AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #1 Skrevet 21. februar 2020 jeg kommer ikke utav det. Vi har « pause» i forholdet, men jeg vet ikke om jeg vil det. Har egentlig lyst å bare si at vi er over, for pausen ødelegger meg, å være i forholdet ødelegger meg. Men jeg er redd for at å si at jeg ikke orker dette mer ødelegger den andre, å det klarer jeg ikke. Noen som har hatt pauser i forholdet, hvilke kjøreregler hadde dere? Og hvordan endte pausen? Anonymkode: d37e5...640
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #2 Skrevet 21. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men jeg er redd for at å si at jeg ikke orker dette mer ødelegger den andre, Andre mennesker psyke er ikke ditt ansvar. Dersom du er bekymret for at vedkommende vil kunne komme til å forsøke å ta sitt eget liv, må du melde fra til hans/hennes fastlege eller psykog. Kontakt også gjerne vedkommende foreldre eller andre pårørende. Dersom det er akutt fare ringer du 113. Anonymkode: 9e37c...ae4 2
Jegmegogbarnet Skrevet 23. februar 2020 #3 Skrevet 23. februar 2020 (endret) På 21.2.2020 den 21.47, AnonymBruker skrev: jeg kommer ikke utav det. Vi har « pause» i forholdet, men jeg vet ikke om jeg vil det. Har egentlig lyst å bare si at vi er over, for pausen ødelegger meg, å være i forholdet ødelegger meg. Men jeg er redd for at å si at jeg ikke orker dette mer ødelegger den andre, å det klarer jeg ikke. Noen som har hatt pauser i forholdet, hvilke kjøreregler hadde dere? Og hvordan endte pausen? Anonymkode: d37e5...640 Ervdet du som har bed om pause eller er det partneren din? Det du ikke orker, er det sorgen? Hva er det som egentlig ødelegger deg? Endret 23. februar 2020 av Jegmegogbarnet
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #4 Skrevet 26. februar 2020 På 23.2.2020 den 22.29, Jegmegogbarnet skrev: Ervdet du som har bed om pause eller er det partneren din? Det du ikke orker, er det sorgen? Hva er det som egentlig ødelegger deg? Vi har vært frem og tilbake på pause og brudd en stund. Så når det "endelig" ble tatt en avgjørelse fra min side, så tenkte jeg ag jeg endelig skulle få puste. Men det som skjer at den andre fortsatt holder meg på pinebenken. Jeg får ikke kjenne på hva jeg selv ønsker fordi, alt er så vanskelig for den andre alltid hele tiden. Jeg må fortsatt ta hensyn til den andres følelser og negative tankespiral. Det sammen med ting personen har sagt og gjort har var det jeg håpte å bli satt fri fra. Jeg vet ikke om jeg vil ha pause eller brudd, men å si høyt at jeg ikke ser for meg en fremtid med personen lenger kan jeg ikke. Fordi jeg er redd for hvordan det påvirker den andre og dens avgjørelser på ting.. Anonymkode: d37e5...640
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #5 Skrevet 26. februar 2020 Har dere felles barn? Eller, hvorfor holder dere kontakten? Anonymkode: 9e37c...ae4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #6 Skrevet 26. februar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere felles barn? Eller, hvorfor holder dere kontakten? Anonymkode: 9e37c...ae4 Felles barn ja... Anonymkode: d37e5...640
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #7 Skrevet 27. februar 2020 Hva med parterapi? Pause høres veldig ungdomskole aktig ut Anonymkode: 7e9d5...62d
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #8 Skrevet 27. februar 2020 På 26.2.2020 den 19.30, AnonymBruker skrev: Vi har vært frem og tilbake på pause og brudd en stund. Så når det "endelig" ble tatt en avgjørelse fra min side, så tenkte jeg ag jeg endelig skulle få puste. Men det som skjer at den andre fortsatt holder meg på pinebenken. Jeg får ikke kjenne på hva jeg selv ønsker fordi, alt er så vanskelig for den andre alltid hele tiden. Jeg må fortsatt ta hensyn til den andres følelser og negative tankespiral. Det sammen med ting personen har sagt og gjort har var det jeg håpte å bli satt fri fra. Jeg vet ikke om jeg vil ha pause eller brudd, men å si høyt at jeg ikke ser for meg en fremtid med personen lenger kan jeg ikke. Fordi jeg er redd for hvordan det påvirker den andre og dens avgjørelser på ting.. Anonymkode: d37e5...640 Det er ikke noe å tenke på: felles beste er at du gjør det endelig slutt. Den andre vil komme videre etter litt sorgbearbeidelse. Jo fortere den kommer igang jo fortere kan den bli ferdig Anonymkode: 6b1c1...e8c
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #9 Skrevet 28. februar 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med parterapi? Pause høres veldig ungdomskole aktig ut Anonymkode: 7e9d5...62d Det er prøvd. Men vi står bare å stanger mot veggen.. parterapauten mente faktisk at en pause kanskje kunne være lurt, så så ungdomskole var det.. Anonymkode: d37e5...640
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #10 Skrevet 29. februar 2020 Du bør sette strek og slå opp. Anonymkode: b8254...b28
Gjest Alterego666 Skrevet 29. februar 2020 #11 Skrevet 29. februar 2020 Pause i forholdet er et tenåringsfenomen som skjer når den ene skal på folkehøyskole og den andre i militæret. Voks opp!
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #12 Skrevet 29. februar 2020 8 timer siden, Alterego666 skrev: Pause i forholdet er et tenåringsfenomen som skjer når den ene skal på folkehøyskole og den andre i militæret. Voks opp! 👍 Anonymkode: d37e5...640
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå