Gå til innhold

Voksen mann følger tenåringer på Insta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om at en godt voksen mann følger tenåringer som han ikke kjenner på Insta? Altså, tenåringer med profiler som en Paradise Hotel-deltaker og som i tillegg bor i samme by. Og som han i tillegg kunne vært faren til. Ingen av de er kjente eller profilerte i noen grad, men de ønsker tydeligvis et liv i rampelyset. 

Anonymkode: 441ca...eb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Umoden, sexistisk type  tenker jeg. Hadde vært en klabert dealbreaker 

Anonymkode: fb243...6cb

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om at en godt voksen mann følger tenåringer som han ikke kjenner på Insta? Altså, tenåringer med profiler som en Paradise Hotel-deltaker og som i tillegg bor i samme by. Og som han i tillegg kunne vært faren til. Ingen av de er kjente eller profilerte i noen grad, men de ønsker tydeligvis et liv i rampelyset. 

Anonymkode: 441ca...eb2

Det er vel ganske normalt. Voksne damer sikler også over yngre gutter. Er dette noe han fortalte deg eller har du snoket 😁 Er du i et forhold men han?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Castor Troy skrev:

Det er vel ganske normalt. Voksne damer sikler også over yngre gutter. Er dette noe han fortalte deg eller har du snoket 😁 Er du i et forhold men han?

Nei det er ikke normalt. Å nei de fleste voksne kvinner sikler ikke over guttunger.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Alex_rude skrev:

Nei det er ikke normalt. Å nei de fleste voksne kvinner sikler ikke over guttunger.

Det er ikke noe folk innrømmer men det skjer. Hvor gammel er denne mannen egentlig ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Alex_rude skrev:

Nei det er ikke normalt. Å nei de fleste voksne kvinner sikler ikke over guttunger.

Faktisk stor forskjell på kjønnene her. Også hos andre pattedyr der hannen har reproduksjonsevne hele livet, er hannene opptatt av hunner som nylig har blitt kjønnsmodne. De fleste menn forstår likevel at det ikke er sosialt akseptabelt.

Anonymkode: a0321...916

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Castor Troy skrev:

Det er ikke noe folk innrømmer men det skjer. Hvor gammel er denne mannen egentlig ? 

47 år. 
 

TS

Anonymkode: 441ca...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17 og har Tik Tok og merker en del gamle menn følger meg og kommer med kommentarer. Er litt ekkelt.

Anonymkode: 06e59...b4f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt som de middelaldrende mennene som liker å henge på utesteder med 18årsgrense. 

Anonymkode: befc8...a35

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kåt seff, på lammekjøtt, det er alle menn!!

Anonymkode: e66c0...31a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke oppegående. Som regel meget lav iq på sånne. Altså samfunnstapere.

Anonymkode: 52310...1e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han faktisk følger de, viser jo til dårlige sosiale antenner.

Han blir en av de creepy ekle, men jentene vil ha likes og følgere.

Har selv ei venninne med halvnaken konto 

Hater de eldre creepy, men vil ha likes og følgere, så hun skyver bort tanken på at de er der å glor.

Det er hvertfall ikke noe man dater 😛

Anonymkode: faa01...ac1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir litt som de middelaldrende mennene som liker å henge på utesteder med 18årsgrense. 

Anonymkode: befc8...a35

Pleide å nekte dem adgang jeg da jeg var dørvakt. Satt de inne når jeg kom på jobb fikk de drikke opp ølen sin og henvist til mere passende utested. Stort sett gikk dette helt fint når jeg forklarte hvorfor. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at han ikke er så flink til, eller ønsker ikke, å være diskret når det gjelder at han ser på unge jenter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2020 den 18.53, Alex_rude skrev:

Nei det er ikke normalt. Å nei de fleste voksne kvinner sikler ikke over guttunger.

Trine Skei Grande

Anonymkode: bc66f...d3b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trine Skei Grande

Anonymkode: bc66f...d3b

Og hun representerer alle kvinner mener du? Latterlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inverto
På 7.2.2020 den 19.01, AnonymBruker skrev:

Jeg er 17 og har Tik Tok og merker en del gamle menn følger meg og kommer med kommentarer. Er litt ekkelt.

Anonymkode: 06e59...b4f

Alternativet er jo å ikke bruke TikTok. Har den tanken slått deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/7/2020 at 11:24 PM, Hr. Aktiv said:

Pleide å nekte dem adgang jeg da jeg var dørvakt. Satt de inne når jeg kom på jobb fikk de drikke opp ølen sin og henvist til mere passende utested. Stort sett gikk dette helt fint når jeg forklarte hvorfor. 

Angående dette, er det egentlig lov? De har vel på en måte "rett" til å være der så lenge de er over 18? Men dette er kanskje menn du kjenner litt til via jobb og som du vet ikke oppfører seg i de sene nattetimer når folk begynner å bli fulle? 

Anonymkode: befc8...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...