Gå til innhold

Dere menn, hvorfor forblir dere i et forhold når dama ikke tar vare på seg selv, aldri trener og har blitt feit og uattraktiv?!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser mange sånne forhold, hvor mannen holder seg i god form og dama hans har gitt f....i alt som heter utseende, og hvor mannen åpenbart glaner på å, og har mye mer lyst på en attraktiv dame igjen, som tar vare på seg selv..

Hvorfor forblir du som mann likevel i et forhold med henne da, når du så åpenbart har lyst på damer som er så utrolig mye mer attraktive?!?

Anonymkode: 3c86a...d94

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ser mange sånne forhold, hvor mannen holder seg i god form og dama hans har gitt f....i alt som heter utseende, og hvor mannen åpenbart glaner på å, og har mye mer lyst på en attraktiv dame igjen, som tar vare på seg selv..

Hvorfor forblir du som mann likevel i et forhold med henne da, når du så åpenbart har lyst på damer som er så utrolig mye mer attraktive?!?

Anonymkode: 3c86a...d94

De er vel late. Det er slitsomt å dele opp boet, flytte i noe mindre, dele på omsorg for barn osv. Lettere med en elskerinne da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det plager deg tydeligvis enormt at noen verdsetter noe annet enn utseende.

Kan det være fordi den fysiske attraktiviteten din er det eneste du har å stille opp med?

Anonymkode: 9fdf2...446

Jeg spør MENN her hva de mener , og hvorfor!

Og det har ingenting med meg å gjøre..😂

Anonymkode: 3c86a...d94

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Det plager deg tydeligvis enormt at noen verdsetter noe annet enn utseende.

Kan det være fordi den fysiske attraktiviteten din er det eneste du har å stille opp med?

Anonymkode: 9fdf2...446

Evt "jeg er skikkelig overfladisk, da må alle andre være det også"?

Anonymkode: 16a34...c1e

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er det virkelig helt umulig å tro på at enkelte er sammen med noen basert på andre ting enn utseende?

Anonymkode: 16a34...c1e

Ja, og hva baserer menn forholdet på, når de ikke tenner på sin egen dame?! Men tenner på alle andre damer som har tatt vare på kroppen sin istedet for?!

Anonymkode: 3c86a...d94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi de er sammen med en levende person med personlighet, ikke et glansbilde?

Anonymkode: 67b12...125

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mannen som har forfalt siden vi møtte hverandre. Jeg var alenemor og trente 5-6 dager i uka. Har fortsatt med treningen og holder meg bra (fire år siden vi møtte hverandre). 

Mannen har lagt på seg 10-15 kilo og sluttet å trene noen måneder etter vi møtte hverandre (var vel mer en av-og-på trener før uansett).

Jeg går ikke fra han fordi jeg fortsatt synes han er grisedeilig - selv med mage. Jeg er enormt tiltrukket av han, sexen er fortsatt kjempe god, og ingen har noen gang tent meg som han. Ikke bare er han veldig kjekk, men han er min partner in crime og bestevenn. 

Kan virkelig ikke se hvorfor jeg skulle gått fra han? Eller hvorfor det skulle vært annerledes om situasjonen var omvendt i et annet forhold, altså at dama hadde «forfalt»? 

Anonymkode: 9a6a0...8b1

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Evt "jeg er skikkelig overfladisk, da må alle andre være det også"?

Anonymkode: 16a34...c1e

Igjen, jeg spør menn om svar i tråden, ikke kvinner!!😂

Anonymkode: 3c86a...d94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser mange sånne forhold, hvor mannen holder seg i god form og dama hans har gitt f....i alt som heter utseende, og hvor mannen åpenbart glaner på å, og har mye mer lyst på en attraktiv dame igjen, som tar vare på seg selv..

Hvorfor forblir du som mann likevel i et forhold med henne da, når du så åpenbart har lyst på damer som er så utrolig mye mer attraktive?!?

Anonymkode: 3c86a...d94

Kjærlighet og respekt for partner. En dag finner du en du elsker, da vil du forstå.

Anonymkode: 3c4bb...643

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Her er det mannen som har forfalt siden vi møtte hverandre. Jeg var alenemor og trente 5-6 dager i uka. Har fortsatt med treningen og holder meg bra (fire år siden vi møtte hverandre). 

