Gå til innhold

Stopp sjikaneringen mot uføre! De er da også mennesker!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Husholdning1 skrev:

Det er jo i såfall din holdning som er problemet da. TS har ikke gjort noe galt.

Min holdning er da ikke et problem i det heletatt!

Anonymkode: f24c1...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min holdning er da ikke et problem i det heletatt!

Anonymkode: f24c1...54a

Derom er vi uenige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom med en link til et eksempel på denne sjikanen da. Siden det florerer av sjikane her inne så burde det ikke være et problem å vise til et sjikanerende innlegg.

Anonymkode: 03a4c...1bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjikanering av uføre er ikke greit.

Derimot må det være greit å diskutere misbruk av uføresystemet som et samfunnsproblem. Merk at diskusjon rundt temaet ikke automatisk er sjikane. Det må man evne å skille mellom. 

Anonymkode: b9f20...404

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2020 den 17.49, AnonymBruker skrev:

Tror aldri jeg har sett mer fordommer mot uføre enn her inne på Kvinneguiden! Det opprettes hvert fall flere uføre tråder i uka. Det er det samme som gjentas, misunnelsen på uføre, at uføre ikke fortjener et fint liv og hva enn du kan tenke deg. Jeg føler på fysisk ubehag bare av å lese det folk kan lire ut av seg. Uføre jaktes på sånn som nazistene jaktet på jødene.

Er det ikke nok nå? Hva får enkelte av dere å trykke ned mennesker som allerede er langt nede og har det vanskelig nok i samfunnet fra før av? Vi er da alle forbrukere av Staten. 
 

STOPP!

Anonymkode: f24c1...54a

Virkelighetsoppfatningen din er nok veldig anerledes enn resten av oss isåfall. De fleste ser ikke på disse trådene som sjikane, men som legitim kritikk av at mange går på uføretrygd mot i andre land, og at det nok er personer blant disse som kunne vært i arbeid.

Anonymkode: 06914...162

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...