Gå til innhold

Mindre symptomer med letrozol?


Havfrue8

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har vært prøver siden desember 2018 og har nå fått skrevet ut letrozol for å boozte eggløsningen. Får som regel eggløsning av meg selv på dag 23-25, og ville bare korte ned på syklusen. Normalt har jeg intense EL smerter og får alltid positiv test. Har også tempet hele i fjor og fått bekreftet at egget faktisk har sluppet.

Første runde med letrozol glemte jeg rett og slett en pille på den fjerde dagen. Jeg tror rett og slett at kuren av den grunn ikke fungerte, for alt var normalt den syklusen (EL dag 24). Denne sykusen har jeg ikke glemt pillene, men jeg har heller ikke kjent NOE på EL. Har ikke klart å finne den ved tafsing, testing eller kjent på smerter. Jeg trodde løpet var kjørt da jeg i går (CD 30) begynte å blø. TR har da kommet tidligere, men jeg vet fortsatt ikke om jeg faktisk hadde eggløsning denne gangen.

Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fekk prøve ut letrozol av samme grunn i 2 runder. Første rundt fekk jeg ekstra mye eggløsningssymptomer og smerter, enn det jeg pleier. Andre runde kjente jeg ingenting. Men ble gravid, så hadde tydeligvis eggløsning likevel. 😅

Anonymkode: 85bea...4db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...