Gå til innhold

Var hekseforfølgelse egentlig ille egentlig? De drev jo med menneskeofring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare lurer litt. Hvis la oss si. Moren din ofret barnet ditt til satan og hadde orgy med fult av folk. Ville du vært ok med det?

Vet at morskjærlighet er en ting... Men drap er også en ting.

Såg denne filmen og i den så er det usikker om hun var med på det. Men er noe kultisk ting som europa hadde før som var sykt som drev mye med menneskeoffring. Så er det virkelig så ille å drepe mordere egentlig?

Nå det var også det at man brente folk som drev med vitenskap som ble annskyld for hekseri som var grusom. Den delen var ille. Men utenom det. Var det virkelig så ille?

 

 

Anonymkode: 149b0...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

What the fuck did I just read?

"Bare lurer litt. Hvis la oss si. Moren din ofret barnet ditt til satan og hadde orgy med fult av folk. Ville du vært ok med det?"?

Endret av abc123detvardet
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aldri greit å drepe noen! Ikke en gang mordere for da er du ikke bedre selv. 

Anonymkode: f41a9...5cb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste "heksene" som ble brent drev ikke med menneskeofring og satandyrkelse, nei. De fleste var vanlige kvinner, som av ulike grunner ble beskyldt for hekseri. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, abc123detvardet said:

What the fuck did I just read?

"Bare lurer litt. Hvis la oss si. Moren din ofret barnet ditt til satan og hadde orgy med fult av folk. Ville du vært ok med det?"?

Det gir absolutt ingen mening - jeg har lest innlegget fem ganger nå uten å fatte konteksten :klo:

Anonymkode: 766bf...616

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Å kjære vene - kanskje du skulle sette inn i hva hekseprosessene egentlig var???

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe de "hadde før". Eliten holder på med det den dag i dag og beskytter hverandre, slike folk blir aldri brent. Pizzagate ble aldri etterforsket, istedenfor fant man opp begrepet "fake news". Og så har vi doughnutgate, Epstein som "tok livet av seg"...men de som ble brent på bålet var ikke slike folk som er høyt oppe, og de drev sannsynligvis ikke med noe menneskeofring.

Anonymkode: 0483c...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sikkert noen menn som ikke syns drap på hundretusener uskyldige kvinner ikke er så ille...  Men holdningene til de mennene er ILLE

Anonymkode: 5708b...4ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trolldomsprosessene var ille. Synes du burde lese deg opp om temaet. Jeg har selv studert det, og kan anbefale det på det sterkeste. 

Anonymkode: a834e...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Morskjærlighet er én ting, men drap er også en ting"?? 🤓

Selvsagt hadde jeg syntes det var greit om mamma hadde ofret sønnen/datteren min til Satan mens hun hadde orgie med fullt av folk.  Altså, tenk så dårlige foreldre vi hadde vært om vi nektet!

 

 

Anonymkode: 8a21c...471

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Morskjærlighet er én ting, men drap er også en ting"?? 🤓

Selvsagt hadde jeg syntes det var greit om mamma hadde ofret sønnen/datteren min til Satan mens hun hadde orgie med fullt av folk.  Altså, tenk så dårlige foreldre vi hadde vært om vi nektet!

 

 

Anonymkode: 8a21c...471

😂😂

Anonymkode: 39772...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ille å henrette hundre tusen vis av uskyldige kvinner ( og noen menn) ja det vil jeg si var ganske ille.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2020 den 20.29, AnonymBruker skrev:

Det er aldri greit å drepe noen! Ikke en gang mordere for da er du ikke bedre selv. 

Anonymkode: f41a9...5cb

Jeg vil si det er greit i selvforsvar, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...