Gå til innhold

Dag 44 i syklusen


kubein

Anbefalte innlegg

Vi opplevde en SA i slutten av november, var da 10+5 på vei. Mensen kom tilbake 8.januar og varte i 4,5 dager. 

Jeg skulle hatt mensen 6. februar, men har fortsatt ikke fått den. Jeg har tatt ulike graviditetstester, men alle er "negative". dvs at jeg kan se en strek veeeeeeeeeldig svakt, men tror det kan være skyggestrek? Streken har hverken blitt sterkere eller svakere på noen av testene i ettertid. tror jeg har tatt 6-7 tester nå......

Jeg hadde en liten rosa utflod tre dager i 25-27 januar. Trengte ikke bruke bind eller truseinnlegg, det kom bare litt på papiret når jeg var på toalettet. Siden den 28. januar har jeg hatt mye av de samme symptomene jeg hadde når jeg var gravid sist. Luktesansen er ut av en annen verden, kvalme, tretthet, oppblåsthet osv. Eneste som ikke er likt er de ømme brystene, men de ble også ømme uti uke 5 ved forrige svangerskap. Da testet jeg positivt i uke 4, testet aldri tidligere, da vi ikke forsøkte å bli gravide. jeg gikk på p-piller, men ante at noe var i gjerde når brystene ble ømme, noe de aldri har vært tidligere. 

Når jeg testet meg ved IKM så var jeg sikker på at jeg var gravid, basert på alle symptomene, så ble igrunn overrasket over at testen var negativ.  

Er det flere her inne som har opplevd lignende? Er det mulig at jeg er gravid, selv om testene ikke tilsier dette? Eller er det bare syklusen som er helt på bærtur etter SA? men hva forklarer i så fall symptomene? Kan også legge til at jeg har hatt økt utflod etter 27.januar, den er noe klissete.

 

Endret av kubein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du gravid så får du utslag om du er etter IKM. Iallfall i 99,9% av tilfellene. 

Anonymkode: 86224...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...