Gå til innhold

Gravid?


Ebl93

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sluttet på p-piller i midten av oktober, i begynnelsen av november fikk jeg mensen igjen, så i midten av november hadde jeg bare 2 dager med blødning (har ikke hatt mensen siden) , testet positivt på har fått både positive og negative gravidetstester, men har en del andre symptomer som kvalme, trøtthet, halsbrann, små murringer, tisser ofte og ømme bryter, lagt på meg 2 kilo, vond korsrygg og større bryster, i tillegg har samboeren sagt han ser forskjell på både mage og bryster. har hatt jevnelig ubeskyttet sex, kan jeg være gravid når jeg tester både positivt og negativt på gravidetstester? Blir ikke klok på det, med symptomer og både negative og positive tester om hverandre 

Noen med samme erfaring? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Ebl93 skrev:

Skal dit på mandag, men lest at folk har fått negativt svar der å enda vært gravide også 

Uansett så er legen ditt beste alternative, umulig for folk å si her. Lykke til hos legen!

Anonymkode: 9a72f...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett så er legen ditt beste alternative, umulig for folk å si her. Lykke til hos legen!

Anonymkode: 9a72f...9fd

Takk for det. Ja, vet det, men lurte bare på om det var noen med samme erfaringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...