Gå til innhold

Lav IQ eller dumme folk som ødelegger for andre i samfunnet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker på slike. Jeg tror ikke dette handler om kollektiv mentalitet fordi føler er bare tankepoliti som jeg ikke tror på. Siden jeg er pro grupper som respekterer individer bare.

Men bare lurer?

 

Anonymkode: 7b098...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå er verden største problemet folk med høy IQ som hersker dumme folk med syndebukk-politikk...

Anonymkode: 212ad...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå er verden største problemet folk med høy IQ som hersker dumme folk med syndebukk-politikk...

Anonymkode: 212ad...4c0

Mener du i kontekst til Kommunisme. Men det er ikke umulig til hva slags ondskap folk kan gjøre. Til og med kommunister var noe intelektuelle folk likte og støttet. Så overasker meg ikke med maktsyke folk.

Anonymkode: 7b098...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Mener du i kontekst til Kommunisme. Men det er ikke umulig til hva slags ondskap folk kan gjøre. Til og med kommunister var noe intelektuelle folk likte og støttet. Så overasker meg ikke med maktsyke folk.

Anonymkode: 7b098...75b

Nei ikke avspore. Verden overflømmer i onde høytutdannede velstående «ledere» og nei de har ikke noe med kommunisme å gjøre. Mest snakker de om «folk flest» som i deres språk betyr et fåtall. 

Anonymkode: 212ad...4c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke avspore. Verden overflømmer i onde høytutdannede velstående «ledere» og nei de har ikke noe med kommunisme å gjøre. Mest snakker de om «folk flest» som i deres språk betyr et fåtall. 

Anonymkode: 212ad...4c0

Litt slik mener du?

Men jeg kan se hva du mener.

Anonymkode: 7b098...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...