Gå til innhold

Beskriv ditt drømme-sexliv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At jeg og mannen kan ta for oss når vi vil. Slik har vi det nå. I dag ble jeg vekket av at han klådde på meg ca 30 min før klokka ringte. Deilig med morgensex på en mandag. 

En annen kveld hadde jeg slappet av på sengen en stund. Kom ut i stuen til han og bare fant frem penis fordi jeg ville suge han.  

Suger han på bilturer så hender det vi må stoppe en forlatt plass på veien for å ha sex. 

Vi har sex stortsett overalt så ingen vil låne på båt, overnatting eller biler lengre 😂

Elsker at vi fremdeles har det slik, selv etter å ha fått barn. 

Anonymkode: eae2d...7f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye frustrasjon i trådene på dette forumet. Kanskje ikke så unaturlig; det som er fornøyd søker kanskje ikke råd. Men der du er nå i livet, om du tenker kun på deg selv, uavhengig av alle praktiske forhold og hindringer; hva hadde vært ditt drømme-sexliv? Med hvem, hvor ofte, spesielle ting du ønsker å inkludere i sexen osv. Og hvor langt unna "drømmen" er du i dag ….?

Anonymkode: 7d99f...e3f

Med min kone. Jeg liker å ha sex med henne 🙂

Generelt kunne jeg tenkt at sex falt mer naturlig inn i livet vårt. Det handler ikke så mye om frekvens, men at det falt naturlig at vi hadde sex i settinger der muligheten oppsto. Idag ender sex opp med å være "arrangert"; hun skal ha dusjet, vi skal ha fokus på sex, osv osv.

Jeg hadde foretrukket at hun likte å bli slikket, jeg savner at vi ikke  eksperimenterer lenger , jeg ønsker at hun er selvmotivert for sex. 

Vi har begge gitt opp å komme dit og sex har stort sett dødt ut i forholdet. 

Anonymkode: a3acc...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vi har ett godt sexliv, og har hatt det så si hele veien, med unntak av naturlige tider hvor det blir lite, som rett etter fødsel etc. Akkurat nå er jeg gravid, så jeg savner veldig de stundene vi utforsket hverandre mere, jeg hadde på sexy undertøy og showet litt for han etc. Men det føles bare ikke naturlig nå med stor mage og en baby som gjør kollbøtte inni der støtt og stadig.
 

Vi har jo sex, men klarer ikke være helt frigjort som før, selvom vi har deilig sex, men det blir jo ikke så spennende som før. Mange stillinger som er ubehagelige og som ikke fungerer rett og slett med magen. Å drive med mitt røff sex føles heller ikke greit.. 

Føler meg ikke så sexy nå heller, av naturlige grunner, vil jeg påstå. Det var en kort periode hvor puppene vokste mye og magen ikke var så synlig at jeg følte meg særdeles sexy, men nå er magen ganske så stor og det har endret seg igjen. Men det kommer jo heldigvis tilbake om en stund igjen.

Så håper jeg at vi med årene blir så trygge på hverandre og han tryggere på seg selv og meg at vi kan få oss ett kvinnelig tilskudd iblandt i sexlivet vårt. En fuckfriend eller kjæreste som vi kan leke med sammen iblandt, jeg er biseksuell og savner litt å være med en kvinne selvom min mann tenner meg veldig. Tror virkelig ikke jeg hadde hatt problemer med at han skulle ha sex med henne eller slikke henne, så lenge jeg får gjøre det samme. Han sliter dog litt med sjalusi, så vi må nok bli veldig stødige som par for at det skal gå bra. 
 

Drømmer støtt og stadig om at en av oss (meg og min/vår imaginære kvinnelige kjæreste) sitter på pikken hans og den andre over fjeset hans imens vi koser med hverandre...! Blir våt bare av tanken. 

