Gå til innhold

Plutselig begynt å bli kvalm hver gang jeg spiser


mammaemma

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid kunne spise som jeg vil uten å føle meg dårlig. Jeg er normalvektig, trener mye, 21 år. Jeg var syk i 2 uker for 3 uker siden (altså en uke siden jeg ble "frisk".) Jeg var kvalm hele tiden. Så har jeg jo vært "frisk" nå i en uke, men blir fortsatt kvalm hver gang jeg spiser, da spesielt usunt. Igår kveld etter at jeg løp intervaller spiste jeg litt salat, to pizzabiter også litt sjokolade og en halv is etterhvert utover kvelden. For å si det sånn, jeg er fortsatt kvalm nå kl. 15.15 idag og har vært det siden igår kveld. Pleier aldri ha porblemer med å føle meg dårlig av noe jeg spiser og er aldri kvalm generelt! Jeg begynner å bli bekymra for hva dette kan være, for det er ikke typisk meg i det hele tatt.. Noen som har hatt det/har det lignende? At det bare plutselig begynte å bli ett problem?
PS: Ikke gravid.

Endret av mammaemma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være kroppen trenger mer tid. Kan også være begynnelsen på mageproblemer. 

Anonymkode: f62e3...7da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det helt likt! Lurer på om det er en form for virus som går nå etter syk. 

Anonymkode: de7e4...eb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn du beskriver var starten for mine problemer med irritabel tarm. Jeg fikk et magevirus hvor jeg var mye kvalm i 3-4 uker og deretter fikk jeg problemer med luftsmerter og diare som varte i et par år. Kan være noe helt annet, selvfølgelig, men kjente meg bare igjen. Ta en tur til legen om det vedvarer. 

Anonymkode: 91bf2...641

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det helt likt! Lurer på om det er en form for virus som går nå etter syk. 

Anonymkode: de7e4...eb6

Oki ble litt lettet nå! Da satser jeg på at det er noe sånt og gir det 2 uker til😅 Hvis ikke, så får jeg bare dra til legen for en gang skyld🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...