Gå til innhold

Vill i hjertet på tv2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva jeg skal si etter å ha lest alt som har blitt skrevet om serien. Jeg har kun sett første episode, er serien verdt å se?

Anonymkode: e250b...d57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jon Are
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beviset er gamle blogginnlegg som virker som de er slettet nå, jeg husker veldig godt denne diskusjonen:

"Der er derimot blitt vanskelig å legge han i bakken ufrivillig. I desember tok jeg han i å tisse inne. Markere veggene. Jeg prøvde så godt jeg kunne å dytte snuten hans i tisset sitt, uten hell. Han stritter med all sin kraft og det ender med at han vrir seg ut av halsbåndet i kampens hete og stikker av. Jeg løper etter han med lovord om juling når jeg ser han igjen. Han forsvinner inn i bjørkeskogen en stund før han kommer tilbake for kveldsmat. Såklart...."

"Det er først et nei, og dermed en advarsel på andre forsøk, og tredje gang så smeller det! Det er effektivt og jeg orker ikke å begynne å lese meg opp på noe ***** hundepsykologi heller. Dette er halvt en ulv til sinns og jeg behandler han deretter. Han skal være underettet meg til alle tider med respekt, og det krever at en står på sitt "

http://hundesonen.no/topic/81165-blogger-tvinger-hundens-hode-i-eget-tiss-når-den-tisser-inne-trodde-folk-skjønte-bedre-i-2016/

Anonymkode: ad001...aac

Skrevet av en ung jente som vil framstå som tøff. Jeg håper og tror Tonje har vokst litt etter dette innlegget. Hun er som jeg skrev umoden . Jeg håper hun ikke står for dette den dag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jon Are skrev:

Skrevet av en ung jente som vil framstå som tøff. Jeg håper og tror Tonje har vokst litt etter dette innlegget. Hun er som jeg skrev umoden . Jeg håper hun ikke står for dette den dag i dag.

Ja, nå bygger hun ulovlig hytte i Yukon, driver ulovlig jakt, og forsøpler området hun oppholder seg i slik at politiet må gripe inn. Gjorde i alle fall, i voksen alder. Jeg håper hun ikke står for dette den dag i dag. ;)

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are
7 timer siden, Skywalker skrev:

Ja, nå bygger hun ulovlig hytte i Yukon, driver ulovlig jakt, og forsøpler området hun oppholder seg i slik at politiet må gripe inn. Gjorde i alle fall, i voksen alder. Jeg håper hun ikke står for dette den dag i dag. ;)

Er ikke hun bare 22 /23 år da. Ikke voksen i mine øyne..hvor har du det fra at hun jakter og bygger ulovlig hytte i Yukon? Vil tro det er bortimot umulig å gjøre sånt i USA 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Jon Are skrev:

Er ikke hun bare 22 /23 år da. Ikke voksen i mine øyne..hvor har du det fra at hun jakter og bygger ulovlig hytte i Yukon? Vil tro det er bortimot umulig å gjøre sånt i USA 

Hvis du ser TV-serien Vill i hjertet så er den ulovlige hyttebyggingen godt dokumentert. De satte opp ei laftet tømmerhytte uten å ha søkt om det og fikk reaksjoner og følgende konsekvenser for det. 

Ulovlig jakt er også tidligere dokumentert i tråden, hun la selv ut bevis for det på sin egen Instagram, noe som ble fanget opp av myndighetene i USA 

Anonymkode: a7fe2...aa1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Jon Are skrev:

Er ikke hun bare 22 /23 år da. Ikke voksen i mine øyne..hvor har du det fra at hun jakter og bygger ulovlig hytte i Yukon? Vil tro det er bortimot umulig å gjøre sånt i USA

Hun var i Canada.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Jon Are skrev:

..hvor har du det fra at hun jakter og bygger ulovlig hytte i Yukon? Vil tro det er bortimot umulig å gjøre sånt i USA 

Regner med at du leser engelsk? Yukon News. Yukon er i Canada. Ikke bare bygget hun ulovlig, hun jaktet ulovlig og forsøkte til og med å lyve seg bort fra den ulovlige jakta overfor politiet. Alt står i artikkelen jeg lenker til.

Endret av Skywalker
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Skywalker skrev:

Regner med at du leser engelsk? Yukon News. Yukon er i Canada. Ikke bare bygget hun ulovlig, hun jaktet ulovlig og forsøkte til og med å lyve seg bort fra den ulovlige jakta overfor politiet. Alt står i artikkelen jeg lenker til.

Herregud da!

"Conservation officers did a follow-up inspection of the camp a few weeks later but found that litter was still a problem."

har hun litt tungt for det? Reglene gjelder ikke for henne tydeligvis, men for hundene må man ha regler og være hard.

Anonymkode: ad001...aac

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jon Are skrev:

Er ikke hun bare 22 /23 år da. Ikke voksen i mine øyne..hvor har du det fra at hun jakter og bygger ulovlig hytte i Yukon? Vil tro det er bortimot umulig å gjøre sånt i USA 

25, blir 26 i år.

Anonymkode: ad001...aac

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gjeng med tastaturkrigere og wannabee-folk som svarer i tråden:-)

Her har jeg ledd godt😂

Anonymkode: 7917e...3ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en gjeng med tastaturkrigere og wannabee-folk som svarer i tråden:-)

Her har jeg ledd godt😂

Anonymkode: 7917e...3ff

Hysj på deg Tonje, tilbake til skammekroken med deg.