Anonymkode: 73c40...a8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke kravstor, men jeg savner sånn å ha lidenskapelig sex. Å kjenne at han har lyst på meg. Det tror jeg bare skjedde den første gangen vi hadde sex. Etter det har det gått virkelig nedover, og vi har sex ca. én gang i måneden. Jeg skulle ønske det var naturlig for ham å ha lyst flere ganger i uka. Det er helt grusomt å være nyforelsket i noen som helst ikke vil ha sex, og når han først vil er det over på fem minutter.

Jeg sørger over å ikke ha et sexliv! Noen som vekker meg midt på natta fordi han ikke klarer å holde hendene fra kroppen min. En som gir meg lidenskapelige kyss i hverdagen. En som ønsker å utforske, ikke bare fokuserer på å bli ferdig. En som ønsker å snakke om sex og kan fortelle hva han liker. En som er interessert i å ta på meg og finne ut hva jeg liker. En som liker at jeg tar på ham og suger ham, og viser det. En jeg kan føle meg fri og sexy med, og ikke bare som en stygg potet som er plagsom fordi jeg ønsker sex.

Anonymkode: 435ac...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke kravstor, men jeg savner sånn å ha lidenskapelig sex. Å kjenne at han har lyst på meg. Det tror jeg bare skjedde den første gangen vi hadde sex. Etter det har det gått virkelig nedover, og vi har sex ca. én gang i måneden. Jeg skulle ønske det var naturlig for ham å ha lyst flere ganger i uka. Det er helt grusomt å være nyforelsket i noen som helst ikke vil ha sex, og når han først vil er det over på fem minutter.

Jeg sørger over å ikke ha et sexliv! Noen som vekker meg midt på natta fordi han ikke klarer å holde hendene fra kroppen min. En som gir meg lidenskapelige kyss i hverdagen. En som ønsker å utforske, ikke bare fokuserer på å bli ferdig. En som ønsker å snakke om sex og kan fortelle hva han liker. En som er interessert i å ta på meg og finne ut hva jeg liker. En som liker at jeg tar på ham og suger ham, og viser det. En jeg kan føle meg fri og sexy med, og ikke bare som en stygg potet som er plagsom fordi jeg ønsker sex.

Anonymkode: 435ac...5d1

Men i alle dager? Og du er nyforelska? 

Denne fyren har uvanlig svak libido, og det er jo ikke noe godt å leve med for en som ikke er lik! 

Jeg ville virkelig vurdert forholdet, for det blir jo bare verre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker mye forskjellig når det gjelder sex, så det blir ofte at jeg tilpasser meg etter partner. Til en viss grad. Men dersom jeg skulle beskrevet drømmesexlivet, ville det vært variert. Av og til ømt og kjærlig, andre ganger røft og hardt. Noen ganger dominerende, andre ganger dominert. Lange forspill eller en real kjappis. Mye oralsex. Vi skulle kunne snakket åpent om alt, lekt mye, ledd mye. Og ja, hadde hun tatt del i fetisjen min hadde det vært fantastisk. Ertet meg litt, dratt inn store leketøy i leken. Sammenlignet meg med store ekser. Uten at denne leken hadde tatt over. Jeg er ikke fetisjen min. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste jeg savner i mitt sexliv er at mitt eget hode klarer å slå seg av litt under akten. Etter 20 år som seksuelt aktiv greier jeg fremdeles ikke å slippe meg helt løs, og for mye tenking gjør også at jeg kan slite med å komme, og når jeg kommer, så kommer jeg stille. Min mann er derimot utrolig god, veldig initiativrik og eksperimentell, han forguder meg og er alltid "sulten". Han kjenner mine begrensninger ettersom vi har snakket mye om dem, og fremfor å presse meg til noe som helst, bruker han maaaaasse tid på å gjøre det deilig for meg og er bare utrolig kjærlig og tålmodig. Så jeg er fornøyd med alt annet enn meg selv, egentlig.