Mannen har lagt på seg 10-15 kilo og sluttet å trene noen måneder etter vi møtte hverandre (var vel mer en av-og-på trener før uansett).

Jeg går ikke fra han fordi jeg fortsatt synes han er grisedeilig - selv med mage. Jeg er enormt tiltrukket av han, sexen er fortsatt kjempe god, og ingen har noen gang tent meg som han. Ikke bare er han veldig kjekk, men han er min partner in crime og bestevenn. 

Kan virkelig ikke se hvorfor jeg skulle gått fra han? Eller hvorfor det skulle vært annerledes om situasjonen var omvendt i et annet forhold, altså at dama hadde «forfalt»? 

Anonymkode: 9a6a0...8b1

Menn hvorfor sikler, glaner og tenner menn i forhold med damer som har gitt f....i utseendet sitt, på samtlige mer attraktive damer?!

Flott at du liker din mann, selv om han ikke har tatt vare på seg selv..👍👍👍

Anonymkode: 3c86a...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser mange sånne forhold, hvor mannen holder seg i god form og dama hans har gitt f....i alt som heter utseende, og hvor mannen åpenbart glaner på å, og har mye mer lyst på en attraktiv dame igjen, som tar vare på seg selv..

Hvorfor forblir du som mann likevel i et forhold med henne da, når du så åpenbart har lyst på damer som er så utrolig mye mer attraktive?!?

Anonymkode: 3c86a...d94

Jeg er en slik dame du beskriver. Er ikke overvektig, men magen er dritstygg etter fire barn, håret etter svangerskapene er forferdelig. Har hypothyreose, så er mye hoven i ansiktet. Er mye sliten. Har en fantastisk kjæreste med modellkropp, som er grisedeilig i senga, smart, ansiktspen, snill. Han valgte meg slik jeg er, vil ha sex flere ganger om dagen, så han tenner tydeligvis på meg. Han flyttet også tvers over landet til mitt hjemsted. Jeg vet ikke hva han ser i meg. Men han elsker meg slik jeg er. 

Anonymkode: f660a...36b

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjærlighet og respekt for partner. En dag finner du en du elsker, da vil du forstå.

Anonymkode: 3c4bb...643

Har forstått for lenge siden og har alltid tatt vare på kroppen og utseende selv, og min mann glaner ikke på eller har lyst på andre damer forøvrig..😂

Ts

Anonymkode: 3c86a...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mange snåle premisser her. Man forandrer ikke utseende selv om vekta endrer seg. Samfunnet vårt sier dessverre at idet man bikker 25 i bmi så blir man stygg, men har møtt ganske mange menn som ikke er like rigid (heldigvis). 

Jeg har lagt på meg, fordi helsa har satt begrensinger siste året. Heldigvis er forholdet vårt basert på mer enn å bare sitte og se på hverandre. Og ikke er vi interessert i å sitte og se på andre heller. 

Og i tillegg ser jeg likedan ut som før, bare i større størrelse, så for ham er jeg like pen som jeg var da vi ble sammen. Skulle tro dette var gjengs, men innser at jeg er heldig ifølge KG statistikk 😕

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er en slik dame du beskriver. Er ikke overvektig, men magen er dritstygg etter fire barn, håret etter svangerskapene er forferdelig. Har hypothyreose, så er mye hoven i ansiktet. Er mye sliten. Har en fantastisk kjæreste med modellkropp, som er grisedeilig i senga, smart, ansiktspen, snill. Han valgte meg slik jeg er, vil ha sex flere ganger om dagen, så han tenner tydeligvis på meg. Han flyttet også tvers over landet til mitt hjemsted. Jeg vet ikke hva han ser i meg. Men han elsker meg slik jeg er. 

Anonymkode: f660a...36b

Så bra!❤️👍

Men da er du neppe sammen med en av de mennene som sikler på andre damer, enn den han har i hus..

Anonymkode: 3c86a...d94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spør MENN her hva de mener , og hvorfor!

Og det har ingenting med meg å gjøre..😂

Anonymkode: 3c86a...d94

Til opplysning: Du hadde nok fått flere svar dersom du spurte i et annet forum enn KVINNEguiden.

En annen ting er at jeg ser ikke helt poenget med å vinkle spørsmålet som du gjør (bortsett fra det åpenbare: provokasjon) for jeg ser like mange overvektige menn som er sammen med slanke damer som omvendt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...