Gå til innhold

Varsel om stryk, men veileder har ikke omgås meg hverken før eller etter varselet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts har skrevet en ny tråd. Strøyk i praksis.

Anonymkode: b1758...1da

 

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke skrevet noen ny tråd, men tenkte faktisk gjøre det idag.

Anonymkode: a4223...f27

 

Anonymkode: b1758...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2020 den 22.02, AnonymBruker skrev:

Strøyk du, Ts? På hvilket grunnlag? 

Anonymkode: 5c9a7...6cc

Ga meg faktisk 1 så å si på alt i vurderingsrapporten,og det er jo samme vurdering en som hadde ligget i gresset hele måneden hadde fått. Jeg har virkelig prøvd, men hun mente jeg ikke klarte lede. Kan godt hende oppgaven også var vrien opp mot ledelse og at personalet hadde veldig mange egne faste oppgaver. Jeg får tenke på det til neste gang. Jeg har hatt det helt ille psykisk der i disse ukene. Jeg prøvde virkelig alt og følte meg motarbeidet. Når man er student og skal lede mennesker som har jobbet i bhg i tjue år , så er det ikke bare enkelt når man får svar som "kan du ikke gjøre det selv ??" , "Ååh , glemte den hjemme" , "nei nå må du være HER mens jeg går inn".

Anonymkode: a4223...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under andre året fikk jeg praksis i en bhg på en uheldig avdeling. Øvingslærer 1 var syk så fikk en vikar. Vikaren ble også syk så fikk vikar for vikaren. Dette er en praksis pp to uker. Når opprinnelig øvingslærer kom tilbake sa hun rett ut at hun ikke hadde nok vurderingsgrunnlag pga hun ikke hadde sett meg, og da var det kun noen få dager igjen. Medstudent sluttet ila første uke for det var helt grusomt miljø der. Pedagog brølte til assistent og kastet assistent ut. Alt var bare et ork for de små barna var så vanskelig å gjøre ting med. Kontaktet jo ansvarlig for praksisplass på skolen min. Ble lange møter, hadde andre ansatte på min side. Fikk ikke lov til å observere å skrive ned. Øvingslærer og generell holdning til diverse ansatte ble endret etter møtet. Fullførte og bestod begge perioder. Øvingslærere gadd ikke å skrive ferdig skjema til siste dag så måtte komme å hente og lese gjennom det selv. Hun stakk så fort jeg fikk det. Møtte på øvingslærer privat noen år senere når jeg var i permisjon. "det var jo kanskje like greit du er i permisjon, det var jo ikke noe for seg i barnehagen". Noen øvingslærere er slike, men heldigvis i fåtall. 

Anonymkode: e82df...4b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Under andre året fikk jeg praksis i en bhg på en uheldig avdeling. Øvingslærer 1 var syk så fikk en vikar. Vikaren ble også syk så fikk vikar for vikaren. Dette er en praksis pp to uker. Når opprinnelig øvingslærer kom tilbake sa hun rett ut at hun ikke hadde nok vurderingsgrunnlag pga hun ikke hadde sett meg, og da var det kun noen få dager igjen. Medstudent sluttet ila første uke for det var helt grusomt miljø der. Pedagog brølte til assistent og kastet assistent ut. Alt var bare et ork for de små barna var så vanskelig å gjøre ting med. Kontaktet jo ansvarlig for praksisplass på skolen min. Ble lange møter, hadde andre ansatte på min side. Fikk ikke lov til å observere å skrive ned. Øvingslærer og generell holdning til diverse ansatte ble endret etter møtet. Fullførte og bestod begge perioder. Øvingslærere gadd ikke å skrive ferdig skjema til siste dag så måtte komme å hente og lese gjennom det selv. Hun stakk så fort jeg fikk det. Møtte på øvingslærer privat noen år senere når jeg var i permisjon. "det var jo kanskje like greit du er i permisjon, det var jo ikke noe for seg i barnehagen". Noen øvingslærere er slike, men heldigvis i fåtall. 

Anonymkode: e82df...4b0

💜 Dette var jo helt grusomt uprofesjonelt.

 

Hvordan endte alt ?

Anonymkode: a4223...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...