Gå til innhold

Ønsker å fase ut reliogionene- hvilket parti?


st1g

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å fase ut religionenes betydning i samfunnet. Jeg ønsker altså å engasjere meg politisk, men hvilket parti er best utgangspunkt.

For min del kan folk tru på hva de vil, hvor de vil osv. -men jeg ønsker at det ikke bevilges penger til religiøse organisasjoner. Jeg ønsker ikke at religiøse bygg skal være fremtredende i samfunnet. Jeg mener samfunnet må gå videre og nå fase ut trua på "fantasi-objekter."

Hvilket politisk parti vil være best utgangspunkt for meg å melde meg inn i?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper Rødt eller noe burde passe. Men heller ikke de ønsker å flytte Nidarosdomen til en mer bortgjemt plass 😕

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, st1g skrev:

Hvilket politisk parti vil være best utgangspunkt for meg å melde meg inn i?

FrP, selv om det finnes en del kristne der. Kristendommen er ikke i vekst i Norge, det er "fremmede" religioner som øker mest, med Islam i spissen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marcus Halberstram skrev:

FrP, selv om det finnes en del kristne der. Kristendommen er ikke i vekst i Norge, det er "fremmede" religioner som øker mest, med Islam i spissen. 

FrP aktivt støtter fundamentalistiske religiøse sekter. Siv tonet det ned i  valget som brakte dem inn i regjering, men det er tegn til at de øker fokuset den veien nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du unngå å stemme de aller fleste partier. For de vil ha fri flyt innvandrere fra land hvor de er har Islam som system. 

Ønsker du noe mer stabilt, bør du stemme på et parti som bare ønsker å bevare kristne verdier og ta vare på det norske folket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...