Anonymkode: 717d3...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sphere skrev:

Jeg liker mye forskjellig når det gjelder sex, så det blir ofte at jeg tilpasser meg etter partner. Til en viss grad. Men dersom jeg skulle beskrevet drømmesexlivet, ville det vært variert. Av og til ømt og kjærlig, andre ganger røft og hardt. Noen ganger dominerende, andre ganger dominert. Lange forspill eller en real kjappis. Mye oralsex. Vi skulle kunne snakket åpent om alt, lekt mye, ledd mye. Og ja, hadde hun tatt del i fetisjen min hadde det vært fantastisk. Ertet meg litt, dratt inn store leketøy i leken. Sammenlignet meg med store ekser. Uten at denne leken hadde tatt over. Jeg er ikke fetisjen min. 

Litt cuckold? Hva er fetisjen din da?

Anonymkode: 6b0c5...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt cuckold? Hva er fetisjen din da?

Anonymkode: 6b0c5...189

Nei, ikke cuckold. Tenner på å føle meg liten. Som i penis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildur70
49 minutter siden, Sphere skrev:

Nei, ikke cuckold. Tenner på å føle meg liten. Som i penis. 

Bryr meg ikke om størrelsen. Hadde ikke klart å gjøre narr av noen selv om vedkommende tenner på det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hildur70 skrev:

Bryr meg ikke om størrelsen. Hadde ikke klart å gjøre narr av noen selv om vedkommende tenner på det 

Helt fair. Det er absolutt ikke for alle. Jeg er heller ikke avhengig av det for å ha et godt sexliv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sphere skrev:

Helt fair. Det er absolutt ikke for alle. Jeg er heller ikke avhengig av det for å ha et godt sexliv. 

Er Sverre den med minst? Neppe. Next.

Anonymkode: acfa6...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med mannen min siden vi var ganske ung, og fikk ikke "utforsket" så mye som jeg skulle ønske. Vi har et godt sexliv, og utfyller hverandre godt, selv om jeg skulle ønsker vi hadde litt mer spontan sex. Jeg elsker mannen min over alt, er svært tiltrukket av han og kunne ikke tenke meg et liv uten han!

Det jeg ønsker meg er å få kunne utforske sex med andre kvinner, spesielt to venninner som jeg vet også liker sex med damer (og som ønsker å ha sex med meg), men fortsette å være i det varme, trygge forholdet vi har nå. Mine to venninner har fått grønt lys av sine menn til å kunne ha sex med andre kvinner en gang i blandt, men jeg tør ikke ta dette opp med mannen min etter 15 år i forholdet. Jeg har ikke ønsker eller behov for å ha sex med andre menn, og jeg blir heller ikke emosjonelt tiltrukket av kvinner. Det er kun sexen jeg ønsker. 

Dere menn som er her, hvordan hadde dere taklet det om damen deres kom og sa at hun av og til ønsker å ligge med andre kvinner? Ville dere sagt nei og tenkt på det som utroskap, eller kunne dere godtatt det?

Anonymkode: 089ac...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min drøm er å bo sammen med en mann og en kvinne og at vi alle tre elsker hverandre. I tillegg går vi på swingers- og bdsm-fester sammen. Vi har både myk og røff sex, rollespill og 2-minutters, alt ettersom. 

Anonymkode: 360dc...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært sammen med mannen min siden vi var ganske ung, og fikk ikke "utforsket" så mye som jeg skulle ønske. Vi har et godt sexliv, og utfyller hverandre godt, selv om jeg skulle ønsker vi hadde litt mer spontan sex. Jeg elsker mannen min over alt, er svært tiltrukket av han og kunne ikke tenke meg et liv uten han!

Det jeg ønsker meg er å få kunne utforske sex med andre kvinner, spesielt to venninner som jeg vet også liker sex med damer (og som ønsker å ha sex med meg), men fortsette å være i det varme, trygge forholdet vi har nå. Mine to venninner har fått grønt lys av sine menn til å kunne ha sex med andre kvinner en gang i blandt, men jeg tør ikke ta dette opp med mannen min etter 15 år i forholdet. Jeg har ikke ønsker eller behov for å ha sex med andre menn, og jeg blir heller ikke emosjonelt tiltrukket av kvinner. Det er kun sexen jeg ønsker. 

