Jump to content
AnonymBruker

Er det virkelig lettere for jenter å få sex enn for gutter?

Recommended Posts

Thepig

Damer har det lettere, de har en ettertraktet vare som mange vil ha. 

Fortsetter under...

Expandable86
På 12.2.2020 den 23.24, Gorgonzola skrev:

Tenk litt på denne: 

Kvinne lager seg en profil på en sexdating side og flasher en kontaktannonse der budskapet er uforpliktende sextreff med en mann. 

Mann lager seg en profil på en sexdating side med en kontaktannsonse der budskapet er uforpliktende sextreff med en kvinne. 

Etter 10 dager: Kvinnens innboks er full for fjerde gang og hun må slette meldinger for å få tatt i mot de som ikke har kommet inn der enda. Mannen har i den samme perioden svart med "bumper" på egen annonse 4 ganger og innboksen teller "0". 

Så kan du ta opp diskusjonen med din samboer igjen trådstarter. 

Dette er så spot on som man kan få sagt det!

Anonym Bruker
På 13.2.2020 den 19.39, AnonymBruker skrev:

Jeg er en gift kvinne så jeg er selvsagt ikke interessert i andre menn, men jeg føler at jeg kan SE på mange menn at de hadde hatt sex med meg om jeg hadde villet. I går satt jeg alene på kafé. Jeg kikket opp noen ganger, og da så jeg tre ulike menn som satt alene som stirret på meg. Jeg skal vedde høyrearmen min på at alle hadde blitt med meg hjem om de hadde fått sjansen. Garantert. Mannen min opplever sjeldent det samme sier han.

Anonymkode: ce091...5b7

Du satt vel ikkje alene på en kafe  når der også  satt tre forskjellige menn der.  ?

Eg og kona  drar  ofte på dans / dansegallaer som del   av våre fellesintrs.    Vi møter der  ofte både enslige og gifte  kvinner som  kommer alene, eller gjerne  saman m/  en venninne,  og  ikkje uvanleg at det er  overskudd av kvinnfolk  på mange danser.    Det er  ofte bare og velge og vrake mellom ledige kvinnfolk , og mange viser  ofte stor begeistring når de  endeleg  blir innvitert opp til dans. 

Mange  kvinnfolk hveder  at de trivest å gå utpå dans ,men har  problemer med å få med sin bedre halvdel  på danser, og  velger derfor å gå alene. 

Eg  vedder venstrehånda på at mange av av desse danseglade kvinnfolka   hadde blitt m/ på hotellromet  eller hjem om de hadde fått sjansen til det.    Det har utvilsamt skjedd en holdningsendring  hos  mange kvinnfolk de senere årene, og kroppspråket avslører at  kvinnfolka er har endret karakter.      

Edited by Anonym Bruker