Gå til innhold

Hva tenker du om folk som har sitater på på veggen (tekstplakater )hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, tenker svært lite om andre basert på hvordan de har det hjemme. 

Anonymkode: 37fa8...8d6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hvorfor skal man tenke på det? Er komplett irrelevant hva andre har på veggen hjemme.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte

Hva andre har på veggen hjemme, det er meg knekkende likegyldig. Er bare glad jeg ikke har sånt selv. 

Vi er forskjellige og jeg bruker ikke energi på å tenke noe om andre på den måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er tacky. Vanvittig intetsigende. Kjenner bare en som har det og det er søsteren min. Og hun er så basic man kan få blitt.

Anonymkode: f8ff8...f32

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Syns det er tacky. Vanvittig intetsigende. Kjenner bare en som har det og det er søsteren min. Og hun er så basic man kan få blitt.

Anonymkode: f8ff8...f32

Hva har du på veggene hjemme som jeg ikke liker montro 😂 kim k og Kylie? Du virker ganske judgmental og boring. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ærlig talt ikke å bry meg om hva andre har eller gjør, det påvirker jo ikke meg på noen som helst måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, VårKonto said:

Hva har du på veggene hjemme som jeg ikke liker montro 😂 kim k og Kylie? Du virker ganske judgmental og boring. 

Hva ved det jeg skrev tilsier at jeg er boring? Og ja, selvsagt er jeg boring for folk som ikke liker sånne som meg, men jeg kunne aldri blitt beskrevet som basic. Jeg har kunst fra diverse reiser verden rundt og kunst lagd av kunstnervenner. Og vinylskiver i ramme.

Anonymkode: f8ff8...f32

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs litt på hva slags tekst det er snakk om, men typiske sånne visdomsfloskler i en litt jålete font? Tenker at de er lite kreative, leser mye blogger og interiørblader, og ønsker "nøytral" pynt.

Anonymkode: 277bb...78c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja - hva skal man si om noen har sitatet "Do what thou wilt" hengende over et portrett av Aleister Crowley, sammen med to svarte stearinlys og en hodeskalle i bokhylla ... :tongue:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.2.2020 den 8.12, AnonymBruker skrev:

Hva ved det jeg skrev tilsier at jeg er boring? Og ja, selvsagt er jeg boring for folk som ikke liker sånne som meg, men jeg kunne aldri blitt beskrevet som basic. Jeg har kunst fra diverse reiser verden rundt og kunst lagd av kunstnervenner. Og vinylskiver i ramme.

Anonymkode: f8ff8...f32

Boring? Bruk heller et norsk ord.

Anonymkode: a5de3...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Boring? Bruk heller et norsk ord.

Anonymkode: a5de3...ee6

Hun brukte bare det samme ordet den hun siterte brukte. Så skal du ta noen for det så bør det være personen som brukte det først. 

Anonymkode: 04439...cdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noe "alle" hadde før? Selv har jeg ikke noe sånt, men man kan skrive det samme om ganske mye feks de som har en Chanel bok liggende som pynt,bilde av Marilyn Monroe,en svæær buttplugg plassert på stua(det som skal forestille en kongle),ananas pynt osv...Er jo bare trender tenker jeg og tenker ikke noe spesielt om folk som har dette hjemme hos seg.

Anonymkode: 44cb6...f7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Boring? Bruk heller et norsk ord.

Anonymkode: a5de3...ee6

Sitér heller rett person. 
Dessuten er boring et norsk ord.

Anonymkode: 1efe7...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2020 den 7.56, AnonymBruker skrev:

Tenker du noe spesielt?

Anonymkode: eb4a9...396

Har ikke tenkt på det før du spurte 😄 Men nå tenker jeg at det er folk som hiver seg med på de trendene som er så tilgjengelige at "alle" vil ha det.  Noe som er kjempedumt, for når alle har det så er det ikke in, kult eller stilig lenger, da er det helt ut (og sikkert harry også ;))

Anonymkode: a39d7...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2020 den 8.12, AnonymBruker skrev:

Hva ved det jeg skrev tilsier at jeg er boring? Og ja, selvsagt er jeg boring for folk som ikke liker sånne som meg, men jeg kunne aldri blitt beskrevet som basic. Jeg har kunst fra diverse reiser verden rundt og kunst lagd av kunstnervenner. Og vinylskiver i ramme.

Anonymkode: f8ff8...f32

For det er jo ikke harry I Det hele tatt 🙄

Anonymkode: 50ec9...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitér heller rett person. 
Dessuten er boring et norsk ord.

Anonymkode: 1efe7...1ab

😂

Anonymkode: 50ec9...22b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...