte, folk på AAP og sosialstønad, arbeidsledige og pensjonister også?

Anonymkode: ad25b...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nice try, TS :rolleyes: Og broren til onkelen til katten til hunden til rabarbraen til naboen min mener at folk med asberger er lave.

Her finner man på de latterligste påskudd for å lage uføretråd nummer åtti tusen på KG.

Anonymkode: 78913...9fe

Dette er ikke en tulletråd, det er helt sant! Jeg er ufør og det tåler ikke søsteren min for hun har det verst. 

Anonymkode: 73876...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mener hun det om sykemeldte, folk på AAP og sosialstønad, arbeidsledige og pensjonister også?

Anonymkode: ad25b...f88

 Det kan godt hende, men kranglene vi har nå om dagen handler om uføre som bare går rundt å slenger og tømmer staten for penger slik at sånne som hun må jobbe til tross for helseplager

Anonymkode: 73876...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mine penger, min bil.

Jeg får utbetalt 18.000,- i måneden. Bilen er for meg grunnen til å leve videre.

Men sånne som deg hadde vel gledet seg hvis jeg tok livet av meg så jeg ikke lenger var en utgiftspost for staten?

Anonymkode: ad25b...f88

Neida. Absolutt ikke. Har uføre i nærmeste familie. Har selv akkurat måtte kvitte meg med bil pga økonomi selv om jeg jobber fult. Prioriteringer må vi alle ta i blant😅

Anonymkode: f051d...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ufør pga flere ulike kroniske sykdommer som alle gir mye smerter. Takket være bilen min, klarer jeg å følge opp behandlinger, kjøre ungene til skole, sitte i fau og faktisk jobbe litt ved siden av trygda. Ting jeg aldri ville klart med offentlig transport. Så fra å bare «snylte» på staten, så er jeg nå en liten ressurs som tjener delvis egne penger og som bidrar til samfunnet ved å støtte oppunder barnas utdanning. Hadde jeg ikke hatt bil derimot, ville alt styret med transport gjort at jeg knapt klarte behandlingene. Og det vet jeg av erfaring. Søstra di må være stokk Stein dum! 

Anonymkode: 114a3...9a3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du virkelig lage en tråd innpå her og spørre? Forstår du ikke selv at søstra di er et nepskrell, så kan du ikke ha mye mellom øra selv!

Anonymkode: 34177...26c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

La meg gjette - hun er klimaskeptiker også?

Anonymkode: 2a402...047

La meg gjette - hun er klimafanatiker også?

Anonymkode: c7b9b...4a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...