AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #1 Del Skrevet 8. februar 2020 Jeg er en 16 år gammel jente som sliter veldig.... Skal prøve og fortelle kort. Først og fremst så sliter jeg med sosial angst, det er menneskene jeg kjenner som jeg er redd for å møte. Det har flere ganger skjedd at jeg f.eks har dratt for å trene men har sett noen jeg kjenner så har endt opp med å sitte i garderoben i 2 timer før jeg drar hjem igjen. . Slike ting som dette skjer ofte, hvor som helst og når som helst. Jeg tenker ofte på hvor godt det hadde vært om jeg kunne ha flyttet vekk fra disse menneskene. Men det er dessverre ikke en mulighet. Mye av grunnen til at jeg har det slik er mest fordi jeg har så dårlig rykte. Det er dessverre så mange som ikke liker meg og som ser på meg som en hore, dramaqueen osv.. Dette er jo av tidligere handlinger som jeg dessverre ikke får gjort så mye med. Disse menneskene ser jo på meg som en person jeg tidligere var. Jeg har for øyeblikk ganske få ekte venner (2-3 stk.) Jeg hadde mange venner før som behandlet meg dårlig og som alltid tråkket ned på meg så disse måtte jeg bare kutte ut til slutt. Jeg er så dritt lei, dritt lei av at jeg ikke tør og gå på butikken dritt lei av at jeg nesten ikke har noen venner og at alle ser på meg som noe dårlig. Jeg har heldigvis et godt forhold med moren min som ber meg om å tenke positivt og forteller meg at dette ikke vil vare for alltid, og at alt dette vil gå over. Jeg har nå fått mulighet om å få søke om å dra på utveksling og dette er noe jeg virkelig ønsker da jeg vil ha en ny start hvor ingen kjenner meg. Men det kan jo også godt hende at jeg ikke får det noe bedre der og da får jeg heller ikke dratt hjem til familien min igjen. Et annet Problem er også det at jeg ikke helt vet om jeg vil, jeg vil komme meg vekk fra menneskene her men ikek fra familien min og derfor trenger jeg råd til hva jeg burde gjøre. takk for svar. Anonymkode: ab575...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #2 Del Skrevet 8. februar 2020 Skjønner at dette er vanskelig, men det er dessverre ikke noe du kan rømme ifra. Disse problemene vil ta deg igjen uansett hvor du er. Det eneste du kan gjøre er å trosse frykten. Tren selvom du kjenner at du bare vil sitte i garderoben, hev deg over de vonde og skumle følelsene. Husk at det er bare følelser. Denne frykten du føler har ingen grunn i virkeligheten, og det må du bevise for deg selv. Det er ikke enkelt, men det kan du klare. Lykke til❤️ Anonymkode: 3b4e0...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qAnonym Skrevet 8. februar 2020 #3 Del Skrevet 8. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qAnonym Skrevet 8. februar 2020 #4 Del Skrevet 8. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner at dette er vanskelig, men det er dessverre ikke noe du kan rømme ifra. Disse problemene vil ta deg igjen uansett hvor du er. Det eneste du kan gjøre er å trosse frykten. Tren selvom du kjenner at du bare vil sitte i garderoben, hev deg over de vonde og skumle følelsene. Husk at det er bare følelser. Denne frykten du føler har ingen grunn i virkeligheten, og det må du bevise for deg selv. Det er ikke enkelt, men det kan du klare. Lykke til❤️ Anonymkode: 3b4e0...cd6 Tusen takk for svar❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 8. februar 2020 #5 Del Skrevet 8. februar 2020 Hvorfor ser de på deg som en hore? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå