Gå til innhold

Livmortappen! (Tåler du ikke detaljer, ikke klikk her🙈)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, prøver meg på å se på livmortappen når jeg har eggløsning osv, livmortappen min er nå høyt oppe og hard, etter å ha vært «langt» nede og jeg kunne kjenne det godt under sex. Har prøvd eggløsningstester, men fikk ikke noen resultat på positiv eggløsningstest. I følge appen min, er jeg på DPO 16/17, noen som kan hjelpe meg? 

Anonymkode: adcef...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Cer3s skrev:

Hvilken syklusdag er du på da? 😊 Hvor lang pleier syklusen din å være? 

Er på syklusdag 17, jeg pleier å ha en syklus på 27/28 dager🙈

Anonymkode: adcef...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er på syklusdag 17, jeg pleier å ha en syklus på 27/28 dager🙈

Anonymkode: adcef...270

Da er du jo ikke 16/17 DPO ihvertfall. Men da ville jeg fortsatt å teste etter eggløsning tilfelle den er senere denne syklusen 😊

 Eventuelt har du sen eggløsning og kort lutealfase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cer3s skrev:

Da er du jo ikke 16/17 DPO ihvertfall. Men da ville jeg fortsatt å teste etter eggløsning tilfelle den er senere denne syklusen 😊

 Eventuelt har du sen eggløsning og kort lutealfase

Oi, skrev feil😂🙈 mente selvsagt CD....ja, får fortsette å teste, men skjønner ikke hvordan noen ser det på livmortappen🤔 har litt sterkere teststrek på testen, men livmortappen er hard og høyt oppe med lotion-aktig utflod

Anonymkode: adcef...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det meninga at man skal kunne se på livmortapp om man har eggløsning? Er vel en grunn til at den er godt gjemt "inni der" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, kaleidoskop skrev:

Men er det meninga at man skal kunne se på livmortapp om man har eggløsning? Er vel en grunn til at den er godt gjemt "inni der" 

Har lest om det, tenkte det er billigere enn å kjøpe eggløsningstester, men mens jeg lærer meg, så vil jeg dobbeltsjekke med testene😊

Anonymkode: adcef...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Har lest om det, tenkte det er billigere enn å kjøpe eggløsningstester, men mens jeg lærer meg, så vil jeg dobbeltsjekke med testene😊

Anonymkode: adcef...270

De testene er ikke dyre. Jeg kjøpte 50 stk for 100 kr eller noe sånt på ebay/wish. De fungerer like bra som de man kjøper på apoteket. 

Bestill nå før 1 april. Så slipper du mva. I samme slengen bestiller du graviditetstest. Samme pris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kaleidoskop skrev:

De testene er ikke dyre. Jeg kjøpte 50 stk for 100 kr eller noe sånt på ebay/wish. De fungerer like bra som de man kjøper på apoteket. 

Bestill nå før 1 april. Så slipper du mva. I samme slengen bestiller du graviditetstest. Samme pris. 

Takk for tips! Det tenkte jeg ikke på😊 

Anonymkode: adcef...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...