Gå til innhold

27 år og ingen jobb/utdanning. Fortapt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har vært syk i noen år så har ikke fått vgs ferdig dessverre. Har heller ingen jobb. Tenker å få ferdig vgs, skal starte opp til høsten. Føler meg så mislykket og fortapt. Tenker at ingen vil komme til å ansette meg siden jeg har vært uten jobb lenge :( Tenker også at jeg må ta noe innen helse for å øke sjansene, siden jeg blir såpass voksen når jeg er ferdig utdannet. 

NAV har vært svært lite hjelpsom, å det er så utrolig tungt! Har så lyst til å kunne gjøre noe for fedrelandet...

Noen solskinnshistorier der ute i fra noen som evt. har hatt lignende stiuasjon? 

Anonymkode: d6d56...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme situasjon her. Bare at jeg er tre år eldre enn deg. Begynte i fjor å ta opp fag som jeg manglet fra videregående, som privatist. Har to igjen nå til våren, og skal melde meg opp til høyskole, noe innen helse. 

Det er aldri forsent! :)

Anonymkode: 03145...cde

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samme situasjon her. Bare at jeg er tre år eldre enn deg. Begynte i fjor å ta opp fag som jeg manglet fra videregående, som privatist. Har to igjen nå til våren, og skal melde meg opp til høyskole, noe innen helse. 

Det er aldri forsent! :)

Anonymkode: 03145...cde

Så godt å høre! Heier på deg :)

Alltid tungt å føle seg alene...

Tar du 23/5-regelen eller helt vitnemål? Tenkte 23/5-regelen, men mangler nok litt av «praksisen». Har en legeerklæring, men vet ikke om der vil funke :(

Anonymkode: d6d56...aa3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:

Det kommer til å gå bra! Du er bare 27 år og livet ditt er langt fra over. Mange som tar utdannelse langt senere enn det du gjør. 

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenker også at jeg må ta noe innen helse for å øke sjansene, siden jeg blir såpass voksen når jeg er ferdig utdannet.