Gå til innhold

"ikke klar for et forhold, men liker deg veldig godt"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg hooket opp med en kollegae, og etter dette endte vi opp sammen alle ganger vi dro ut på fylla. jeg har nå heng med fyren ca 4/5 ish ganger edru. føler jeg har hengt lite med han, å har ikke fått noen følelser enda men liker han veldig godt. nå er det gått ca 2 mnd siden vi først hooket opp, og vi begge er svært unge. Her om dagen fikk jeg servert setningen " jeg er ikke klar for forhold akkurat nå, men liker deg veldig godt". han sier også han liker meg godt men blir stresset av tanken på å såre meg, etter som exsen hans hadde gått ganske lang ned i kjelleren når han slo opp med hun. han sier også at han ønsker å henge og dra på bilturer med meg som venner, men ikke noe mer enn det foreløpig. han forteller også at han ikke utelukker at vi kan bli sammen i fremtiden, men at jeg ikke skal ha noen forhåpninger om at det skal bli noe mellom oss. jeg har ikke tenkt så lang som et forhold med han enda, og hadde ingen forhåpninger før han sa dette til meg. men jeg klarer liksom ikke å forestå om han ønsker at jeg skal vente på han til han er klar, eller om han prøver å avvise meg på en fin måte. hva tenker dere? burde jeg ta avstand og prøve å slutte å tenke på han, eller burde jeg kjempe for han? jeg ønsker selv ikke et forhold, men ønsker likevel å ha noen der å snakke med. 

Anonymkode: ff986...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han går altså ut fra at du vil ha noe mer, sier at han ikke er klar for forhold men at han like vel vil henge med deg og dingler at det kanskje blir noe i framtida foran nesa på deg.

Jeg får ganske dårlige vibber av dette, det virker som om han ønsker å sitte på all makta her mens du skal stå som en logrende hund til han er klar. Praktisk for han da.

Anonymkode: 7f4f5...642

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han går altså ut fra at du vil ha noe mer, sier at han ikke er klar for forhold men at han like vel vil henge med deg og dingler at det kanskje blir noe i framtida foran nesa på deg.

Jeg får ganske dårlige vibber av dette, det virker som om han ønsker å sitte på all makta her mens du skal stå som en logrende hund til han er klar. Praktisk for han da.

Anonymkode: 7f4f5...642

ja er dette jeg også tenker, men burde jeg bare avtale et møte med han og liksom si det rett ut som det er? å spørre veldig dirkete så jeg får et dirkete svar? for føler ikke jeg har fått sikkelig frem at jeg ikke ønsker forhold, og jeg ønsker jo å høre rett ut hva han mener. orker ikke liksom ikke usikkerheten, men vill heller ikke presse meg for hardt på¨. 

Endret av forvirretjente1234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde definitivt ikke kjempe for ham. Du kan fortsette vennskapet, og så skjer det kanskje noe, men ikke legg noe innsats i det, og ikke forvent noe.

Anonymkode: 1ea05...e5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han avviser deg på en fin måte men vil ikke utelukke sex helt.

Ikke ha nor forhåpninger om noe mer, det kommer aldri til å skje 

Anonymkode: 6b7d4...d67

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han prøver å avvise deg på en pen måte hvor han prøver å gi deg et kompliment for å ikke være store stygge ulven.

Han kommer aldri til å velge deg, men han vil hoppe inn i et forhold hvis han er stormende forelsket i morgen.

Anonymkode: ddc02...a50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, forvirretjente1234 skrev:

ja er dette jeg også tenker, men burde jeg bare avtale et møte med han og liksom si det rett ut som det er? å spørre veldig dirkete så jeg får et dirkete svar? for føler ikke jeg har fått sikkelig frem at jeg ikke ønsker forhold, og jeg ønsker jo å høre rett ut hva han mener. orker ikke liksom ikke usikkerheten, men vill heller ikke presse meg for hardt på¨. 

Nei han har jo sagt ganske rett ut allerede. Du gir han bare mer makt og fremstår mer needy da. Han har sagt han ikke er interessert så slutt å tilpass deg han, ikke tenk på han mere!

Anonymkode: 6b7d4...d67

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei han har jo sagt ganske rett ut allerede. Du gir han bare mer makt og fremstår mer needy da. Han har sagt han ikke er interessert så slutt å tilpass deg han, ikke tenk på han mere!

Anonymkode: 6b7d4...d67

Ja enig. Du må bare vise at du er ferdig her. Og at han kan komme tilbake når han er klar for noe mer hvis du fortsatt er single da😉. La det bli opp til han, og at du vil ha ett forhold ... vil han ikke det så er dere ferdig inntil han ombestemmer seg eller aldri kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, forvirretjente1234 said:

ja er dette jeg også tenker, men burde jeg bare avtale et møte med han og liksom si det rett ut som det er? å spørre veldig dirkete så jeg får et dirkete svar? for føler ikke jeg har fått sikkelig frem at jeg ikke ønsker forhold, og jeg ønsker jo å høre rett ut hva han mener. orker ikke liksom ikke usikkerheten, men vill heller ikke presse meg for hardt på¨. 

Nei, det er ingenting å spørre direkte om, for han har allerede fortalt deg hva han ønsker og hva han ikke ønsker. Han vil beholde en god tone med deg for vennskap og/eller vennskap med sex, men ingenting mer enn det. Du vil nok oppfattes som nokså forelska om du forsøker å snakke med han for å få et «direkte svar». 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...