Dere menn som er her, hvordan hadde dere taklet det om damen deres kom og sa at hun av og til ønsker å ligge med andre kvinner? Ville dere sagt nei og tenkt på det som utroskap, eller kunne dere godtatt det?

Anonymkode: 089ac...5d4

Den er ikke så enkel. I prinsippet noe jeg tenner veldig på, men risikoen for at det vil utvikle seg til noe mer vil jo være der. Kunne du kommet hjem og fortalt i detalj hva dere gjorde? Pirret meg litt? Ville det påvirket VÅRT sexliv? Negativt? Positivt? En del å tenke på før man drar en slik beslutning. Hadde nok kommet an på hva slags type du er også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enkelt som bare ta en tur på en liten holme med en dobbelmadrass, ligge tett inntil hverandre å titte på fullmånen og stjernene. Naturen er også skjønn da, og når den naturligste tingen som skjer av varmgangen under teppenet😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er heldig! Kjæresten min og jeg har sånn sex jeg bare drømte om før. Ingen nye drømmer har meldt seg foreløpig. Jeg er utrolig fornøyd😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
På 16.2.2020 den 20.17, AnonymBruker skrev:

Jeg er nok ganske langt unna det nå siden jeg ikke har noen partner.

Det jeg synes er viktig er kommunikasjon og at begge skjønner at sexlivet ikke er begrenset til akkurat når man har sex. At det er viktig å ta på hverandre og erte hverandre uten at det nødvendigvis må føre til noe mer akkurat der og da.

Ellers er det viktig for meg med lekenhet og prøve noe nytt nå og da. At sex skal være noe gøy og noe som gir en glede. At man er opptatt av hverandre og ikke bare seg selv.

Anonymkode: 6f7b4...207

Helt enig, men noen ganger kan du være opptatt med deg selv. Med samtykke fra den andre personen dette er ikke egoistisk, ikke sånt?😊
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmen er å ha en kjeller full av bdsm utstyr og en ivrig, kåt mann som leker med meg og piner meg i timesvis. 
Og at jeg får invitere med meg venninner og pine han tilbake. 

Anonymkode: d1835...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært sammen med mannen min siden vi var ganske ung, og fikk ikke "utforsket" så mye som jeg skulle ønske. Vi har et godt sexliv, og utfyller hverandre godt, selv om jeg skulle ønsker vi hadde litt mer spontan sex. Jeg elsker mannen min over alt, er svært tiltrukket av han og kunne ikke tenke meg et liv uten han!

Det jeg ønsker meg er å få kunne utforske sex med andre kvinner, spesielt to venninner som jeg vet også liker sex med damer (og som ønsker å ha sex med meg), men fortsette å være i det varme, trygge forholdet vi har nå. Mine to venninner har fått grønt lys av sine menn til å kunne ha sex med andre kvinner en gang i blandt, men jeg tør ikke ta dette opp med mannen min etter 15 år i forholdet. Jeg har ikke ønsker eller behov for å ha sex med andre menn, og jeg blir heller ikke emosjonelt tiltrukket av kvinner. Det er kun sexen jeg ønsker. 

Dere menn som er her, hvordan hadde dere taklet det om damen deres kom og sa at hun av og til ønsker å ligge med andre kvinner? Ville dere sagt nei og tenkt på det som utroskap, eller kunne dere godtatt det?

Anonymkode: 089ac...5d4

Dette er noe kona mi faktisk kunne sagt også. Vi har snakket litt om fantasier og en av hennes fantasier er det å ha sex med en annen kvinne. Hun var nemlig veldig nære på å ha sex med en jente en gang i ungdommen, og har angret veldig på at hun ikke våget den gang.

Jeg derimot kunne nok heller sett for meg en trekant der hun var i sentrum for meg og en annen mann.

Anonymkode: cbe90...189

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...