Gå til innhold

Pompeo sier rett ut til "governors" at de vet om samarbeid med Kina.


ElinX0Xpoliti

Anbefalte innlegg

Pomepo er ex-CIA sjef som satt under flere administrasjoner i USA.  

Dette er det mest utrolige jeg har sett i amerikansk politikk. Han sier nesten rett ut vi vet at dere tar penger ifra Kina og kom til oss i Trump administrasjon for hjelp.

Det hadde vært som kommunene ordførerne i Norge ble offentlig irettesatt av ex-PST sjefen for mistenkelig samarbeid med Nord-Korea.            

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen stormakter blander seg i andres politikk, ikke helt greit, men Kina bruker iallfall ikke militære for å få regime-endring i utlandet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Pomepo er ex-CIA sjef som satt under flere administrasjoner i USA.  

 

Tøv!

Pompeo var CIA-sjef fra januar 2017 til april 2018 (utnevnt av Trump). Han satt i Representantenes Hus fra 2011 til 2017. (Kilde)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, NordicViking said:

Tøv!

Pompeo var CIA-sjef fra januar 2017 til april 2018 (utnevnt av Trump). Han satt i Representantenes Hus fra 2011 til 2017. (Kilde)

Bleklager, så et intervju der han sa at det første han lærte i CIA var fortell usannheter og stjele. Jeg antok han var en tidligere CIA spion fra ungdommen og ble politiker senere og jeg antok ikke han var sjef for CIA under andre administrasjoner. 

Men talen som han holdt fremfor statenes leder er helt utrolig.       

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, I Grosny said:

Noen stormakter blander seg i andres politikk, ikke helt greit, men Kina bruker iallfall ikke militære for å få regime-endring i utlandet. 

Ja men det er ikke det som er viktig her, se talen og han sier implisitt at han vet og sier at de kan få hjelp ifra trump Administrasjonen. At Kina, Eu og Russland gjør sånne ting er det normale, USA gjør sånne ting hele tiden.     

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...