Gå til innhold

Bukser når man er lav og tynn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter veldig med å finne (fine!) bukser jeg ikke drukner i. Hva gjør dere andre? Er det noen her som har erfaring med å få bukser tilpasset hos skredder?

Jeans er helt klart den buksetypen med størst utvalg i størrelser, men det bruker jeg ikke, så det hjelper ikke. Sigarettbukser passer gjerne i lengden, men er ofte for store i livet, og uansett er jeg aller mest glad i høylivede bukser med litt vidde nedover. Culotter har vært det enkleste for meg å finne passende størrelser av.

Anonymkode: 2e3d9...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter veldig med å finne (fine!) bukser jeg ikke drukner i. Hva gjør dere andre? Er det noen her som har erfaring med å få bukser tilpasset hos skredder?

Jeans er helt klart den buksetypen med størst utvalg i størrelser, men det bruker jeg ikke, så det hjelper ikke. Sigarettbukser passer gjerne i lengden, men er ofte for store i livet, og uansett er jeg aller mest glad i høylivede bukser med litt vidde nedover. Culotter har vært det enkleste for meg å finne passende størrelser av.

Anonymkode: 2e3d9...b49

Tightsbukser ser fint ut på lave tynne jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Castor Troy skrev:

Tightsbukser ser fint ut på lave tynne jenter

Jeg er en kvinne, ikke en jente, så det blir ingen tights på meg.

Anonymkode: 2e3d9...b49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kvinne, ikke en jente, så det blir ingen tights på meg.

Anonymkode: 2e3d9...b49

Ops, jeg er femti jeg og bruker tights rett som det er ;) Under en lang og figurformet overdel og tøffe boots til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dævendøtte skrev:

Ops, jeg er femti jeg og bruker tights rett som det er ;) Under en lang og figurformet overdel og tøffe boots til. 

Ikke noe galt i det 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter veldig med å finne (fine!) bukser jeg ikke drukner i. Hva gjør dere andre? Er det noen her som har erfaring med å få bukser tilpasset hos skredder?

Jeans er helt klart den buksetypen med størst utvalg i størrelser, men det bruker jeg ikke, så det hjelper ikke. Sigarettbukser passer gjerne i lengden, men er ofte for store i livet, og uansett er jeg aller mest glad i høylivede bukser med litt vidde nedover. Culotter har vært det enkleste for meg å finne passende størrelser av.

Anonymkode: 2e3d9...b49

Jeg har funnet fine bukser på Monki, mange av de modellene som skal være ankel korte blir perfekt til meg. Er 160 høy og xs i livet. Har også funnet fine sorte bukser med høyt liv på barneavdelignen på Kappahl/Lindex.

Anonymkode: a2243...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Dævendøtte skrev:

Ops, jeg er femti jeg og bruker tights rett som det er ;) Under en lang og figurformet overdel og tøffe boots til. 

Jeg mente ikke å si at det var upassende altså! Formulerte meg kanskje litt dumt, for jeg mente vel egentlig bare at det ikke helt var noe for meg. Jeg bruker skrekkelig korte skjørt innimellom. :phaedra:

Anonymkode: 2e3d9...b49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har funnet fine bukser på Monki, mange av de modellene som skal være ankel korte blir perfekt til meg. Er 160 høy og xs i livet. Har også funnet fine sorte bukser med høyt liv på barneavdelignen på Kappahl/Lindex.

Anonymkode: a2243...011

Takk for svar. Barneavdelingen, det har jeg ikke engang tenkt på! Og jeg har faktisk en slik kort bukse fra Monki som jeg synes er helt ok, men jeg har blitt litt mer interessert i klær som ikke er fra rimelige kjedebutikker etter hvert, og det er så mange av de litt mer kostbare merkene som har helt enorme bukser... 

Anonymkode: 2e3d9...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Keikolina skrev:

Liker molly buksene på gina tricot

Det utgår er olabukse

😃

Takk likevel!

Anonymkode: 2e3d9...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mente ikke å si at det var upassende altså! Formulerte meg kanskje litt dumt, for jeg mente vel egentlig bare at det ikke helt var noe for meg. Jeg bruker skrekkelig korte skjørt innimellom. :phaedra:

Anonymkode: 2e3d9...b49

Det er helt i orden :) Jeg også kan bruke skrekkelig korte skjørt. Og aldri jeans (som deg), klarer ikke klær med glidelås og knapper inntil huden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk på zalando og missguided under kategoriene :petite

Anonymkode: 27d10...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De dyre merkene er gjerne veldig store i størrelsen etter min erfaring. 

Jeg bruker skredder til å legge opp, men har ikke erfaring med tilpasninger i livet. Jeg vil tro det kan la seg gjøre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...