Gå til innhold

Hvem kan være barnefaren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde første dag i siste menstruasjon 17 eller 18 desember.

Slik er følgende:

28 desember 2019: sex med en kompis

30 desember 2019: sex med en one night stand 

05. januar 2020: sex med en annen kompis

15 januar fikk jeg positiv graviditetstest og ifølge Clearblue skjedde unnfangelse 1-2 uker siden (da jeg tok testen). Jeg var på tidlig ultralyd den 12 februar og da var fosteret  8 uker + 0.

Det jeg lurer på er hvem som kan ha gjort meg gravid av de 3

Takk for hjelpen på forhånd 

Anonymkode: 53ca6...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Mulig det er jeg som ikke forstår noe her, men hvordan er det mulig å være 8 uker på vei med noen av de?! Er jo maks 7 uker ved daværende tidspunkt, til det første ligget

Anonymkode: 9bb8a...91d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mulig det er jeg som ikke forstår noe her, men hvordan er det mulig å være 8 uker på vei med noen av de?! Er jo maks 7 uker ved daværende tidspunkt, til det første ligget

Anonymkode: 9bb8a...91d

Fordi det regnes ut i fra siste menstruasjon.  

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på den første . Men sørg for DNA test. Stoltheten får seg en knekk, men det er til å leve sålenge du gjør det rette. Det kommer alltid nye situasjoner og historier som folk blir opptatt av. 

Og den som aldri har gjort en feil har heller aldri gjort noe . 

Anonymkode: 107be...baf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror og håper du også forstår at uansett hva folk her inne sier, så kan det egentlig være hvem som helst av dem... Du må nok prate med dem alle tre, ta abort, eller få barnet uten å si noe til noen av dem.. Hva som er rett og galt, må du  prøve å finne ut selv..  Jeg dømmer ingen, lykke til.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Befruktning fant sted rundt 1. januar, så en av de to første er faren.

Anonymkode: aa153...bcf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe galt i å pule rundt, men utrolig dumt å ha tilfeldig sex uten kondom da. 
 

Neppe de skarpeste knivene i skuffen noen av disse guttene.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein av dei to første tipper eg. 

Kvifor er det så vanskelig å svara på det trådstarter ber om? 

 

Lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mest sannsynlig en av de to første. Men kan være siste også.

Sperm kan leve inne i deg i flere dager. Eggløsning varierer mellom kvinner når i syklus. Egg og sperm kan henge samme sted noe tid før befruktning skjer. Egget kan loke rundt befruktet en stund før det fester seg i livmoren. Det befruktede egget kan ligge litt i dvale etter det har festet seg, før det begynner å vokse.

Når du ser alle bevegelige deler her, så skjønner du at ingen kan si med sikkerhet hvem er den heldige som skal bli far. Det må dna-test til.

I fremtiden så husk kondom, både pga kjønnssykdom og graviditet.

Anonymkode: 60ea1...590

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle dere som deltar. Da jeg skrev dette innlegget var jeg ikke ute etter å lage stor debatt eller hva nå en skal kalle. Det å se at noen har valgt å krenke meg var jeg ikke forberedt på, noe jeg kanskje burde. Jeg nevnte aldri abort eller slutshaming. Jeg er en voksen kvinne som tar konsekvenser. Men jeg må innrømme å si at å se noen skriver at de synes synd på ungen hvis jeg velger å beholde gjør meg så utrolig trist. Men det er min egen feil å skrive her. Jeg vil gjerne slette innlegge men jeg ser at det er ikke mulig. Det er min første gang her. Tusen takk til dere som var/er seriøse. 

Anonymkode: 53ca6...28e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk til alle dere som deltar. Da jeg skrev dette innlegget var jeg ikke ute etter å lage stor debatt eller hva nå en skal kalle. Det å se at noen har valgt å krenke meg var jeg ikke forberedt på, noe jeg kanskje burde. Jeg nevnte aldri abort eller slutshaming. Jeg er en voksen kvinne som tar konsekvenser. Men jeg må innrømme å si at å se noen skriver at de synes synd på ungen hvis jeg velger å beholde gjør meg så utrolig trist. Men det er min egen feil å skrive her. Jeg vil gjerne slette innlegge men jeg ser at det er ikke mulig. Det er min første gang her. Tusen takk til dere som var/er seriøse. 

Anonymkode: 53ca6...28e

❤️❤️❤️ Varm klem til deg ❤️❤️❤️ det løser seg skal du se! Sikkert lettere sagt enn gjort, men legg julen litt bak deg til du har fått summet deg litt, og nyt heller tiden du har foran deg om du ønsker å beholde ❤️ 

Og slutt å les denne tråden, det kommer det ikke noe godt ut av ❤️❤️

Endret av Lacy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk til alle dere som deltar. Da jeg skrev dette innlegget var jeg ikke ute etter å lage stor debatt eller hva nå en skal kalle. Det å se at noen har valgt å krenke meg var jeg ikke forberedt på, noe jeg kanskje burde. Jeg nevnte aldri abort eller slutshaming. Jeg er en voksen kvinne som tar konsekvenser. Men jeg må innrømme å si at å se noen skriver at de synes synd på ungen hvis jeg velger å beholde gjør meg så utrolig trist. Men det er min egen feil å skrive her. Jeg vil gjerne slette innlegge men jeg ser at det er ikke mulig. Det er min første gang her. Tusen takk til dere som var/er seriøse. 

Anonymkode: 53ca6...28e

Vil også bare gi deg en klem❤️ Dette ordner seg og du og babyen kommer mest sannsynlig til å klare dere utmerket uansett hvem far er. 
Barn er livet og barnebarn er fantastisk - noe jeg snart får❤️❤️❤️

Anonymkode: 1207b...9ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk til alle dere som deltar. Da jeg skrev dette innlegget var jeg ikke ute etter å lage stor debatt eller hva nå en skal kalle. Det å se at noen har valgt å krenke meg var jeg ikke forberedt på, noe jeg kanskje burde. Jeg nevnte aldri abort eller slutshaming. Jeg er en voksen kvinne som tar konsekvenser. Men jeg må innrømme å si at å se noen skriver at de synes synd på ungen hvis jeg velger å beholde gjør meg så utrolig trist. Men det er min egen feil å skrive her. Jeg vil gjerne slette innlegge men jeg ser at det er ikke mulig. Det er min første gang her. Tusen takk til dere som var/er seriøse. 

Anonymkode: 53ca6...28e

Alt folk får seg til å skrive! Ditt sexliv er ingen andre sin business og har ingen verdens ting med dine evner som mor å gjøre, uansett! Helt ufortjent kritikk som ikke hører hjemme i 2020. Stor klem❤️❤️

Anonymkode: 32b29...456

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Alt folk får seg til å skrive! Ditt sexliv er ingen andre sin business og har ingen verdens ting med dine evner som mor å gjøre, uansett! Helt ufortjent kritikk som ikke hører hjemme i 2020. Stor klem❤️❤️

Anonymkode: 32b29...456

Ja, i 2020 så oppfordrer vi alle kvinner til å ligge med så menge menn som mulig og helst uten kondom. Klamydia er sååå 1990

Anonymkode: 9fb00...b62

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...