Gå til innhold

Beskriv ditt drømme-sexliv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er mye frustrasjon i trådene på dette forumet. Kanskje ikke så unaturlig; det som er fornøyd søker kanskje ikke råd. Men der du er nå i livet, om du tenker kun på deg selv, uavhengig av alle praktiske forhold og hindringer; hva hadde vært ditt drømme-sexliv? Med hvem, hvor ofte, spesielle ting du ønsker å inkludere i sexen osv. Og hvor langt unna "drømmen" er du i dag ….?

Anonymkode: 7d99f...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmer om å ha en snill og omtenksom kjæreste, særbo da jeg er alene med små barn. Når vi har mulighet møtes vi og gjør hyggelige par-ting ilag, turer, teater, middag og selvfølgelig masse deilig sex. Innimellom sender vi deilige meldinger til hverandre og ringes hver dag eller annen hver bare for å høre stemmen til hverandre og si glad i deg.

Føles ganske langt unna akkurat nå.

Anonymkode: 14a6a...8a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville ganske enkelt innebære sex når vi måtte ønske hvor vi måtte ønske. Mitt drømmesexliv inneholder mer sex på morgen/formiddag enn på kvelden, og er ikke rutineprega. Det er lekent og aktivt og morsomt, og ikke begrensa til senga. 

Vi er ganske langt unna, med småbarnsliv og jobb og a4-livet. :ler: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småbarnsliv her setter litt begrensninger. Så om jeg skal ta med det i betraktningen innebærer mitt drømmesexliv at vi har en kveld i uka sammen som går i erotikk i timesvis. Deler en flaske vin og har variert sex med oralsex på oss begge, sexy undertøy, bruk av leketøy, sex i sofaen og i senga hvor begge får orgasme. Etter en slik lengre seanse er vi begge fremdeles såpass kåte at vi må ha oss en kjappis noen dager etter. 

Vi nærmer oss dette, det har krevd at han må ta en del mer initiativ og bli mer bestemmt både i senga og i forspillet på hva han vil (feks at han kler av meg mens vi spiser middag på kvelden, at han teaser meg litt og lar meg vente for å bygge opp stemningen ol). Det har krevd mye samspill for å få til slik at det funker bra. 

Anonymkode: 0357b...9a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt drømmesexliv er ikke så langt fra der jeg er idag. Samme mann ihverfall! Drømmen er sex hver dag(helst kveldstid), at mannen tar initiativet de fleste av gangene, godt forspiel, at vi har en frekk tone i hverdagen også.. noe sånt.. vi har det sånn, bare at jeg vil ha mer av alt dette enn det vi har idag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømmesexliv: Sex ca to ganger i ukedagene i tillegg til en lengre seanse i helga. (Fordi jeg vet selv at jeg er så sliten i uka at overskuddet trenger ikke brukes på sex). I ukedagene trenger det bare være tilfredsstillende, oralsex, vanlig samleie som ender med at begge får orgasme før vi legger oss. I helgene drømmer jeg om litt forskjellig, sex i dusjen feks der man kan bruke strålen også, eller massasje over hele kroppen, som ender i deilig sex når kroppen er skikkelig avslappet og i riktig stemning. Det er viktig med både oralsex og analsex også, og at mannen er dominerende men kjærlig. Men helt vanlige stillinger. Liker best misjonær og noen ganger bakfra.

Anonymkode: 46b43...42b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si: med kjæresten min, og jeg har ca 50% av dette i dag.

Anonymkode: 46b43...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variert, kjærlig og lekent, og begge to gir og tar imot, samt begge liker at den andre nyter, og er opptatt av at begge skal ha utbytte av sex. 

Slik jeg har det. :)

Anonymkode: ccb2c...5d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med exen, sånn hun var da hun var 30-35.

1.60, 55 kilo, veldreid, kåt, våt og multiorgastisk.  

Sex med andre damer har ikke vært i nærheten av like bra..........

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så jævla lyst på et intenst lidenskaplig forhold og sexliv med min favorittskuespiller... Jeg blir helt ør når jeg ser ham på tv. En som jeg er ekstremt tiltrukket av, som er litt dominerende, men også ekstremt kjærlig og oppofrende. Som blir glad og tent av at jeg har det bra, for det ville jeg følt med ham.

