Jump to content
st1g

Ønsker å fase ut reliogionene- hvilket parti?

Recommended Posts

st1g

Jeg ønsker å fase ut religionenes betydning i samfunnet. Jeg ønsker altså å engasjere meg politisk, men hvilket parti er best utgangspunkt.

For min del kan folk tru på hva de vil, hvor de vil osv. -men jeg ønsker at det ikke bevilges penger til religiøse organisasjoner. Jeg ønsker ikke at religiøse bygg skal være fremtredende i samfunnet. Jeg mener samfunnet må gå videre og nå fase ut trua på "fantasi-objekter."

Hvilket politisk parti vil være best utgangspunkt for meg å melde meg inn i?

Fortsetter under...

stan

Tipper Rødt eller noe burde passe. Men heller ikke de ønsker å flytte Nidarosdomen til en mer bortgjemt plass 😕

Marcus Halberstram
2 timer siden, st1g skrev:

Hvilket politisk parti vil være best utgangspunkt for meg å melde meg inn i?

FrP, selv om det finnes en del kristne der. Kristendommen er ikke i vekst i Norge, det er "fremmede" religioner som øker mest, med Islam i spissen. 

Druid
1 time siden, Marcus Halberstram skrev:

FrP, selv om det finnes en del kristne der. Kristendommen er ikke i vekst i Norge, det er "fremmede" religioner som øker mest, med Islam i spissen. 

FrP aktivt støtter fundamentalistiske religiøse sekter. Siv tonet det ned i  valget som brakte dem inn i regjering, men det er tegn til at de øker fokuset den veien nå. 

Sidabmao

Da må du unngå å stemme de aller fleste partier. For de vil ha fri flyt innvandrere fra land hvor de er har Islam som system. 

Ønsker du noe mer stabilt, bør du stemme på et parti som bare ønsker å bevare kristne verdier og ta vare på det norske folket.