Gå til innhold

Babyplan gravitetstest erfaringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gir disse ofte skyggestreker? Får en svak strek på alle etter ca 2 minutter og har tatt sikkert 20 stk. Bruker den som et beregnet på tidlig testing. Samme får jeg også med LLP tester. Men med clearblue med ukeindikator får jeg ikke gravid. Er ganske forvirra. 

Anonymkode: 27710...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri opplevd skyggestreker på de (har ikke tatt tidligtestene da) de gangene jeg har fått strek har jeg vært gravid, de har gradvis blitt sterkere i løpet av noen dager. Det kan være for tidlig for digital enda, den trenger mer HCG enn tidligtest for å slå ut. 

Anonymkode: e1c78...2b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gir disse ofte skyggestreker? Får en svak strek på alle etter ca 2 minutter og har tatt sikkert 20 stk. Bruker den som et beregnet på tidlig testing. Samme får jeg også med LLP tester. Men med clearblue med ukeindikator får jeg ikke gravid. Er ganske forvirra. 

Anonymkode: 27710...7c9

Høres temmelig korrekt ut da eggløsningstester ofte får strek under gravidtet de også og digitale tester trenger mer enn babyplan sine strek tester. Du er nok 3+uker gravid tenker jeg :) Vent 1uke eller to og ta en digital på morgenurinen så får du nok positiv så sant egget har festet seg da. :) 

Anonymkode: a0653...fa4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk skyggestrek på min babyplan test. Tok en test morgenen etter, og da kom det ikke noe strek.. 
Men kan være at det er for tidlig for at det slår ut på digital test 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Får bare smøre meg med litt mer tålmodighet. 

29 minutter siden, frk.bie skrev:

Jeg fikk skyggestrek på min babyplan test. Tok en test morgenen etter, og da kom det ikke noe strek.. 
Men kan være at det er for tidlig for at det slår ut på digital test 😃

Fikk du det flere dager på rad? Har fått det 2 dager på rad nå. Er enda tidlig i syklusen da så får krysse fingra 

Anonymkode: 27710...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Får bare smøre meg med litt mer tålmodighet. 

Fikk du det flere dager på rad? Har fått det 2 dager på rad nå. Er enda tidlig i syklusen da så får krysse fingra 

Anonymkode: 27710...7c9

Nei bare en gang. Men hvis du fikk det 2 ganger er det nok mer sansynelig at du er gravid - men det er tiiiiidlig enda 🤞🏼☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gir disse ofte skyggestreker? Får en svak strek på alle etter ca 2 minutter og har tatt sikkert 20 stk. Bruker den som et beregnet på tidlig testing. Samme får jeg også med LLP tester. Men med clearblue med ukeindikator får jeg ikke gravid. Er ganske forvirra. 

Anonymkode: 27710...7c9

Jeg har vært gravid 2 ganger, fått da 2 tydelige streker. Skyggestrek kan evt være at du er gravid eller at det er en feil, om du hadde vært gravid så hadde du fått gravid på de andre testene også. 

Anonymkode: 2f649...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny test i dag tidlig og den var klar positiv ❤️ så da har jeg bare testa positivt veldig tidlig på de andre 

Anonymkode: 27710...7c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tok en ny test i dag tidlig og den var klar positiv ❤️ så da har jeg bare testa positivt veldig tidlig på de andre 

Anonymkode: 27710...7c9

Gratulerer 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...