Gå til innhold

Hvordan ville dere ha jukset på en prøve?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, AnonymBruker said:

 

 

Men jeg fikk likevel bare karakteren TO til denne prøven. Noe jeg selvfølgelig kontaktet rektor og kontakt-læreren min for. Når de tittet gjennom denne prøvenså var de selvfølgelig enige om at denne lave karakteren var utrolig merkelig. Så karakteren ble endret i løpet av bare noen få dager. Dermed fikk jeg karakteren seks likevelEn rekke andre elever hadde også noen lignende problemer ved forskjellige prøver. Ufattelig lave karakterer, til tross for at de hadde fått nårmere 100 % korrekte svar på hele prøven. :nisse:

Anonymkode: 8618d...883

Kan du ha hatt uleselig håndskrift? Husker jeg fikk stryk på gloseprøver selv om jeg kunne alle glosene. Men jeg skrev så stygt at læreren ikke så om jeg hadde skrevet riktig.  Endte med å få tilbud om å bruke datamaskin. 

Anonymkode: be6f9...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juksa på universitetet. Skrev på låret, hadde noen papirer i lomma (toalettpapir) som jeg skylte ned i toalettet. Dro på do to-tre ganger under eksamen, ingen som følger med da. 

Anonymkode: 85d66...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan egentlig ikke se for meg hvor mye nytte det er i en jukselapp. All den tida du bruker på å forberede jukset, finlese stoffet og velge ut hva du skal notere... Akkurat de tingene husker du nok uten lappen også, når du er ferdig med alle forberedelsene! 😂

Anonymkode: b92e6...19f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg juksa på høgskolen. Det verste er at jeg hadde notatarket mitt på pulten, sammen med kladdarket og eksamensspørsmålene. Fatter ikke at jeg turte det. Vel, fikk en D. Ikke en kjempekarakter, men da var det å slippe stryk som gjaldt. 

Anonymkode: da4a7...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...