Gå til innhold

Stripe/ farge håret


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har sånn lyst å stripe/ farge håret mitt, er så lei av det halvlange, lyseblonde håret mitt. Men da jeg er naturlig blond og lys i huden er jeg litt redd for å gjøre dette, siden det er få farger som passer til en blond person

Eller?

Noen som har ideer til farger som ikke vil se rart ut?

Tips mottas med takk.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan selvfølgelig både stripe og farge håret, men jeg ville ikke valgt en mørk farge hvis du er lyshåret. Hold deg langt unna svart/mørkebrun og de med lilla/rødskjær. Hva med å prøve en lys brun eller kanskje en mørk blond?

Hvis det ser naturlig ut på deg så kan du jo farge inn noen rødlige eller mørkere striper også. Bryn og vipper kan jo også farges litt mørkere med egnet produkt.

Prøv deg først med en nyanse som ligner din egen farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har prøvd akkurat det samme selv, hos frisør!

Anbefaler absolutt at du gjør dette hos frisør, i allefall første gangen, de kan gi masse gode råd og veiledning.

Selv har jeg prøvd både å farge håret mørkere, men beholdt noen lyse striper, og andre veien (lyst hår men noen fargede mørke striper + noen gyldne 'gullaktige' striper). Var mest førnøyd med det siste, det ble ikke så stor overgang. Det syntes ikke så godt at jeg hadde stripet håret, men fikk skikkelig fint spill i det.

Har også prøvd ulike rødaktige toner, men var ikke så fornøyd med det. Men det er jo kult hvis du vil være litt mere vågal, forskjellige gyldne bruntoner er mere nøytralt. (Jobben min krever litt koservativ stil...)

Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er første gangen du skal farge/stripe håret så anbefaler jeg at du går til frisøren og får det gjort.

Da får du hjep til å finne en farge som faktisk vil kle deg.

Jeg selv har mørktblondt hår, men farger det alltid i to farger hos frisør. Full pakke kommer på ca.1100,. men det er forskjellige priser rundt omkring her i landet vårt.

Lykke til med ny farge på hårsveisen!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...