Gå til innhold

Hva er den drøyeste responsen du har fått på KG?


Kaisada

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble grovt seksuelt misbrukt som barn, fra jeg var 3 år gammel, og fikk beskjed om at det var min feil. 

Anonymkode: 15cf1...04d

Du kan ha misforstått?

Anonymkode: 5e402...e42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ha misforstått?

Anonymkode: 5e402...e42

Tenkte det samme. Ingen oppegående person tror at et offer for seksuelt misbruk har skylden for det..

Anonymkode: f0684...b95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Reagerte på en venninne som satt og spiste «skjult» godis uten at andre ble tilbudt, og fikk bortimot ingen forståelse.

Anonymkode: 935bd...ce6

🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke akkurat hva som ble sagt, men min medmenneskelighet og psykiske helse ble i alle fall dømt nord og ned i skarpe vendinger, i tillegg til anklager om personangrep og det som verre var. Vi snakker helt enormt rask eskalasjon på veldig spinkelt grunnlag her. Hvorfor? Fordi jeg benyttet helt enkel logikk mot video"bevisene" fra feil menneske. (Tråden handlet om pyramider i Bosnia, og både beskyldningene og brukeren er borte for lenge siden. Men bittelitt av opptakten står igjen.) 

Sånne ting er bare en av mange grunner til at jeg stort sett diskuterer som AB. 

Anonymkode: 8dc0d...d03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble grovt seksuelt misbrukt som barn, fra jeg var 3 år gammel, og fikk beskjed om at det var min feil. 

Anonymkode: 15cf1...04d

Håper det er en kommentar som preller av på deg, og du vet at det aldri kunne vært din skyld. Det er ALDRI offerets skyld! 
 

❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble grovt seksuelt misbrukt som barn, fra jeg var 3 år gammel, og fikk beskjed om at det var min feil. 

Anonymkode: 15cf1...04d

Skrev noen til deg her at det var din feil? 😳 Håper du vet at det er løgn. Det var IKKE din skyld ❤️

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bursdag, var syk, alene i utlandet og ville bare ha litt oppmuntring. Fikk beskjed om å se til helvete å slutte med den sutringen, at det fantes ikke synd på meg og bursdag betyr lite. 

Jo takk skal dere faen meg ha! 🙄

Anonymkode: e6420...9cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte det samme. Ingen oppegående person tror at et offer for seksuelt misbruk har skylden for det..

Anonymkode: f0684...b95

Men de fleste her inne, kan vel ikke defineres som oppegående ;) . 

Anonymkode: 6281d...893

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde bursdag, var syk, alene i utlandet og ville bare ha litt oppmuntring. Fikk beskjed om å se til helvete å slutte med den sutringen, at det fantes ikke synd på meg og bursdag betyr lite. 

Jo takk skal dere faen meg ha! 🙄

Anonymkode: e6420...9cf

Gratulerer med dagen på etterskudd :nordvesta:

Jeg blir litt skremt når jeg leser denne tråden 😳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble grovt seksuelt misbrukt som barn, fra jeg var 3 år gammel, og fikk beskjed om at det var min feil. 

Anonymkode: 15cf1...04d

💕💕 Det sa en venninne til meg også. At det var min feil at jeg ble seksuelt misbrukt som barn. 

Anonymkode: 9160f...c19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Cupidsimple skrev:

Gratulerer med dagen på etterskudd :nordvesta:

Jeg blir litt skremt når jeg leser denne tråden 😳

Nå er dette noen år siden, men takk uansett! :) 

Det virker som at for mange, er det viktigste på KG å skulle sette TS på plass. Uansett årsak, uansett tema. 

Anonymkode: e6420...9cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte

Fått noen tilbud om store peniser levert til meg personlig på forskjellige måter ;) 

Ikke noe mer drøyt enn det, er mange som har blitt angrepet mer personlig og med mer hat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det var min skyld at jeg ble alvorlig psykisk syk som barn på grunn av grov mobbing og at jeg fortjente det. I samme svar ble jeg beskyldt for å lyve, for det var visst ikke mulig at barn kunne gjøre sånt mot andre barn. Hissigpropper på KG er ikke alltid så lette å forstå seg på. 🤷‍♀️

Anonymkode: d7dab...ce7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må enten være når jeg ble kalt nassisit, lite empatisk og psykopat i samme tråd... av en person som visst hadde vært et offer og brukte sin opplærte kunnskap til å gå løs på meg. Skulle ønske jeg faktisk hadde vært ufin slik jeg kunne ta det til meg.

Ellers er det de gangene jeg har blitt anklaget for mobbing av brukere som mobber andre. Skal ikke mer til enn å si "ikke mobb!" eller "slutt å snakk ned til personen det gjelder".
Jeg har flere ganger lurt på hvordan en mobber kan se på seg selv som et offer når han/hun blir fersket?

Eller...! Klassikeren med å legge seg flat! Tydeligvis betyr "å legge seg flat" at man skal bli hetset på det groveste og ikke svare tilbake og aldri gå inn i tråden igjen. Å si unnskyld er visst heller ikke en form for å legge seg flat, for da mottar man enda mer hat.
- ikke skjedd meg, men sett det har skjedd flere andre.

 

Så innsikt i seg selv og egne handlinger er enkelte ikke så flinke på. høhø

Anonymkode: 8e177...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe jeg grubler mye over, men har fått noen merkverdige kommentarer på innlegg, der den som svarer meg så fullstendig har misforstått det jeg postet. Mistenker noen for å lese bare en og annen setning, for så å komponere resten i sitt eget hode og svare ut fra det ...

Anonymkode: 4181a...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fått ekstremt mye dritt her inne. Blitt fulgt etter og trakassert. Den ene er fortsatt utestengt tror jeg. Det er mange kasuser her, så å bli kjent og utveksle info i ren vennskapelighet frarådes på det sterkeste. Du vet egentlig ikke hvem de er! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk levert en pakke som var nesten 2 mnd forsent og jeg hadde fått pengene tilbake for(300kr). Ble kalt fattig bimbo når jeg skrev jeg kom til å beholde pakken, selv om avsender sa at dersom pakken kom så kunne jeg beholde den.det var fra ellos tror jeg 

Anonymkode: abdf2...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jøss, du har virkelig potensialet for å mobbes".  Er vel ca 15 år siden fra en registrert bruker. Etter å kommet over 6 år med mobbing og utestengelser på barne og ungdomsskolen så traff den hardt kan du si

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk levert en pakke som var nesten 2 mnd forsent og jeg hadde fått pengene tilbake for(300kr). Ble kalt fattig bimbo når jeg skrev jeg kom til å beholde pakken, selv om avsender sa at dersom pakken kom så kunne jeg beholde den.det var fra ellos tror jeg 

Anonymkode: abdf2...6cd

Vi må bare erkjenne at en del kun er ute etter å provosere, og spesielt hvis de ser at de får respons i form av en kommentar der du viser at du blir såret. Det beste er å overse og la være å svare dem, eller komme med en spydig kommentar som gjør at de holder kjeft. Brukere som holder på slik kan umulig ha det godt med seg selv, eller det er unger/ungdom som troller (det tar seg ofte opp i skoleferiene).

Anonymkode: 4181a...968

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...