Gå til innhold

Lykketrollet familiebarnehage Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med Lykketrollet familiebarnehage i bydel Østensjø i Oslo? Vi trenger plass for høstbarn i et halvt år ca om vi ikke får plass i ønsket barnehage (som er vanlig barnehage), og lurer på om jeg skal sette opp Familiebarnehage (4 barn, de fleste går der bare første året i bhg, dvs 1-åringer) fremfor vanlig barnehage på lista? Det er enklere å få plass i familiebarnehagene, slik at vi kan få plass i nærheten av hvor vi bor - alle andre barnehager har veldig stor pågang. Tenker at det høres ut som en litt mykere start enn en stor barnehage, men det blir jo veldig personavhengig i familiebarnehagene?

Takknemlig om noen kan dele erfaring om dere har det 😊

Anonymkode: 4c202...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ingen erfaring med den barnehagen da vi ikke bor i Oslo. Det jeg ville si er at vårt barn går i en liten familiebarnehage med 7 andre barn på samme alder. Vi er superfornøyde. Godt dekt opp av pedagoger og faste vikarer ❤ Jeg har bare positivt å si om slike små familiebarnehager. Det blir jo en mykere start, og det synes jeg er veldig fint 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
AnonymBruker skrev (På 13.2.2020 den 12.04):

Er det noen som har erfaring med Lykketrollet familiebarnehage i bydel Østensjø i Oslo? Vi trenger plass for høstbarn i et halvt år ca om vi ikke får plass i ønsket barnehage (som er vanlig barnehage), og lurer på om jeg skal sette opp Familiebarnehage (4 barn, de fleste går der bare første året i bhg, dvs 1-åringer) fremfor vanlig barnehage på lista? Det er enklere å få plass i familiebarnehagene, slik at vi kan få plass i nærheten av hvor vi bor - alle andre barnehager har veldig stor pågang. Tenker at det høres ut som en litt mykere start enn en stor barnehage, men det blir jo veldig personavhengig i familiebarnehagene?

Takknemlig om noen kan dele erfaring om dere har det 😊

Anonymkode: 4c202...b10

Hei anonym! 

3 år siden du skrev, men endte du opp med å bruke familiebarnehager? Og hva synes du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...