Gå til innhold

Voksen mann følger tenåringer på Insta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Angående dette, er det egentlig lov? De har vel på en måte "rett" til å være der så lenge de er over 18? Men dette er kanskje menn du kjenner litt til via jobb og som du vet ikke oppfører seg i de sene nattetimer når folk begynner å bli fulle? 

Anonymkode: befc8...a35

Lov? Hvorfor skulle det ikke være lov og fortelle de at det klientellet som går der til vanlig er over 20 år yngre?

De fleste oppegående skjønner jo ganske raskt at jeg har rett. Det var ikke slik at jeg kastet dem ut. De ble bare gjort oppmerksom på at de gjestene ville være 20 år og ikke 43 liksom. 

Ikke skjelden fikk de gå en runde inne i lokalet om de kom senere på kvelden også bare for å se. Alle gangene kom de relativt raskt ut igjen med en beskjed om at jeg hadde rett.

Men det var alltid en den ene som aldri vil høre på noen. De får ofte trøbbel uansett hvor de drar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har følgere i alle aldre, ikke noe jeg har tenkt over, aldri fått kommentarer eller private meldinger fra de heller. inne på kg derimot kommer det privatmeldinger jevnlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Inverto said:

Alternativet er jo å ikke bruke TikTok. Har den tanken slått deg?

At det er litt ekkelt er jo ikke nok til å slette det da herregud 🙄. Har alle vennene innpå der.

Mener du at man mååå like gamle menn for å være på tiktok? 

Anonymkode: 06e59...b4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Lov? Hvorfor skulle det ikke være lov og fortelle de at det klientellet som går der til vanlig er over 20 år yngre?

De fleste oppegående skjønner jo ganske raskt at jeg har rett. Det var ikke slik at jeg kastet dem ut. De ble bare gjort oppmerksom på at de gjestene ville være 20 år og ikke 43 liksom. 

Ikke skjelden fikk de gå en runde inne i lokalet om de kom senere på kvelden også bare for å se. Alle gangene kom de relativt raskt ut igjen med en beskjed om at jeg hadde rett.

Men det var alltid en den ene som aldri vil høre på noen. De får ofte trøbbel uansett hvor de drar. 

Nå skrev du at du pleide å nekte dem adgang. Jeg regner med det var det vedkommende lurte på om var lov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det største røde flagget er vel at en voksen mann i det hele tatt bruker instagram.

Anonymkode: a3720...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/7/2020 at 11:04 PM, AnonymBruker said:

Han er kåt seff, på lammekjøtt, det er alle menn!!

Anonymkode: e66c0...31a

De som er redde for at norsk industri vil ha vanskelig å hevde seg på fellesmarket vil kanskje finne en liten trøst i at en stor tekstilfabrikk i Drammen allerede eksporterer på frihandelsbasis.

Fra Holland er det allerede kommet bestilling på hele 7 tonn trikoktasjevarer, særlig gensere og raggsokker. Plaggene sys sammen før de pakkes.

25 lastebiler er i sving. Bilene tar 20 tonn hver av gangen, og da er det lett å regne ut at de må gjøre 350 turer over Drammensbro med fullpakkede lasteplan. På kaien blir varene heist over på en båt. Lammekjøttet inngår dog ikke i leveransen!

Anonymkode: 135bf...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 10.2.2020 den 8.50, Adrenalina61 skrev:

Og hun representerer alle kvinner mener du? Latterlig.

Alle meningsmålinger gir deg rett i påstanden din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...