Gå til innhold

Har du spist på en "veganer-cafè"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En slik som sikkert kaller seg litt av hvert og hvor det er totalt fravær av alt de ser på som usunt og som har fargerik, fristende mat i alle regnbuens farger? Jeg har aldri spist noe der og tror at jeg vil forsøke snart. Det ser så godt ut. Hva er din erfaring med slike spisesteder? Har du en favorittplass eller noe på menyen der du har vært? Middager, lunsj eller kaker? 

Anonymkode: 463f0...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er vel ikke kaker sunt akkurat, vegansk eller ei.

Anonymkode: 4682a...965

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spise noe fargerikt og ekte er godt og det fører til glede, som er sunt. ;) 

Anonymkode: 463f0...fe6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal snart prøve Bellies i Stavanger. Hørt mye bra om det stedet. Har spist på flere i Oslo. Norvegan er ganske bra. Men de beste opplevelsene har jeg hatt i Østerrike, Tyskland og Storbritannia.

Anonymkode: b9178...065

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skriver du jo ikke hvor du bor, men i Bergen vil jeg anbefale daily pot, kilo&gram, holy cow, horn of Africa, Naomi restaurant & bar, inside live & rock, Asian street food og Er-An vegkro (ligger på Røykenes da men er vel verdt et besøk!)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 😍 God mat og god samvittighet! Osloraw, Nordvegan og Funky Fresh Foods er best på søtsaker og typisk cafémat i Oslo. Har ikke vært på Osloraws nye café på Frogner, men det ser utrolig fint ut der. Nordvegan og Funky er best på middag. Funky er et litt «finere» spisested, men Nordvegan er veldig sentralt og har veldig god mat. Alle har kaker og kaffedrikker

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Live88 skrev:

Nå skriver du jo ikke hvor du bor, men i Bergen vil jeg anbefale daily pot, kilo&gram, holy cow, horn of Africa, Naomi restaurant & bar, inside live & rock, Asian street food og Er-An vegkro (ligger på Røykenes da men er vel verdt et besøk!)

Jeg er på reisefot regelmessig over størstedelen av sørnorge og veldig ofte fra oslo til kristiansand. Takk for gode forslag. :) 

Anonymkode: 463f0...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god erfaring fra utlandet, men har ikke prøvd noen i Norge. Min favoritt ligger i Australia. Vet det er en helvegansk Spiren kafé i Kristiansand da hvis du ikke har vært der. 

Anonymkode: 3b178...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal snart prøve Bellies i Stavanger. Hørt mye bra om det stedet. Har spist på flere i Oslo. Norvegan er ganske bra. Men de beste opplevelsene har jeg hatt i Østerrike, Tyskland og Storbritannia.

Anonymkode: b9178...065

Bellies er helt fantastisk! Gourmetmat rett og slett. Jeg er ikke veggis en gang, men syns ofte at veganerrestauranter har sykt bra smak på maten. 

Anonymkode: 3a14d...bb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Café Chaos for de som bor/er i Bergen, de har vegansk toast, pizza, kaker (blant annet gulrotkake, men utvalget av kaker varierer) og fantastisk service. Ikke en vegansk café, men veldig veganervennlig!

Anonymkode: bf8ef...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...