Anonymkode: 83f30...9e4

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir kvalm av hele dama, og holdningene hennes rundt hundehold. Oppfører seg som en bortskjemt drittunge.
Tragisk at TV2 lager underholdning av slike personer. ''Kjendis'' meg i rævva 🙄

Anonymkode: 72603...d2f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are
På 25.2.2020 den 11.19, Skywalker skrev:

Regner med at du leser engelsk? Yukon News. Yukon er i Canada. Ikke bare bygget hun ulovlig, hun jaktet ulovlig og forsøkte til og med å lyve seg bort fra den ulovlige jakta overfor politiet. Alt står i artikkelen jeg lenker til.

Men kjære deg da sinte menneske.. Jeg trodde det var ves Yukon river i og med at det er i USA hun er nå.  Klart man ikke skal bygge ulovlig og drive ulovlig jakt, men er ikke sikker på at det er det hun gjør nå. Mener hun leier hytte nå.  Hva med ødemarkas menn da? Lars Monsen?  Når er det de fisker og jakter ? Er det lovlig da? Når er det lov å jakte og fiske i alaska. Nå tenker jeg på der hun er nå.Jeg reagere på de stygge ordene mot en ung jente. Så slemme dere jenter er. Forundrer med alltid over at kvinner så ondskapsfulle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jon Are skrev:

Men kjære deg da sinte menneske.. Jeg trodde det var ves Yukon river i og med at det er i USA hun er nå.  Klart man ikke skal bygge ulovlig og drive ulovlig jakt, men er ikke sikker på at det er det hun gjør nå. Mener hun leier hytte nå.  Hva med ødemarkas menn da? Lars Monsen?  Når er det de fisker og jakter ? Er det lovlig da? Når er det lov å jakte og fiske i alaska. Nå tenker jeg på der hun er nå.Jeg reagere på de stygge ordene mot en ung jente. Så slemme dere jenter er. Forundrer med alltid over at kvinner så ondskapsfulle...

Folk flest fisker og jakter innenfor sesong. Det er jo faktisk elementært hvis man skal ta jegerprøven, søke om tillatelse til å jakte OG bære våpen. Når det gjelder å jakte i andre land er det forventet at man forholder seg til de lokale regler og lover.

Når det gjelder i dette tilfelle hadde Blomseth fått klar beskjed om hva somvar tillatt, og at det IKKE var lov å jakte.

Anonymkode: e500c...6b1

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.2.2020 den 15.19, AnonymBruker skrev:

Endel? Løgn og bedrag, forsøpling av villmarka, drev med krypskyting, jakta utenfor sesong enda hun visste de ikke hadde lov, spurte ikke om tillatelse til å bygge hytte og dukka ikke opp i retten and so on.. og dette er forbilder som lever av sponsing. Tipper Lars Monsen er stolt! 

Fy fader. Som naturforkjemper og friluftsperson synes jeg dette bare er flaut. Folk har lenge advart om at TB er "scam" og at disse sponsorene ønsker å bli assosiert med denne type oppførsel sier jo litt.  At hun ikke er den smarteste har man jo visst lenge. Men dette!! 🤬

Eneste som var verdt å se er kunnskapen til håndverk gjort av kjæresten hennes. Han har endel praktiske kunnskaper og har nok endel av æren for at de overlevde der ute. Virker som en rolig behersket fyr i forhold til Blomseth som til tider er meget masende, støyete og ikke minst hat dårlige holdninger.

Anonymkode: e500c...6b1

Kilder:

https://www.yukon-news.com/news/norwegian-adventurer-fined-1k-for-illegally-hunting-ptarmigan-on-yukons-south-canol-road/

"According to court records, Eira pleaded guilty earlier this year to illegally hunting a beaver. Blomseth is also currently facing at least two other charges related to her trip to the Yukon, including improperly discarding litter, a violation of the Environment Act, and harvesting forest resources without a permit, a violation of the Forest Resources Act."

Anonymkode: e500c...6b1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sansen for henne. Jens Kvernmo derimot 👍, gleder meg til å få sett den nye serien hans, også fra Canada. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/25/2020 at 8:39 AM, Jon Are said:

Er ikke hun bare 22 /23 år da. Ikke voksen i mine øyne..hvor har du det fra at hun jakter og bygger ulovlig hytte i Yukon? Vil tro det er bortimot umulig å gjøre sånt i USA 

 

On 2/25/2020 at 9:06 AM, AnonymBruker said:

Hvis du ser TV-serien Vill i hjertet så er den ulovlige hyttebyggingen godt dokumentert. De satte opp ei laftet tømmerhytte uten å ha søkt om det og fikk reaksjoner og følgende konsekvenser for det. 

Ulovlig jakt er også tidligere dokumentert i tråden, hun la selv ut bevis for det på sin egen Instagram, noe som ble fanget opp av myndighetene i USA 

Anonymkode: a7fe2...aa1

Youkon er i Kanada... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt av episode 1 i dag, fyy for ei slitsom dame. Roper og hoier og styrer hele tiden, og for alt mulig. Nei, jeg kommer nok heller til å se på Jens og hans tur. 

Anonymkode: 70c00...5e3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...