Anonymkode: d87b9...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har så jævla lyst på et intenst lidenskaplig forhold og sexliv med min favorittskuespiller... Jeg blir helt ør når jeg ser ham på tv. En som jeg er ekstremt tiltrukket av, som er litt dominerende, men også ekstremt kjærlig og oppofrende. Som blir glad og tent av at jeg har det bra, for det ville jeg følt med ham.

Anonymkode: d87b9...2f0

Glemte detaljene... Blikk og forføring, nakkekyss, bli kastet opp mot veggen, båret i sengs og brukt lang tid på. Er åpent for det meste bortsett fra analen. Jeg ønsker bare så sårt den lidenskapen. 

Ja, gjett hvem som er i et helt dødt forhold nå...

Anonymkode: d87b9...2f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glemte detaljene... Blikk og forføring, nakkekyss, bli kastet opp mot veggen, båret i sengs og brukt lang tid på. Er åpent for det meste bortsett fra analen. Jeg ønsker bare så sårt den lidenskapen. 

Ja, gjett hvem som er i et helt dødt forhold nå...

Anonymkode: d87b9...2f0

Vannmann er spot on!

Anonymkode: adec5...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse deilig sex ofte, gjerne flere ganger om dagen. Han kan gjerne dominere litt oftere enn meg og ikke være redd for (eller føle seg truet av størrelsen) å bruke store dildoer på meg. Analsex må til. Rolig "elskov" er også viktig. 

 

Anonymkode: 0e8cf...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vannmann er spot on!

Anonymkode: adec5...35e

Ahaa... Jeg er fisk.

Anonymkode: d87b9...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som demper den absolutte drømmen er at man aldri kan vite om andre mennesker er friske eller ei (åpent forhold), og hvor vanskelig det er å finne oppegående menn til f.eks. en gangbang.

Utover dét har jeg det som plommen i egget. Nydelig kinky og kåt kjæreste, nydelige kinkye og kåte andre partnere. Life is good.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er nok ganske langt unna det nå siden jeg ikke har noen partner.

Det jeg synes er viktig er kommunikasjon og at begge skjønner at sexlivet ikke er begrenset til akkurat når man har sex. At det er viktig å ta på hverandre og erte hverandre uten at det nødvendigvis må føre til noe mer akkurat der og da.

Ellers er det viktig for meg med lekenhet og prøve noe nytt nå og da. At sex skal være noe gøy og noe som gir en glede. At man er opptatt av hverandre og ikke bare seg selv.

Anonymkode: 6f7b4...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Mitt drømme-sexliv inneholder ikke mer sex, men bedre sex. At vi bygger opp hverandre til en fast dag hver helg, eller annen hver helg, hvor vi planlegger og legger til rette på alle mulige måter for å ha timevis med deilig seksuell utfoldelse, nøye tilrettelagt på alle mulige måter. Ser for meg at vi bygger hverandre opp i forkant ved å tekste hverandre forslag til hva vi ønsker å prøve ut neste gang, supplert med mye leken dristig flørt i hverdagen. Listen over hva vi kan gjøre når lysten ikke er til å leve med lenger, og dagen kommer, er uendelig. Det kan være alt fra nye leketøy, erotiske filmer, sexy undertøy, eksperimentering av alle slag, massasje, barbering, wet, chat, skype, rollespill og alt mulig annet tull og tøys som vi er blitt enige om som dagens tema. Felles mål er at vi begge to skal hjelpe hverandre, helt uten hemninger, og med full forståelse for den andres behov, til å oppnå stadig nye deilige fysiske og mentale seksuelle opplevelser. 
Har også en drøm om å involvere en boytoy til henne, for å tilføre en enda mer optimal opplevelse, og utvide mulighetene til begges fordel.
Foreløpig står livet i veien for mye av dette, men det er lov å drømme.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veltrent og fysisk svært aktiv selv, men har ufør kone med permanente plager og overskyggende smertebilde. 

Lekent sinn og er min sjelevenn, men fysikken begrenser den utfoldelsen som vi på alle andre måter er klare for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp truffet en ny mann etter noen år som singel. Før det var jeg i et langt samboerforhold. Det er veldig nytt, men noe av det jeg har bestemt meg for er å være helt åpen, og å tørre ting. Ikke bare gli inn i noe der ingen tør å si eller gjøre det de vil, noe som skjedde litt med eksen. Nå har jeg sjangsen på nytt og er eldre og tøffere. Skal altså sørge for å skape mitt drømmesexliv med denne mannen! 

Anonymkode: 352ff...9ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...